Praca Capgemini Polska Sp. z o.o. - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Capgemini Polska Sp. z o.o., kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 101 ofert pracy Capgemini Polska Sp. z o.o..
Na pocz膮tku pracy ka偶demu zapewniamy szkolenie wst臋pne, kt贸reprzygotowuje do pracy, nawet je艣li nie masz podobnegodo艣wiadczenia. - Odpowiadanie na pytania klient贸w dotycz膮ceprostszych zagadnie艅 zwi膮zanych z u偶ytkowaniem komputer贸w -zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawieprzygotowanych przez nas rozwi膮za艅 - Obs艂ugiwanie jedyniepo艂膮cze艅 przychodz膮cych, bez konieczno艣ci dzwonienia doklient贸w samodzielnie! - Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT,kt贸rzy pomagaj膮 poradzi膰 sobie z bardziej skomplikowanymiproblemami.Praca w godz.7-15 lub 8-16 od PN-PT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany o艣miogodzinne: ranna (6:00) i po艂udniowa (11:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- s膮 3 zmiany o艣miogodzinne: ranna (rozpocz臋cie pracy mi臋dzy godzin膮 6:00 a 9:00), popo艂udniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (op艂acana taks贸wka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
Na pocz膮tku pracy ka偶demu zapewniamy szkolenie wst臋pne, kt贸reprzygotowuje do pracy, nawet je艣li nie masz podobnegodo艣wiadczenia. - Odpowiadanie na pytania klient贸w dotycz膮ceprostszych zagadnie艅 zwi膮zanych z u偶ytkowaniem komputer贸w -zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawieprzygotowanych przez nas rozwi膮za艅 - Obs艂ugiwanie jedyniepo艂膮cze艅 przychodz膮cych, bez konieczno艣ci dzwonienia doklient贸w samodzielnie! - Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT,kt贸rzy pomagaj膮 poradzi膰 sobie z bardziej skomplikowanymiproblemami.Praca w godz.7-15 lub 8-16 od PN-PT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- s膮 3 zmiany o艣miogodzinne: ranna (rozpocz臋cie pracy mi臋dzy godzin膮 6:00 a 9:00), popo艂udniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (op艂acana taks贸wka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany o艣miogodzinne: ranna (6:00) i po艂udniowa (11:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT, praca w godz.7-15 lub 8-16
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
Na pocz膮tku pracy ka偶demu zapewniamy szkolenie wst臋pne, kt贸reprzygotowuje do pracy, nawet je艣li nie masz podobnegodo艣wiadczenia. - Odpowiadanie na pytania klient贸w dotycz膮ceprostszych zagadnie艅 zwi膮zanych z u偶ytkowaniem komputer贸w -zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawieprzygotowanych przez nas rozwi膮za艅 - Obs艂ugiwanie jedyniepo艂膮cze艅 przychodz膮cych, bez konieczno艣ci dzwonienia doklient贸w samodzielnie! - Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT,kt贸rzy pomagaj膮 poradzi膰 sobie z bardziej skomplikowanymiproblemami
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
odpowiadznie na pytania klient贸w dotycz膮ce prostszych zagadnie艅 zwi膮zanych z u偶ytkownikiem komputer贸w telefonnicznie lub meilowo bna podstawie przygotowanych przez nas rozwi膮za艅, obs艂ugiwanie jedynie po艂膮czenia przychodz膮ce bez konieczno艣ci dzwonienia do klient贸w samodzielnie- Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT, kt贸rzy pomagaj膮 poradzi膰 sobie z bardziej skomplikowanymi problemami
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Opole (opolskie)
Na pocz膮tku pracy ka偶demu zapewniamy szkolenie wst臋pne, kt贸reprzygotowuje do pracy, nawet je艣li nie masz podobnegodo艣wiadczenia. - Odpowiadanie na pytania klient贸w dotycz膮ceprostszych zagadnie艅 zwi膮zanych z u偶ytkowaniem komputer贸w -zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawieprzygotowanych przez nas rozwi膮za艅 - Obs艂ugiwanie jedyniepo艂膮cze艅 przychodz膮cych, bez konieczno艣ci dzwonienia doklient贸w samodzielnie! - Wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT,kt贸rzy pomagaj膮 poradzi膰 sobie z bardziej skomplikowanymiproblemami
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili od klient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋tem komputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅; okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami; przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednich zespo艂贸w wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych/e-maili od klient贸w dot. problem贸w technicznych zwi膮zanych z codziennym u偶ytkowaniem komputera, analizowanie i rozwi膮zywanie najcz臋stszych zapyta艅 przy wykorzystaniu przygotowanych przez pracodawc臋 rozwi膮za艅 i procedur, zapewnianie wysokiej jako艣ci obs艂ugi klienta, wsp贸艂praca z zespo艂em specjalist贸w IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Opole (opolskie)