INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
Data publikacji: 2017-03-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto(+ premia regulaminowa, dodatek stażowy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 5 lat
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe o kierunku instalacji elektroenergetycznych i automatyki, posiadanie uprawnień SEP typ D pow. 1 kV, uprawnień budowlanych bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, automatyką i informatyką, doświadczenie zawodowe w obsłudze systemów budynków, dodatkowe oczekiwania- staranność, rzetelność, obowiązkowość, dobra organizaca pracy, samodzielność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny,świadectwo pracy, inne poświadczenia uprawnień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 01.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
Prace porządkowe, praca w zieleni
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Śrem (wielkopolskie)
Mechanika samochodowa.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GAMS - 2016-01-20 - Kamień (podkarpackie)
- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a wszczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnym- sporządzanie informacji i sprawozdań- miejsce pracy: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Delegatura Włocławek ul. Miedziana 2/4
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa pieca gazowo-tlenowego do wytopu szkła, obsługa systemu naważania surowców do topienia, aktywne uczestnictwo w pracah serwisowych, przygotowywanie próbek dla Kontroli Jakości.
COLOROBBIA POLSKA - 2016-07-20 - Żarów (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Łowicz (łódzkie)
Piaskowanie. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
ZAKŁAD USŁUGOWY PIASKOWANIE JAN BEM W ŁAŃCUCIE - 2018-02-05 - Krzemienica (podkarpackie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Umowa o pracę w zastępstwie Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA KOLEJNY ROK SZKOLNY. Pełny wymiar czasu pracy. Praca z dziećmi w wieku 5-6 lat.Wynagrodzenie według tabeli MEN.Kontakt z pracodawcą telefoniczny 602 390 080 lub 71 798 68 11 lub mailowy sekretariat.p073 (at) wroclawskaedukacja.pl
Przedszkole Nr 73 - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-10-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
Praca na magazynie, kompletowanie zamówień.Przewidywany okres zatrudnienia : 18 miesięcyIlość godzin pracy- około 160 -168 mieisęcznie, dyspozycyjność do ustalenia.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
praca w sklepie z odzieżą. Market Kan-Jan,praca od 10:00 do 18:00
FIRMA HANDLOWA "KRONPEX" MARCIN IMACH - 2016-01-29 - Piekary Śląskie (śląskie)
sprzątanie sal weselnych
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
ubezpieczenia klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Gdynia (pomorskie)
podejmowanie i przeprowadzanie interwencji dotyczących wyłapywania bezdomnych zwierząt na terenie miasta, współpraca i pomoc w bieżącej pracy opiekuna zwierząt, sprzątanie oraz przeprowadzanie zabiegów dezynfekcyjnych klatek, pomieszczeń, boksów, dezynsekcji oraz deratyzacji według wewnętrznych procedur, dowożenie zwierząt do lecznicy weterynaryjnej w celu przeprowadzenia niezbędnych badań i zabiegów, stosowanie u zwierząt wskazanych przez lekarza leków i zabiegów, oprowadzanie petentów po schronisku, udzielanie kompetentnych informacji na temat zwierząt przebywających w pomieszczeniach, przyjmowanie i wydawanie zwierząt oraz dokumentowanie wszystkich czynności związanych z przebywaniem zwierząt w schronisku (przyjmowanie, wydawanie, zgony, eutanazje, ucieczki, szczepienie itp.), wykonywanie codziennej obsługi samochodu służbowego (dbałość o stan techniczny i jego estetykę, wypełnianie kart drogowych i ich codzienne zdawanie), bieżąca kontrola zabezpieczenia środków żywności, lekarstw, środków czystości i materiałów eksploatacyjnych, prace porządkowe (koszenie trawników, przycinanie krzewów, zamiatanie, odśnieżanie itp.),wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwatorskich
Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach - 2017-11-21 - Tychy (śląskie)
sprzątanie pięter
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wieliczka (małopolskie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (tj.Dz.U.2015.114),-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tj.Dz.U.2012.1228),-realizacja zadań związanych z programem 500plus, tj. przyjmowanie wniosków, obsługa programu komputerowego, wydawanie decyzji.-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubrza (lubuskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Radomsko-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Radomsko (łódzkie)
-przygotowanie pism, postanowień i decyzji,-udział w kontrolach budów i oględzinach,-obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie kierunkowe-technik bhp lub wyższe, w tym studia podyplomowe w zakresie BHP, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu przeciwpożarowych-mile widziane.Zakres obowiązków: przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych bhp dla pracowników sieci, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganbia przepisów BHP i PPOŻ w marketach, udział w postępowaniach powypadkowych.
DINO POLSKA S. A. - 2016-12-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
MAL-BUD Jacek Oliasz - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja woreczków do pieczenia mięsa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bonin (zachodniopomorskie)
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Bank Pekao o/Ostrzeszów - 2017-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa techniczna maszyn, urządzeń i aparatury elektroenergetycznej oraz przyrządów pomiarowych w zakresie układów automatyki i instalacji elektrycznych, monitorowanie stanu eksploatowanych maszyn i urządzeń w podległym systemie technologicznym w zakresie obowiązujących norm i przepisów BHP, ppoż, ochrony środowiska i organizacji pracy, usuwanie usterek i awarii elektrycznych w działaniu maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami, konserwacja i naprawy zakładowej sieci energetycznej, prefabrykacja rozdzielnic i szaf sterowniczych, przeglądy okresowe maszyn i urządzeń w bazach paliw zlokalizowanych na terenie Polski
Naftoserwis Sp.z o.o.-serwis zbiorników paliw - 2018-03-02 - Jastrowie (wielkopolskie)
planowanie i realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)