INSPEKTOR DO SPRAW PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI HANDLU I USŁUG BRANŻ ŻYWNOŚCIOWYCH(NR 5638) Bydgoszcz oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI HANDLU I USŁUG BRANŻ ŻYWNOŚCIOWYCH(NR 5638)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 10, 85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI HANDLU I USŁUG BRANŻ ŻYWNOŚCIOWYCH(NR 5638)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor kontroli handlu i usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie: średnie PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ USTAW: z dnia 15.12.2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1063) z dnia 06.03.2018 r. Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646) z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2212 ) z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywnosci i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.) z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.) Czynne prawo jazdy kategorii B Samodzielność i inicjatywa w działaniu Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i urządzeń biurowych Zdolność analitycznego myślenia i swoboda komunikowania się w mowie i piśmie Kultura osobista i umiejętność pracy w zespole Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE: Wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe: w obszarze administracji Umiejętność organizacji pracyOdporność na stres Umiejętność prezentowania argumentów
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopia prawa jazdy kat. BOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 07 września 2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 10 85-020 Bydgoszcz DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób zycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Danych Osobowych jest Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 10 Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych mgr Mateusz Skiba, e-mail: iod (at) wiih.com.pl, tel. 52 323-16-16, adres do korespondencji: ul. Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe są udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Proponowane wynagrodzenie ok. 2.300 zł brutto i dodatek za wieloletnią pracę w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie www.wiih.com.pl. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Nie będą rozpatrywane oferty, które: - nie spełniają wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu; - zostały złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego, data osobistego dostarczenia oferty do urzędu); - zostały złożone bez wymaganych dokumentów; - nie zawierają własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach. Kandydatki/kandydaci zakwalikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. W przypadku dużej liczby kandydatów przed rozmową kwalikacyjną przeprowadzony zostanie pisemny test wiedzy. Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 523231615. Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WIIH oraz w siedzibie Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor kontroli handlu i usług
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie i kontrola dokumentów księgowych,- Opracowywanie sprawozdań finansowych wg określonych standardów,- Przygotowywanie raportów na potrzeby spółki,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym: US, GUS,Prowadzenie rozliczeń finansowych.
AnDoor Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunek i rozładunek towarów, bierząca kontrola zapasów magazynowych oraz przekazywanie wyników do kierownika działu, przyjmowanie i składanie materiałów. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Praca w ruchu ciągłym, pn. - ndz. 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00, 22.00 - 06.00. Pracodawca zapewnia darmowy transport na trasie Piła - Ujście.
PLASTWIL AGENCJA PRACY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Ujście (wielkopolskie)
jw.
BERTI KLACH ALBERT - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw płacowych pracowników, rozliczeń z ZUS, sporządzanie przelewów bankowych, księgowanie dokumentacji
Dom Pomocy Społecznej Międzyrzecz - 2015-12-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca na stanowisku kierowcy samochodu dostawczego (busa) na terenie Unii Europejskiej.
M.E. TRANS-LOGISTIC Mirosława Gruczyńska, Grzegorz Kiedrzynek s.c - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
ZASTĘPCA KOMORNIKA SĄDOWEGO PRZY SĄDZIE REJONOWYM W BĘDZINIE JUSTYNA SZYMCZYK-KIERAS - 2018-04-27 - Czeladź (śląskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
sprzedaz w sklepie spożywczym, obsługa klientów i kasy fiskalnej
AMICULUS S.C. IRENA IZYDOREK, NOEMI IZYDOREK - 2016-10-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i organizacja pracy magazynierów stacji paliw, sprzedaż paliw i innych towarów na stacji paliw, obsługa klienta
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa komputera, opracowywanie merytoryczne wypisywanych wniosków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej - opracowywanie instrukcji jakościowych. Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta. Nadzór nad sprzętem kontrolno - pomiarowym. Wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń.Miejsce pracy: Pyskowice lub Gliwice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-10-28 - Pyskowice (śląskie)
PRACA PRZY ZAKLADANIU I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELENI
NOWAK OGRODY - 2018-03-09 - Rataje (wielkopolskie)
Kontrola wyrobów w procesie produkcyjnym z zastosowaniem badań nieniszczących Weryfikacja dokumentacji systemu kontrolno-pomiarowego na zgodność z obowiązującymi wymaganiami Wystawianie dokumentów niezgodności w razie niespełnienia wymogówWykonywanie technik dla procesów badań nieniszczącychNadzór nad wyposażeniem kontrolno-pomiarowym używanym w procesach NDT
GOODRICH AEROSPACE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Tajęcina (podkarpackie)
Spawanie elementów budowlanych
PPHU "PROMA-FIT"s.c Katarzyna Hańczyk,Mariusz Hańczyk,Stefan Boruszkowski - 2016-04-21 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
inspektor ds. zamówień publicznych
SZPITAL KLINICZNY im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
nadzór nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego;www.piwstrzelce.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2016-11-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Konfekcjonowanie tkanin technicznych, rozkrojenie oraz zgrzewanie tkanin na namioty i hale
RUBB POLSKA SP.Z O.O. - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)
obróbka kamienia, obsługa łupiarki, oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Jazowa (pomorskie)
opieka nad dziećmi w żłobku, dzieci w wieku od 1 do 3 lat
CENTRUM HAROMONIJNEGO ROZWOJU DZIECKA S.C. KAROLINA RUDZIŃSKA ALEKSANDER WIĘCKOWSKI - 2016-06-03 - Skórzewo (wielkopolskie)
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie zawodowe lub średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; sprzątanie obiektu noclegowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Sośnica
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Gliwice (śląskie)
Trybowanie elemetów wieprzowych i wołowych.
Zakłady Mięsne Stanisławów Spółka z o. o. - 2018-05-18 - Stanisławów (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)
rozmieszczanie przyjętego towaru na magazynie, wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych sprawozdań dokumentów rozchodowych
PROGRES SERWIS Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Żyrardów (mazowieckie)
Przewóz towarów i rzeczy po terenie Unii Europejskiej
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2016-09-16 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych, utrzymywanie porządku na terenie obiektu.
Finance & Property Management - 2016-05-27 - Skorochów (opolskie)