INSPEKTOR DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH Wyryki-Połód oferta pracy Urząd Gminy Wyryki
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Wyryki-Połód (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Wyryki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:22-205 Wyryki-Połód 154, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PROMOCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyryki-Połód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włodawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wyryki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Data zakończenia pracy: 09.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs Obsługa komputera i sieci Internet
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. 4. Wykształcenie wyższe.5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Nieposzlakowana opinia.II. Wymagania dodatkowe:1. Dobra znajomość obowiązujących przepisów ustaw: - o samorządzie gminnym - o pracownikach samorządowych - kodeks postępowania administracyjnego - o finansach publicznych2. Znajomość wytycznych i procedur związanych z aplikowaniem i realizacją projektów w ramach: RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, PROW 2014-2020 i PWT PL-BY-UA 2014-2020.3. Umiejętność posługiwania się generatorem wniosków aplikacyjnych LSI dla EFS RPOWL 2014- 2020.4. Biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietów biurowych, poczta, elektroniczna, Internet).5. Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.6. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.7. Preferowane doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.8. Umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Wyryki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Adres pracodawcy:
22-205 Wyryki-Połód 154, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.2. List motywacyjny.3. Życiorys zawodowy (CV).4. Kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy i przebieg zatrudnienia.5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku. 8. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182., z późn. zm.).Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Inspektor ds. promocji i pozyskiwania środków pozabudżetowych w terminie do dnia 25 wześnia 2017r. do godz. 15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Wyryki, Wyryki-Połód 154 lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat (at) wyryki.eu w przypadku opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U.Nr 130, poz.1540 ze zm.). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w UG Wyryki.Uwagi:Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 671 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 t.j.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: włodawski
Gmina pracodawcy: Wyryki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyryki-Połód
Numer budynku pracodawcy: 154
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości wyrobów gotowych,Współpraca z działem technologicznym,Nadzór nad wyrobem niezgodnym,Znajomość wymogów jakościowych klientów,Prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz.od 06.00-14.00 i od 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Zbieranie kartonów, folii, zamiatanie, mycie maszynowe magazynu
ARMA sp. z o.o. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
MIĘDZYNARODOWA DRUKARNIA CYFROWA FOTO ZATRUDNI SAMODZIELNĄ KSIĘGOWĄ, ZNAJĄCĄ KOMUNIKATYWNIE JĘZYK ANGIELSKI. W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE CHCEMY POWIĘKSZYĆ NASZ ZESPÓŁ KSIĘGOWO-FINANSOWY O OSOBĘ, KTÓRA SAMODZIELNIE BĘDZIE W STANIE WYKONYWAĆ OBOWIĄZKI KSIĘGOWE WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW PRAWNO-PODATKOWO-SKARBOWYCH W POLSCE. DODATKOWYMI ZADANIAMI NA TYM STANOWISKU BĘDZIE: WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W ZWIĄZKU Z WCHODZENIEM NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE, WSPARCIE DLA BIZNESU W OBSZARZE FINANSOWO-KSIĘGOWO-PODATKOWYM W RAMACH DZIAŁAŃ E-COMMERCE, KONTAKT I WSPÓŁPRACA Z BANKAMI W POLSCE I ZAGRANICĄ, KONTAKTY I WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI DORADCZYMI I BIURAMI RACHUNKOWYMI W EUROPIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRAWOZDAWCZOŚĆ BANKOWĄ.
CYFROWA FOTO - 2016-08-25 - Zaczernie (podkarpackie)
Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-05-10 - Łęczna (lubelskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pokoi i części wspólnych. Praca na umowę o pracę (15.06 - 31.08) w godz. 9-13 w Dźwirzynie. Pracodawca pokrywa koszt biletu misięcznego. Praca również w weekendy.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "GOMA" S.C. - 2016-04-18 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac ciesielskich przy ścianach żelbetowych. Praca na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Śnietnica (małopolskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na buddowie,- wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań,- mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak: beton, gips i zaprawa murarska,- kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy uzyciu narzędzi ręcznych,- rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów,- ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu cegieł i wózków ręcznych,- wykonywanie prostych prac rozbiórkowych, w tym usuwanie gruzu oraz oczyszczanie starych cegieł z rozbiórki budynku,- sprzatanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji,- posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi, takimi jak: łopata, kilof, taczka.
Podhalańska Grupa Budowlana" Robex-Bud" Robert Potoczak, Skawa - 2017-10-31 - Kowary (dolnośląskie)
Realizowanie zagadnień z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Prowadzenie postępowań powypadkowych, realizowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, organizowanie i prowadzenie ćwiczeń ewakuacyjnych., prowadzenie instruktarzy z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-01-19 - Legionowo (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie jednostek multimodalnych na / z terminala kontenerowego.Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny / mailowy).Ocena techniczna jednostek multimodalnych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jednostek multimodalnych.Kontrola zgodności i poprawności załadunku składów / wagonów z obowiązującymi przepisami.Tworzenie raportów dobowych i prowadzenie dziennika zmianowego.
"EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Sławków (śląskie)
szczegóły w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
szycie poduszek powietrznych na maszynach automatycznych
kontakt przez OHP - 2016-08-12 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw administracyjno budowlanych, archiwizacja dokumentów, obsługa obiegu korespondencji , kontakt telefoniczny z potencjalnymi i obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie instalacji:- wodno-kanalizacyjnych- centralnego ogrzewania
Sosnowski Adam "EKO-MONT BIS" ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY - 2017-05-18 - Rybnik (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Lubań (dolnośląskie)
Sortowanie i przerabianie drewna, obsługa maszyn i urządzeń w tartaku
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tywola (kujawsko-pomorskie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bukowno (małopolskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja przeglądów i remontów, usuwanie awarii usterek automatyki maszyn i urządzeń na terenie całego zakładu, zapewnienie bezawaryjnego działania układów bezpieczeństwa zainstalowanych na maszynach i urządzeniach
ManpowerGroup Sp. z o.o. - Warszawa - 2018-01-26 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
KOYDO - 2017-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; uprawnienia do obsługi wózka widłowego; mile widziane uprawnienia do obsługi: ładowarka, koparka, suwnica; jedna zmiana; miejsce pracy: Rzeczyce
UNIPOL CARBON - STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Rzeczyce (śląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; wymagane doświadczenie zawodowe dot. procesów produkcji, w zakresie technologii jakości; organ. i nadzór nad podległymi pracownikami; znajomość rys. technicznego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-18 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie samochodu do jazdy- ładowanie i nadzór naqd prawidłowym załadowaniem , rozmieszczeniem i zamocowaniem ładunku, sprawdzanie zapięcia burt skrzyni ładunkowej, sprawdzanie stanu technicznego samochodu przed jazdą, dbanie o bepieczeństwo własne i innych użytkowników drogi oraz przewożonego ładunku przez rygorystyczne przestrzeganie " Prawa o ruchu drogowym", prowadzenie dokumentacji jazdy, zgłaszanie dyspozytyrowi zauwaążonych usterek. Miejsce pracy: Polska- pełne oddelegowanieKontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyOferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Koszenie, grabienie, utrzymanie czystości terenów zielonych.
JMMS CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów - prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie Okręg w Gdańsku - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)