INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. SPECJALISTA/ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIEDLA. Gdynia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. SPECJALISTA/ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIEDLA.
Wynagrodzenie: 4 400 - 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 400 - 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Proponowane wynagrodzenie po okresie próbnym.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU DS.OGÓLNOBUDOWLANYCH. SPECJALISTA/ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIEDLA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 400 - 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia ogólnobudowlane oraz kosztorysowanie.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Zgoda
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB,ONW,PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROWsporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych, przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowej sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-17 - Wejherowo (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenieZakres obowiązków: prace stolarskie, montaże
ŁUKASZ KOWALSKI USŁUGI STOLARSKIE - 2018-05-08 - Smolice (wielkopolskie)
Koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych oraz zadań remontowych dróg oraz na terenach będących w zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku; Uzgadnianie dokumentacji wykonywanej na zlecenie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie branży drogowej; Wydawanie warunków dotyczących przebudowy pasów drogowych będących w zarządzie ZIM realizowanych przez inwestorów zewnętrznych; Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7:30 -15:30); Szczegóły oferty pracy dostępne na stronie BIP www.zimslupsk.com w zakładce oferty pracy
ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W SŁUPSKU - 2016-02-05 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie robót budowlanych tj. wykańczanie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Libiąż (małopolskie)
Bierze udział w przygotowaniu ceremonii pogrzebowej, wykopuje i zakopuje grób, wykonuje prace porządkowe związane z przygotowaniem grobu, przestawieniem płyty nagrobnej oraz usypaniem nagrobka.
Zakład Pogrzebowy CONCORDIA s.c. - 2017-12-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie dokumentacji administracyjnej, rozliczanie czasu pracy, kontakt z klientami oraz pracownikami,
OTTO Work Force POLSKA SP.Z O.O. - 2017-06-01 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla obsługiwanych przez Centrum Uslug Wspólnych Powiatu Płockiego jednostek. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków, dochodów, zobowiązań i należności obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych, sporządzanie bilansu wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa komputera
Hurtownia Wielobranżowa "RYWAL" P.Łoziński Sławno - 2018-02-28 - Sławno (zachodniopomorskie)
Dostarczanie towarów do klientów; miejsce pracy - Tychy i obszar woj. sląskiego
Centrum Dystrybucji Wędlin Kasan, Zbigniew Andrzejewski - 2017-05-02 - Tychy (śląskie)
Konfekcjonowanie, pakowanie towaru
"LIDER - POLSKA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-08 - Zgierz (łódzkie)
opracowywanie przedmiotów i kosztorysów na zadania z konserwacji, napraw i remontów nieruchomości, opracowywanie wytycznych doprojektowania i opinii do programów organizacyjno - użytkowych, wykonywanie rozliczeń i elaboratów do planowanych zadań, wykonywanie częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbioru robót końcowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wychowawczych z przedmiotu- muzyka w przedmiocie Wykształcenie: wyższe mgr. pedagogiczne-kierunkowe
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W ROKIETNICY - 2018-07-25 - Rokietnica (podkarpackie)
prowadzenie czasu pracy kierowców, prowadzenie odczytów z tachografów, znajomość zagadnień i przepisów z zakresu organizacji transportu i obsługi logistycznej, znajomość zagadnień z zakresu i odpowiedzialności za wysyłany towar oraz terminowość dostaw, umiejętność równoczesnego kierowania wieloma zadaniami, zestawienia delegacji i diet kierowców, planowania i ustawianie tras kierowców, nadzór i kontrola nad przepływem dokumentacji wysyłkowo- transportowej, tworzenie zestawień i raportów miesięcznych, zaopatrzenie i zakup części do samochodów
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Zator (małopolskie)
obsługa klientów detalicznych pn-pt 10-18
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-03-02 - Kluczbork (opolskie)
Profesjonalne przygotowywanie dań, serwis a la carte
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Niemcy (Niemcy)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu OBEN, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie sprawozdawczości, opracowywanie okresowych planów pracy, archiwizowanie dokumentacji służbowej
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-16 - Tczew (pomorskie)
1. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Starostwa: a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu w programie komputerowym; b) oznakowanie numerami inwentarzowymi składników majątkowych Starostwa; c) sporządzanie i bieżące weryfikowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych Starostwa; d) inwentaryzowanie składników majątkowych Starostwa; e) likwidowanie składników majątkowych. 2. Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa: a) wprowadzanie na stan karttek magazynowych materiałów piśmiennych, papieru kserograficznego i druków; b) wydawanie materiałów magazynowych; c) rozchodowywanie ze stanu kartotek magazynowych wydawanych materiałów. 3. Zabezpieczenie dla potrzeb wydziałów i biur pieczęci urzędowych oraz ewidencjonowanie pieczęci urzędowych i imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Szkolenie BHP, zapoznanie się z zasadami pracy u podpopiecznych, wykonywanie pracy pod nadzorem opiekuna, zapoznanie się z przebiegiem pracy u chorych obłożnie, współpraca z pielęgniarką środowiskową i pracą na rzecz podopiecznych, współpraca z lekarzem pierwszego kontaktu e celu zabepieczenia podstawowych potrzeb, wspólne ustalanie planu pracy u podopiecznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
transport
Hurtowa Sprzedaż Artykułów do Produkcji Rolnej- Jan Glok - 2016-06-20 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW POCHODZĄCYCH Z RÓŻNYCH STRON ŚWIATA JAK RÓWNIEŻ DAŃ DOSTOSOWANYCH DO INDYWIDUALNYCH OKOLICZNOŚCI I WYMAGAŃ KLIENTÓW, POSIADANIE WIEDZY ODNOSNIE RÓŻNYCH KULTUR KULINARNYCH, WŁAŚCIWEGO STOSOWANIA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, ODPOWIEDNIEGO ŁĄCZENIA SKŁADNIKÓW JAK RÓWNIEŻ STOSOWNEGO SERWOWANIA POTRAW, DESERÓW, NAPOJÓW I DODATKÓW;WYMAGANIA:ŚREDNIE LUB WYŻSZE SPECJALNE, DOKŁADNOŚĆ, ZDOLONOŚCI MANUALNE, KREATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO,PRACA W WYMIARZE PÓŁ ETATU
FUNDACJA ,,SŁOWIANIE POMERANII" - 2016-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
Baj-Gen Eugeniusz Bajko - 2018-09-05 - Białystok (podlaskie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie nadzoru nad wykonywanymi pracami remontowymi, m.in. remonty dachów, remonty klatek schodowych, itp.
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i serwisowanie urządzeń medycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2017-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)