INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Pyrzyce oferta pracy Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 597,33 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 5a, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 597,33 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyrzyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pyrzycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyrzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz weterynarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 597,33 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne: technolog żywności , prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii, znajomość przepisów prawa administracyjnego, korzystanie zpełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie obywatelstwa polskiego
Nazwa pracodawcy:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 5a, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, kopia prawa jazdy, kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: pyrzycki
Gmina pracodawcy: Pyrzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyrzyce
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 14.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KIEROWANIE CIĄGNIKIEM SIODŁOWYM Z NACZEPĄ TYPU FIRANKA W RUCHU KRAJOWYM,
LUK-TRANS LUCJAN NIEMIEC - 2016-05-13 - Trzebuska (podkarpackie)
Nadzór inwestorski, według realizacji kontraktów
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych.
DACH-SYSTEM Robert Demski - 2017-07-13 - Janowo (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: Włocławek i teren województwa kujawsko-pomorskiegoKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławkuul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa baru i kasy; pełen etat; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 22.00
SKLEP SPOŻYWCZY "PIOTRUŚ" MICHAŁ GRZEGORZ PELC - 2018-07-20 - Ustka (pomorskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt, kontrola gospodarstw utrzymujących zwierzęta.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-12 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Sprawdzanie dokumentacji bhp-inspekcje i sporządzanie raportów na terenie budowy.
SAFETY TIME - 2016-02-26 - Żabno (małopolskie)
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w zakładzie produkcyjnym zatrudniającym 101 pracowników.
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2018-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zajmowanie się terenem zewnętrznym wokół obiektu.
KMORDER SP. Z O.O. - 2018-08-29 - Wejherowo (pomorskie)
-- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie sprawozdawczości oraz analiz ekonomicznych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) autograf.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARIA ŚLIWKA - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuchęć do pracymile widziane prawo jazdy kat. Bwznoszenie budynków mieszkalnychpraca na terenie Polski (pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd)wynagrodzenie: od 3500 do 5000 zł brutto (w zależności od umiejętności)
Marcin Szwałek MAR-BUD - 2018-04-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie towarów, sprawdzanie ilościowe i jakościowe. rozmieszczenie, układanie towaru na magazynie, wydawanie towarów
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; praca na maszynach CNC, polterach frezujących i wykrawających; biegła obsługa komputera, zdolności techniczne; zakres obowiązków: realizacja powierzonych zadań w ramach procesów produkcyjnych, głównie; obsługa polterów cyfrowych wykrawających, montaż produktów; dwie zmiany; umowa o pracę na okres próbny z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności; miejsce pracy: Gliwice;
BOLD Reklama Poligrafia ROMAN KACPERSKI - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)
przyjęcia towaru, nadanie towaru, kompletacja towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łubna (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, list wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, rozliczenie i terminowe odprowadzanie składek Zus, obsługa programu płatnik, wyrejstrowanie i zarejstrowanie pracowników.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części. Szczegóły dot. zakresu zadań zawodowych dostępne są na stronie http://www.pup.lomza.pl/wiad/1057/1-podlaska-brygada-obrony-terytorialnej-w-bialymstoku-ogloszenie-o-naborze
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Mysłowice (śląskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
- Praca przy obróbce detali ze stali i aluminium.- Obsługa maszyn: wiertarka przecinarka taśmowa, przecinarka tarczowa, praca elektronarzędziami ręcznymi.- Dbałość o powierzone maszyny i urządzenia
Vivenge sp. z o.o. - 2016-03-15 - Gręzówka (lubelskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-03-12 - Brusy (pomorskie)
Praca ręczna- obsługa tytularki i komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją, zachowanie zasad BHP
PUMECH Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Bytom (śląskie)
Pomocnik elektromontera w zakresie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jakubice (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie w jednym z zawodów: elektryk, automatyk,mechatronik, elektronik, prawo jazdy kat. B. Mile widziane będzie doświadczenie przy montażu instalacji elektrycznej i AKPiA lub diagnostyce i usuwaniu usterek w instalacjach elektrycznych i urządzeniach AKPiA. Mile widziane będzie również posiadanie uprawnienia UDT do obsługi wózków akumulatorowych, suwnic i wciągników. Wykonywanie montaży nowych instalacji elektrycznych i AKPiA; wykonywanie przeglądów, remontów i usuwanie usterek w instalacjach elektrycznych i AKPiA; wykonywanie powierzonych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcjami i przyjętą technologią; wykonywanie powierzonych prac zgodnie z wymogami przepisów BHP i ochrony środowiska. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
DOOSAN BABCOCK ENERGY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Rybnik (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)