INSPEKTOR DS. KADR Przemyśl oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr

Data publikacji: 2016-11-21

Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)

Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętego Brata Alberta 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość obsługi programów komputerowych - kadrowych. Samodzielność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Świętego Brata Alberta 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Przemyśl

Gmina pracodawcy: Przemyśl

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Przemyśl

Ulica pracodawcy: Świętego Brata Alberta

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Pomoc Społeczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 21.11.2016

Oferta pracy ważna do: 15.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH - do 2 100 PLN

1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2018-03-15 - Wyryki-Połód (lubelskie)

INSPEKTOR ( 258S) - 997,4 PLN

oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. NADZORU BUDOWLANEGO - od 5 000 PLN

planowanie i realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 15 PLN

rozładunek przesyłek kurierskich, załadunek samochodu L H obsługa systemów magazynowych.
Maria Schimanda - 2018-06-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. NADZORU USŁUGI /KOORDYNATOR - od 2 500 PLN

do uzgodnienia WYMAGANA OSOBA Z PRAKTYKĄ W FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 13,5 PLN

praca w zawodzie
POLBAU- Kraków - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE FUNKCJONARIUSZY SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

-bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WYDZIAŁU ZAOPATRZENIA - od 2 980 PLN

Kosztorysowanie inwestycji i remontów,rozliczanie wykonywanych prac inw-rem., opracowanie treści umów, prowadzenie gospodarki materiałami, prowadzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez OHP - 2017-10-23 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 000 PLN

Zabiegi fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Nowy Sącz (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI - od 2 100 PLN

wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Świebodzin (lubuskie)

BIBLIOTEKARZ - od 1 147 PLN

prowadzenie biblioteki szkolnej
SZKOŁA PODSTAWOWA W NOWYM DWORZE - 2018-03-27 - Nowy Dwór (pomorskie)

STAŻ - PRACOWNIK BIUROWY-KOORDYNATOR DZIAŁU REKLAMACJI - 997,4 PLN

dokumentacyjna obsługa reklamacji, kontakt z klientem, współpraca z magazynem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 900 PLN

Praca przy sprzątaniu klatek schodowych na terenie miasta Słupsk; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
LIBERTY Jakub Kamiński - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace porządkowe i gospodarcze, praca wewnątrz budynku
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)

KURIER - od 2 000 PLN

Kurier - dostarczanie przesyłek do odbiorców na terenie Nowego Sącza i okolicach. Uzupełnienie wakującego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

MONTER IZOLACJI ZEWNĘTRZNYCH - 6 000 - 10 500 PLN

montaż izolacji zewnętrznych (klej, siatka, tynki strukturalne)
AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Sprzątanie terenów, zbieranie odpadów, zanieczyszczeń, koszenie, ładowanie.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA W KLUBIE FITNESS - do 1 185 PLN

Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice centrum;
DARESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (BRANŻA SANITARNA) - od 2 600 PLN

Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

BU/ STOLARZ MEBLOWY - od 3 200 PLN

Wykonywanie elementów stoisk targowych na terenie Wałbrzycha.
PUBLIC ADDRESS POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 500 - 3 500 PLN

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez BTBS zgodnie z przepisami ,,Prawo budowlane".Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nadzorowanych robót.Ocena stanu technicznego budynków.
Białogardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Białogard (zachodniopomorskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

szycie wyrobów produkowanych przez firmę
ANNA JAWORSKA - 2018-06-11 - Kłudzice (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 500 PLN

Obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie samochodu służbowego, przeprowadzanie oględzin i kontroli obiektów budowlanych oraz budów na terenie miasta Płocka. Przeprowadzanie oględzin i kontroli budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych, inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Płocku (Grodzki) - 2017-01-04 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Montaż żaluzji i rolet. Praca na terenie Płocka i okolic w godz. 9-17.
TOMEX-BIS MAREK SZAWARYN - 2018-04-30 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat