INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Wędrzyn oferta pracy 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Wędrzyn (lubuskie)
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wędrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp
Nazwa pracodawcy: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wędrzyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 16.11.2017
Oferta pracy ważna do: 15.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż towaru, zamawianie towaru od dostawców z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Wietnamu.
VICES POLAND SP. Z O.O. - 2018-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
- odcinane zbędnych części skalpelem/nożykiem,- układanie elementów obok stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca socjalna, dokonywanie analiz i ocen zjawisk, któe powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom tego potrzebującym, pobudzanie społecznej aktywnośći i inspirowanie działań samopomocowych, współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach - 2017-07-10 - Łomianki (mazowieckie)
praca przy ścince drewna
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH S.C. ADAM ŚWIADKIEWICZ, MARIAN WAWRZYNIAK, ROMAN ŚWIADKIEWICZ - 2017-06-07 - Głodno (wielkopolskie)
-pełnienie czynności inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zleceń, umów i inwestycji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne-nadzór nad przestrzeganiem technologii i jakości robót, przepisów bhp, przeciwpożarowych, bezpiecznych metod pracy;-nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynków,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporządzanie kosztorysów inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych, powykonawczych;-udział w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w postępowaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wybór wykonawców do realizowanych zadań remontowych;-stosowanie procedur jakościowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-05-14 - Będzin (śląskie)
Obsługa narzędzi i maszyn produkcyjnych, pakowanie wyrobów gotowych, kontrola jakosci, obsługa pras, obróbka ściernic.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2018-03-30 - Koło (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2017-02-10 - Widzino (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy.Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Białystok (podlaskie)
koordynowanie prac serwisu sprzatającego , utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
AMLUX - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
"BT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
cięcie materiału
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedawca sklep spożywczo-warzywny. Praca II zmiany w godzinach 7-19.00
Sklep spożywczo- Rolny Grzegorz Ziemianin - 2016-10-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
Opieka nad gośćmi w języku polskim i angielskim, obsługa rezerwacji, opieka nad czystością obiektu i pokoi, współpraca z innymi członkami zespołu.
"LA GUITARRA KAMIŃSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Zakup wyrobów hutniczych. Sprzedaż wyrobów hutniczych. Kontakt z działami sprzedaży i magazynem.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + nagroda od uzyskanych efektów sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży wyrobów hutniczych. Umiejetność nawiązywania kontaktów z odbiorcami wyrobów hutniczych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 501-737-645) w godzinach: 8:30-20:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO ELEKTRO-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
prace fizyczne
"Top Garden" Piotr Mucha - 2017-08-29 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
Montaż mebli
STOLARSTWO MEBLOWE ELENDT ANDRZEJ ELENDT - 2016-09-13 - Żelistrzewo (pomorskie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Opieka i pielęgnacja podopiecznych domu pomocy społecznej w Lubkowie.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Lubkowo (pomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gubin (lubuskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Bielawa (dolnośląskie)
Wykładanie towaru zgodnie ze standardami firmy.
kontakt przez OHP - 2016-06-28 - Przemyśl (podkarpackie)
sortowanie cegieł, ustawianie cegieł, prace fizyczne
Ceramika Mokrsko Z. i A.Gliszczyński sp.j. - 2016-02-17 - Mokrsko (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie ciągłości ochorny mienia klientów w okresach wynikających z umów na usługi ochrony, kontrola realizacji ochrony obiektów, zatwierdzanie czasu pracy do naliczeń wynagrodzeń. Zadaniowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: oferty (at) zeco.pl
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
Przygotowywanie maszyn do produkcji. Realizacja planu produkcji na dziale ekstruzji. Planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw maszyn, wdażanie działań optymalizacyjnych, raportowanie.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 8 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-l 11-3/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko INSPEKTORA/SPECJALISTY DS. GOSPODARCZYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:-prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne,-obsługa informatycznego systemu zakupów,-prace administracyjno-biurowe z zakresu zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -3500 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.Praca: 7:30-15:30.Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia co najmniej pierwszego stopnia,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,- znajomość Centralnego Systemu Zakupów,- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz programami MS Word, MS Excel,- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami w 2 WOG (prowadzenie ewidencji odpadów, koordynowanie odbioru odpadow przez firmy zewnetrzne, uzyskiwanie decyzji na wytwarzanie odpadów), nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony środowiaka w 2 WOG (praca w terenie), udział w przygotowaniu procedur w zakresie zamówień publicznych, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska dla pracowników Resortu Obrony Narodowej, prowadzenie zestawień dot. opłat za korzystanie ze środowiska, urządzeń sozotechnicznychpraca na umowę na czas określony poprzedzona okresem próbnym, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowa w godzinach pon.-czw. 7:00-15:30, pt. 7:00-13:00oferta dostępna w sali Dcv należy przesłać pocztą lub złozyc osobiście w kancelarii jawnejfax: 261-656-228
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
robienie ciasta, formowanie chleba, wypiek
Skarby Naszej Ziemi S.C. - 2016-06-24 - Miękinia (dolnośląskie)