INSPEKTOR NADZORU ROBOT SANITARNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBOT SANITARNYCH
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU ROBOT SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe techniczne inżynier branży sanitarnej, z wymaganym 3-letnim stażem pracy; uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży sanitarnej; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).2. Wymagania dodatkowe: posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w budownictwie - branża sanitarna; mile widziana znajomość języka obcego; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; komunikatywność; odporność na stres; umiejętność argumentowania; rzetelność, kreatywność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności; kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania robót branży sanitarnej; kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w budownictwie - branża sanitarna; dokument potwierdzający znajomość języka obcego; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego ( pok. 100) w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko Inspektora nadzoru robot sanitarnych w Wydziale Inwestycji , w terminie do dnia 5 grudnia 2016 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc przy obsłudze klienta, przenoszenie i układanie towaru na półkach, praca w sklepie z artykułami m.in.: książki, czasopisma, płyty CD.
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w warsztacie samochodowym.
Radosław Jaworski Mechanika Pojazdowa - 2018-01-25 - Radziki Małe (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług, doradztwo w zakresie usług, sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Pracodawca oferuje - atrakcyjny system motywacyjny, szkolenia przygot. do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje. Praca w godzinach 08:30 do 16:30; 09:15 - 17:15.
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp. z o.o. Sp. K.A. - 2017-03-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe, uzupełnianie towaru, dbanie o ekspozycję towaru, wsparcie obecnych pracowników
"PROGRES Sp. z o.o." Sp. Komandytowa - 2016-05-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przyjmowanie towaru i wydawanie.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Utrzymywanie czystości; obsługa kasy fiskalnej; pomoc przy wykonywaniu zapiekanek
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Będzin (śląskie)
Dbanie o wizerunek firmy od strony web'owej: projektowanie graficzne strony/podstron MotionVFX.com, projektowanie interface'ów programów graficznych, projektowanie reklam i newsletterów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Kozach.
Motion VFX Szymon Masiak - 2017-07-07 - Kozy (śląskie)
1.Praca jako pomoc kuchenna przy przygotowywaniu potraw i dań do imprez zorganizowanych dla klienta indywidualnego 2.Przygotowywanie półproduktów3.Dbanie o porządek na zapleczu kuchennym4.Obliczanie wartości odżywczych o energetycznej potraw5.Pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych 6.Obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna)7.Gastronomiczny rozbiór mięsa różnych zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kiełpino (pomorskie)
nauczyciel matematyki, praca na umowe na czas okreslony na okres zastępstwa, praca na jedną zmianę w godzinach od 8:00 do 15:00,oferta dostepna w sali C
Szkoła Podstawowa Nr 63 - 2018-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej , Zdrowie Publiczne, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
fizjoterapeutastaż w godz. 7-14.35
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pomoc przy malowaniu zbiorników stalowych
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-07-28 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
P.H.U.,,TADEX,, - T.Miękiszak - 2015-12-03 - Gniezno (wielkopolskie)
spawacz
Dohmeyer Construction Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Mielec (podkarpackie)
Przestrzeganie zasad BHP oraz właściwe wykorzystanie sprzętu kuchennego, uczestniczenie w planowaniu menu oraz jadłospisów i przygotowywanie według niego posiłków, sporządzanie posiłków zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcjowanie, dbanie o najwyższą jakość, smak, estetykę wydawania posiłków, dbanie o zgodność kaloryczną przygotowywanych posiłków z ich zaplanowaną wartością, dbanie o utrzymywanie porządku i przestrzeganie higieny osobistej, dbanie o czystość pomieszczeń kuchennych, utrzymywanie w stanie używalności powierzony sprzęt kuchenny, znajomość i stosowanie norm i zasad zawartych w księgach HACCP, wykonywanie innych prac zleconych przez właściciela restauracji wpływających na podniesienie jakości jego pracy
Wioska Indiańska - 2017-01-13 - Grala-Dąbrowizna (mazowieckie)
przyjmowanie oraz ważenie towarów, załadunek, rozładunek, rozliczanie kasowe, wypłacanie gotówki klientom
KOMTEX Małgorzata Kutowska Loveliness - 2016-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja krzeseł
"ELMEBLE" Elżbieta Dyrcz P.U.H. - 2016-04-12 - Zawoja (małopolskie)
Główne obowiązki: koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją usług, robót inwestycyjnych i remontowo-budowlanych oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami, prowadzenie uzgodnień i korespondencji z wykonawcami oraz reprezentowanie inwestora, udział w odbiorach robót budowlanych i usług. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia i projektów umów na realizację usług i robót remontowo - budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie techniczneWymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej.Pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych, diagnostyczno-leczniczych przy łóżku chorego.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2017-07-17 - Otwock (mazowieckie)
- zadania w zakresie ewidencji ubezpieczenia zdrowotnego, w tym: ewidencjonowanie zgłoszeń w rejestrze zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego rolników, domowników i członków ich rodzin, wprowadzanie danych do ewidencji systemu informatycznego i nadawanie konta ubezpieczonego,- zadania w zakresie rozliczania składek na ubezpieczenie zdrowotne, w tym: ustalanie i bieżące księgowanie wymiaru składek, uzgadnianie obrotów i sald, prowadzenie czynności związanych z przymusowym dochodzeniem należności w tym wystawianie upomnień i tytułów egzekucyjnych dla indywidualnych płatników,- prowadzenie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego i sporządzanie sprawozdań statystycznych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
przyjmowanie towaruobsługa urządzeń sklepowychobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
Pracownik kuchni- praca fizyczna
AMREST SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Rzgów (łódzkie)
Samodzielna diagnoza błędów i ich naprawa w pojeździe.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2017-11-10 - Bełchatów (łódzkie)
1.Obsługa sekretariatu Sektora Produktów Powszechnego Użytku WPN.2.Ewidencja i archiwizacja dokumentów, 3.Współpraca z Wydziałem Zasobów Ludzkich w zakresie dyscypliny pracy i spraw administracyjno-socjalnych.4.Współpraca z Wydziałem Administracyjnym w zakresie sporządzania i rozliczania dyspozycji finansowych.5.Współpraca z Koordynatorem Sekcji Technicznej w zakresie rozliczania umów związanych z opracowywaniem tematów normalizacyjnych.6.Zaopatrywanie w materiały biurowe pracowników.7.Prowadzenia ewidencji w tym zakresie oraz pomoc konsultantom przy wykonywaniu prac normalizacyjnych.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
Transport kraj, czynności: załadowanie i rozładowanie, prawo jazdy kat.C+E, karta kierowcy, świadectwo kwalifikacji (na przewóz rzeczy), doświadczenie zawodowe min. 10 lat, miejsce pracy: Teren Polski, Ostrów Wielkopolski
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarudbanie o czystość w magazyniedrobne naprawy w magazyniedbanie o prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Chorzów (śląskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków. Obsługa klienta. Praca w godzinach 9-20.
F.H.U. GALA Grażyna Żelechowska - 2018-01-03 - Staroźreby (mazowieckie)