INSPEKTOR DS. GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Starostwa: a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu w programie komputerowym; b) oznakowanie numerami inwentarzowymi składników majątkowych Starostwa; c) sporządzanie i bieżące weryfikowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych Starostwa; d) inwentaryzowanie składników majątkowych Starostwa; e) likwidowanie składników majątkowych. 2. Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa: a) wprowadzanie na stan karttek magazynowych materiałów piśmiennych, papieru kserograficznego i druków; b) wydawanie materiałów magazynowych; c) rozchodowywanie ze stanu kartotek magazynowych wydawanych materiałów. 3. Zabezpieczenie dla potrzeb wydziałów i biur pieczęci urzędowych oraz ewidencjonowanie pieczęci urzędowych i imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Data publikacji: 2017-12-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Starostwa: a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu w programie komputerowym; b) oznakowanie numerami inwentarzowymi składników majątkowych Starostwa; c) sporządzanie i bieżące weryfikowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych Starostwa; d) inwentaryzowanie składników majątkowych Starostwa; e) likwidowanie składników majątkowych. 2. Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa: a) wprowadzanie na stan karttek magazynowych materiałów piśmiennych, papieru kserograficznego i druków; b) wydawanie materiałów magazynowych; c) rozchodowywanie ze stanu kartotek magazynowych wydawanych materiałów. 3. Zabezpieczenie dla potrzeb wydziałów i biur pieczęci urzędowych oraz ewidencjonowanie pieczęci urzędowych i imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODAROWANIA MAJĄTKIEM W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych ; 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ściagane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne; 4. nieposzklona opinia; 5. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne; 6. co najmniej 3 letni staż pracy; 7. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestepstwo skarbowe umyślne. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawnosć w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (parter, pok. 9) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarowania majątkiem w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 5 stycznia 2018r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydyaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Sztum (pomorskie)
dokładanie, odbieranie towarów, układanie na półkach, obsługa klienta. Praca na dwie zmiany w godz. 6:00-14:00, 13:00-21:00, praca w Świdniku
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Świdnik (małopolskie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Jagodziniec (wielkopolskie)
opracowywanie przedmiotów i kosztorysów na zadania z konserwacji, napraw i remontów nieruchomości, opracowywanie wytycznych doprojektowania i opinii do programów organizacyjno - użytkowych, wykonywanie rozliczeń i elaboratów do planowanych zadań, wykonywanie częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbioru robót końcowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca przy udoju krów mlecznych
PHP ROLPEX Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Wolkowo (wielkopolskie)
Sprzedaż telefonów komórkowych i pośrednictwo w sprzedaży usług telekomunikacyjnych.
PHU VIOMIX s.c. - 2015-12-01 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Gliwice (śląskie)
- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Branża telekomunikacyjna - prace wg. zlecenia
Technipol Sp. z o.o - 2016-02-04 - Zgierz (łódzkie)
Przeprowadzanie drobnych napraw i prac renowacyjnych w pomieszczeniach na terenie szkoły, drobne naprawy sprzętu, prace pomocnicze przy organizowaniu imprez szkolnych i pozaszkolnych, prace konserwacyjne i porządkowe.Godz. pracy: 4 godz. w przedziale czsowym 6-14, 14-22.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2018-01-30 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Wejherowo (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość selekcji zwierząt futerkowych. Wyselekcjonowanie zwierząt futerkowych w ilości 11 100 szt.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dębowiec (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ślusarz z uprawnieniami elektryka
PRZED.PROD.USŁ. - 2016-02-18 - Brzeg (opolskie)
sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Handel Art.Wielobr. i Monopol. Marianna Przeworska - 2016-08-11 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie biur, sprzątanie ciągów pieszych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kwartalnych uzgodnień ewidencji ilościowej prowadzonej przez użytkowników komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego, - sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i wydawanie 2 daniowego obiadu dla uczniów szkoły
Zespół Szkół Specjalnych nr 3 w Łodzi - 2016-01-13 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż leków
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów, nadzór produkcyjny, planowanie pracy zespoły, usuwanie usterek oraz wszelkich trudności powstałych podczas pracy na produkcji.
"KANU" Maciej Przebierała - 2015-12-03 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wieluń (łódzkie)
sprawowanie Nadzoru w sparawach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Małomice (lubuskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
pomoc monterowi sieci wod-kan
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ruda Śląska (śląskie)