INSPEKTOR Warszawa oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Ocena wniosków o dofinansowanie projektu, przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,finansowy i rzeczowy monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami, weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność, prowadzenie korespondencji z beneficjentem, zbieranie, wpisywanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektu, współpraca przy przygotowywaniu Rocznego Planu Działania.
Data publikacji: 2018-05-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 16, 01-205 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena wniosków o dofinansowanie projektu, przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,finansowy i rzeczowy monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami, weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność, prowadzenie korespondencji z beneficjentem, zbieranie, wpisywanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektu, współpraca przy przygotowywaniu Rocznego Planu Działania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe, minimum 2 lata stażu pracy.Wymagania konieczne: bardzo dobra znajomość obsługi komputera (praca w środowisku Windows, znajomość pakietu MS Office), umiejętność zarządzania zmianą, minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z rozliczaniem wniosków o płatność i/lub ocenie projektów współfinansowanych ze środków EFS, znajomość zagadnień związanych z funduszami europejskimi, w szczególności horyzontalnych, obowiązkowość i silna motywacja do pracy. Wymagania pożądane: umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Młynarska 16, 01-205 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV i list motywacyjny,2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3. Oświadczenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 902): a). o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, b). o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c).że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,5. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia),6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,7.Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformowaćo spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego,8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przeprowadzanego naboru.Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani sądo złożenia lub przesłania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie,ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, w terminie do dnia 21.05.2018 r. wymienionych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 11.05.2018
Oferta pracy ważna do: 21.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy służbowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office, zarządzanie bazą dłużników, prowadzenie działań ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej dłużników, raportowanie. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace ogólnobudowlane, roboty ziemne, kanalizacje, budowa placów zabaw
Z.H.U.P. "MIRS" Mirosław Różycki - 2018-03-23 - Poręby (łódzkie)
Inspektor ds. zamówień publicznych
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2017-02-06 - Tarnów (małopolskie)
DOKONYWANIE ROZLICZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PROCESU ZAKŁADOWEGO, PROWADZENIE REJESTRÓW, OBSŁUGA ADMINISTRACYJNAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU EXCEL, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, MILE WIDZIANA WIEDZA Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 4 LATA, PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace produkcyjne, pakowanie pieczywa, wstępna kontrola
ADECCO Poland Sp. z o.o. (Agencja Zatrudnienia) - 2016-04-22 - Legionowo (mazowieckie)
opracowywanie ( ewidencjonowanie i porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki w celu wykonania czynności w zakresie segregacji, scalania, brakowania i systematyzacji spraw, a także innych czynności archiwalnych ewidencyjno-informacyjnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania archiwum; udzielanie instruktażu osobom przygotowującym akta do przekazania, w zakresie trybu i metod ich porządkowania oraz ewidencjonowania, a w przypadkach udostępniania/wypożyczania akt, informowania o zasadach sporządzania kopii, odpisów, wypisów, wyciągów lub tłumaczeń, a także o wykonaniu czynności, które są zabronione na mocy obowiązujących przepisów w celu zapewnienia właściwej ochrony do przejmowanie akt z komórek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwej ich ochrony zgodnie z odpowiednią kategorią archiwalną; prowadzenie działań instruktażowych w komórkach organizacyjnych w zakresie sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją; udostępnianie zgromadzonych w zasobie archiwalnym akt upoważnionym osobom w celu służbowego wykorzystania zarchiwizowanej dokumentacji; przestrzeganie zasad sposobu oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności na materiałach oraz we właściwych urządzeniach ewidencyjnych prowadzonych w archiwum zakładowym w celu prawidłowej ochrony dokumentacji; opracowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań z wykonywania prac archiwalnych i stanu posiadania zasobu archiwalnego, sporządzanie stosownej dokumentacji w związku z czynnościami związanymi z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem B, a po uzyskaniu zgody na fizyczne jej zniszczenie, nanoszenie odpowiednich zmian w prowadzonej ewidencji w celu zapewnienia właściwego porządkowania zasobu dokumentacji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw związanych ze stanem technicznym obiektów, którymi zarządza zleceniodawca oraz nad dokumentacją techniczną budynków mieszkalnych (weryfikacja zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, kompletności dokumentacji), którymi administruje zleceniodawca.Odbiór techniczny budynków mieszkalnych przy przejęciu nieruchomości od dewelopera lub innego zarządcy, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem KOB. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w przypadku potrzeby wsparcia z zakresu prawa budowlanego, wsparcie w zakresie wyboru wykonawców robót budowlanych, następnie nadzór nad ich wykonaniem i protokolarny odbiór prac. Wykonywanie zaleceń wynikających z dokonanych przeglądów.
