INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor obrony cywilnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor obrony cywilnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełny wykaz wymagań, znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełny wykaz wymagań, zakresu obowiązków oraz wymaganych dokumentów znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor obrony cywilnej
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy zieleni, prace konserwatorskie maszyn i urządzeń na obiektach podległych spółce, prace związane z obsługą niszczonych dokumentów, drobne prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Pińczów (świętokrzyskie)
I zmiana 6-14II zmiana 14-22praca w Mielcu w powstającym Hipermarkecie E. Leclerc przy ul. Powstańców Warszawy (Galeria NAVIGATOR)
MIELDIS Sp. z o.o. w organizacji - 2016-08-26 - Mielec (podkarpackie)
zaopatzrenie
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Malbork (pomorskie)
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Zgodne ze stanowiskiem pracy
USŁUGI BHP i PPOŻ KATARZYNA JAKUBOWSKA-ROZWALKA - 2018-07-07 - Rawicz (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów i pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych. Osoby zainteresowane proszone są o przesyłąnie CV na adres: malgorzata.ryszawa (at) pekao.com.pl
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-10-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- prace biurowe
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa o/ Lębork - 2018-04-03 - Lębork (pomorskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
1. Powielanie dokumentów. 2. Porządkowanie dokumentów redagowanie, przepisywanie pism.3. Uzupełnianie druków szkolnych.4. Sporządzanie sprawozdań obowiązujących w szkole.5. Obsługa poczty elektronicznej, telefonu i faksu.6. Wysyłanie poczty.7. Obsługa programów komputerowych ,,Sekretariat Optivum.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Ciężkowice (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2500 do 4500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Mile widziane doświadczenie w zakresie funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
j.w
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej - opracowywanie instrukcji jakościowych. Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta. Nadzór nad sprzętem kontrolno - pomiarowym. Wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń.Miejsce pracy: Pyskowice lub Gliwice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-10-28 - Pyskowice (śląskie)
do uzgodnienia
APTEKA PRTWATNA EWA KOŁODZIEJCZYK - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Wąsosz (dolnośląskie)
wykonywanie obrysów szablonów na materiale wykrawanie fragmentów materiału zgodnie z przyjętym szablonem układanie i liczenie wykrojów, a także sprawdzanie, czy zgadzają się one z szablonem
ALPHA DAM Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości w restauracji
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2015-11-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
PHU ROJAX - 2017-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,- opracowywanie decyzji w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych rolników,- prowadzenie rozliczeń płatników składek,- rozliczanie wyciągów bankowych,- wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłacanych składek,- prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
podawanie posiłków -dbanie o czystość na stołówce
PHU MILAN Ośrodek Wypoczynkowy Kołatek - 2016-04-14 - Mierki (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, dowóz towarów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Malbork (pomorskie)
Tynkowanie
PROXBUD Bartłomiej Kluk - 2016-08-17 - Lubań (dolnośląskie)
Przeprowadzanie analiz, badanie środowiska pracy, wyjazdy w tereni. Zgłoszenia kandydatów - CV na adres e-mail.
ECOLABAD LABORATORIUM FIZYKO-CHEMICZNE BADANIA I ANALIZY ŚRODOWISKA S.C. ZBI - 2017-01-12 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości, produkcja (montaż)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Legnica (dolnośląskie)
ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw w zakresie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji, wykonywanie funkcji Pełnomocnika ds. informacji niejawnych, prowadzenie sekretariatu, opracowywanie projektów zarządzeń i regulaminów, prowadzenie strony inetrnetowej i BIP Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowych informacji udziela OPS Wolsztyn pod nr 683843376 lub PUP Wolsztyn pod nr 683843581
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Wolsztyn - 2015-12-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)