INSPEKTOR DS. KADR Przemyśl oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr
Data publikacji: 2016-11-21
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętego Brata Alberta 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość obsługi programów komputerowych - kadrowych. Samodzielność, dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Dom Pomocy Społecznej Zgromadzenia Braci Albertynów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Świętego Brata Alberta 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Świętego Brata Alberta
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Pomoc Społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2018-03-15 - Wyryki-Połód (lubelskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Lubin (dolnośląskie)
oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)
planowanie i realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozładunek przesyłek kurierskich, załadunek samochodu L H obsługa systemów magazynowych.
Maria Schimanda - 2018-06-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)
do uzgodnienia WYMAGANA OSOBA Z PRAKTYKĄ W FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w zawodzie
POLBAU- Kraków - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
-bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kosztorysowanie inwestycji i remontów,rozliczanie wykonywanych prac inw-rem., opracowanie treści umów, prowadzenie gospodarki materiałami, prowadzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez OHP - 2017-10-23 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zabiegi fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie biblioteki szkolnej
SZKOŁA PODSTAWOWA W NOWYM DWORZE - 2018-03-27 - Nowy Dwór (pomorskie)
dokumentacyjna obsługa reklamacji, kontakt z klientem, współpraca z magazynem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chorzów (śląskie)
Praca przy sprzątaniu klatek schodowych na terenie miasta Słupsk; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
LIBERTY Jakub Kamiński - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
prace porządkowe i gospodarcze, praca wewnątrz budynku
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Kurier - dostarczanie przesyłek do odbiorców na terenie Nowego Sącza i okolicach. Uzupełnienie wakującego stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
montaż izolacji zewnętrznych (klej, siatka, tynki strukturalne)
AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Sprzątanie terenów, zbieranie odpadów, zanieczyszczeń, koszenie, ładowanie.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice centrum;
DARESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie elementów stoisk targowych na terenie Wałbrzycha.
PUBLIC ADDRESS POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klienta
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez BTBS zgodnie z przepisami ,,Prawo budowlane".Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nadzorowanych robót.Ocena stanu technicznego budynków.
Białogardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
szycie wyrobów produkowanych przez firmę
ANNA JAWORSKA - 2018-06-11 - Kłudzice (łódzkie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie samochodu służbowego, przeprowadzanie oględzin i kontroli obiektów budowlanych oraz budów na terenie miasta Płocka. Przeprowadzanie oględzin i kontroli budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych, inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Płocku (Grodzki) - 2017-01-04 - Płock (mazowieckie)
Montaż żaluzji i rolet. Praca na terenie Płocka i okolic w godz. 9-17.
TOMEX-BIS MAREK SZAWARYN - 2018-04-30 - Płock (mazowieckie)