FD ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ADRIANNA FRANCZEWSKA-KRUPA - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)
Inspekcja wycenianych obiektów, pomiary, obróbka danych katastralnych. Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Domowa 1 + cały kraj.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu, sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prace biurowo - księgowe, kontakt z klientami oraz urzędami.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
bieżący kontakt z chińskojęzycznymi klientami firmy, sporządzanie ofert i raportów w języku chińskim, praca na rzecz rozwoju bazy klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie zleceń, kontakt z mieszkańcami, przygotowywanie kosztorysów i rozliczanie robót, nadzór, praca na umowę na czas określony, na jedną zmianę, miejsce wykonywania pracy: Wrocław- Fabryczna, kontakt kandydatów z pracodawcą mailowy jolanta_sadowska (at) op.pl lub telefoniczny 71-362-17-88, oferta dostępna w sali D
ADMIROM-5 Sp.z.o.o - 2015-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace ogrodnicze, kopanie,ziemne sadzenie, układanie materiałów
Zielone Ogrody Wojciech Fisz - 2016-09-23 - Grochowice (dolnośląskie)
staż w policji
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Cieszyn (śląskie)
Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)
kompletowanie towarów wg listy
kontakt przez OHP - 2016-02-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami zleconymi przez BTBS zgodnie z przepisami ,,Prawo budowlane".Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nadzorowanych robót.Ocena stanu technicznego budynków.
Białogardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
nawiazywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zbieranie ofert, negocjowanie cen, określanie warunków dostaw towarów, załatwianie pozwoleń na wywóz i przywóz towarów z zagranicy,
Ewa Michalska - 2017-01-25 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie dociepleń budynków
PPHU PORTAL SOBOL KRZYSZTOF - 2016-06-06 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w sklepie spożywczym. Praca w godz. 5.00-21.00, nd. - 7.00-15.00.
ZPUH "Władysław" - 2016-12-14 - Częstochowa (śląskie)
• prace związane z przyjęciem, przechowywaniem, transportem i wydawaniem opakowań, wyrobów gotowych i innych dóbr magazynowych zgodnie z obowiązującymi zasadami• Zapewnienie płynności ruchu zewnętrznego i wewnętrznego• Załadunek wysyłek, rozładunek dostaw
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kwartalnych uzgodnień ewidencji ilościowej prowadzonej przez użytkowników komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego, - sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
kasjer / sprzedawca
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wykonywanie siatek i szkieletów zbrojeniowych oraz układanie ich w formach i deskowaniach, wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem stali zbrojeniowej do montażu a także prac związanych z transportem, magazynowaniem oraz składowaniem materiałów i wyrobów zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Nadma (mazowieckie)
Okresłanie zakresów projektów, projektów funkcjonanych i przepływów procesów w projektach zmian regulacyjnych FINMA MIFID II. Ustalanie planu dziłania na rzecz realizacji funkcji, pomoc w rozwiązywaniu problemow i zgrożeń związnaych z analizą. Ścisła współpraca z innymi interesriuszmai oraz zespołem arcitektów w celu wymiany wiedzy i standaryzacji procesu. Identyfikacja i eskalacja problemów i zagrożeń projektowych. Prowadzenie, kierowanie i monitorowanie analizy, projektowania, wdrażania i wykonywania przypadków testowych., procedur testowych i zestawów testów.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
grafika komputerowa 3
Kinga Różalska-Sieg KIDSSTORY - 2016-01-05 - Dzierzążenko (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej
Janusz-Park Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Łęknica (lubuskie)
jw.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)