INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Polanów oferta pracy Urząd Miejski w Polanowie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Min. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej i organu. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Data publikacji: 2018-01-03
Lokalizacja: Polanów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Polanowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 76-010 Polanów, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Min. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej i organu. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomia, rachunkowość, staż pracy 3 lata, min. 2 lata w księgowości budżetowej, szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie www.bip.polanow.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Polanowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 76-010 Polanów, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje ws. naboru dostępne są na stronie www.bip.polanow.plDodatkowe informacje: praca w godzinach: od 7.30 do 15.30, pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Polanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polanów
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
urząd miejski- kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Piaskowanie konstrukcji i wyrobów stalowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie i rejestrownie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-prowadzenie ewidencji osób objętychubezpieczeniem zdrowotnym-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników-prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tutuły składek na ubezpieczenie zdrowotne-prowadzenie wizytacji w gospodarstwach dłużników-dochodzenie należności z tutułu składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadpłat na ubezpieczenie zdrowotne-wydawanie zaświadczeń na żądanie -sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-14 - Złotów (wielkopolskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-12 - Bytom (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)
inspektor ds. zamówień publicznych
SZPITAL KLINICZNY im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
opieka dydaktyczna i wychowawcza nad dziećmi w wieku przedszkolnym
Prywatne Przedszkole "TĘCZA" - 2016-09-13 - Międzyrzecze (dolnośląskie)
aranżacja towarów w przestrzeni sklepowej i w witrynie, obsługa klienta
InCREO LUCYNA CICHOŃ-SACHAR - 2017-11-29 - Biłgoraj (lubelskie)
Załadunek i rozładunek naczepy, dostarczanie towaru pod wskazany adres: Dodatkowo 60 Euro diety dziennie.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nysa (opolskie)
opieka nad osobą starszą, aktywizacja, troska o powierzoną osobę, proste prace domowe, np. robienie zakupów, sprzątanie, gotowanie
Interkadra Sp. z o.o. - 2015-10-27 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali.Wykonywanie kontroli wejściowej materiału.Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych.Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności.Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
inspektor ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Przestrzeganie norm jakościowych, kontrola miedzyoperacyjna produkcji w toku,
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-10-28 - Kartoszyno (pomorskie)
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie ręcznych czynności takich jak; fastrygowanie, podszywanie, przyszywanie haftek, przyszywanie guzików, przyszywanie zdobień, mocowanie zapięć, cięcie, wciąganie gumy, znaczenie elementów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łazy (lubelskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, dbałość o czystość sklepu i dookoła niego,selekcja towaru względem asortymentu,przeglądanie terminów przydatności do spożycia, składanie zamowień, wypełnianie dokumentów HCCP,
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Głogów (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porządek na dziale i magazynie, praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00 i 14.00-22.00, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Piastowa przez Pruszków na zmianę poranną - godz. 06.00
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Janki (mazowieckie)
zgodnie z ofertą pracy zamieszczoną na stronie BIP zimslupsk.com, ogłoszenie 24/ZIM/2018; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-01-02 - Słupsk (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku dochodowego, sprawozdawczości GUS, obsługa ZFŚS, obsługa dochodów i wydatków pozabudżetowych, PFRONWymagane dokumenty:1/ list motywacyjny,2/ curriculum vitae,3/kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe / staż pracy/,4/ oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5/ oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej Podlaskiej - 2017-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
- firma zajmuje się produkcją elektronicznych tablic do wyświetlania wyników sportowych,- serwisowanie i montaż urządzeń elektronicznych, - tworzenie nowych urządzeń,- praca na terenie zakładu oraz na wyjazdach (montaż),- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą,- kontakt telefoniczny 58 531-29-85 lub 603-883-606- po okresie próbnym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.
P.H.U. K & G SP. Z O.O. - 2018-12-03 - Tczew (pomorskie)
Współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno - ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych; przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Radom (mazowieckie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Zadania z zakresu zatrudniania i wynagrodzenia pracowników, nadzór nad rozwojem pracowników i oceną efektywności pracy. Praca na terenie całej Polski.
PZTECHNIK PRZEMYSŁAW ZAJĄC - 2017-12-21 - Świerczów (opolskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Poddębice (łódzkie)
Rozwożenie towarów na terenie Kołobrzegu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, praca w soboty.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2017-11-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace stolarskie, obsługa maszyn stolarskich, prace montażowe
PHU JASZ-Jadwiga Szklarczyk - 2016-07-25 - Witaszyczki (wielkopolskie)