REFERENT,STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2 Wejherowo oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT,STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB,ONW,PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROWsporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych, przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowej sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 68, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB,ONW,PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROWsporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych, przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowej sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT,STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW-2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt z pracodowcą: zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR http://www.arimr.gov.pl/o-armir/praca/ogloszenia/artykuly/or11bp2172618.html- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR http://www.armir.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or11bp2172618.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
11. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego,2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych,3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,4. Przygotowanie akt do archiwum,5. Zakładanie teczek akt podatkowych,6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu,7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgi przychodów, rozchodów dla klientów biura. Zatrudnianie, zwalnianie pracowników. Prowadzenie spraw kadrowych. Rozliczanie płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z progamem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
m.in.: organizacja pracy sekretariatu medycznego; przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych; organizacja dokumentów; prowadzenie kolejki oczekujących na przyjęcie; obsługa programu mMedica; współpraca z personelem
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Orzesze (śląskie)
sporządzanie kosztorysów robót, nadzór nad robotami drogowymi, sporządzanie wnioskówo dofinansowania
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Olkusz (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe. Charakterystyka stażu: pomoc przy sprawdzaniu sprawozdań RB, weryfikowanie otrzymanych dokumentów księgowych, chronologicznie układanie dokumentów księgowych w segregatorach, kontrola poprawności dat w dokumentach, sporządzanie zestawień na bieżące potrzeby, wsparcie bieżącej pracy Działu Księgowości. Kontakt osobisty.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
-Montaż płytek, wiązek kabli i modułów elektronicznych, dostarczanie komponentów do produkcji urządzeń elektronicznych,-Kontakt telefoniczny 512 093 413, e-mail: rkosznik (at) job-impulse.pl
JOB IMPULSE POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Tczew (pomorskie)
Staż dla os. bezrobotnych powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych-porządkowanie akt osobowych-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa snowarki 0 sprawdzanie stanu technicznego, pobieranie odpowiedniej tasiemki, sprawdzanie oznakowania i gatunku tasiemki, nakładanie, dzielenia tasiemek na osnowy i wiązki , kontrola przebiegu szycia i nawijania na wał osnowowy, zdejmowanie i zakładanie wałów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa programu "Rodzina 500 plus"
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kije (świętokrzyskie)
oferta zatrudnienia w ramach stażU skierowana do odób do 30 roku życia: obsługa programu księgowego KAPER, PŁATNIK, RAKS, wprowadzanie danych, sporządzanie list płac i umów zleceń, ewidencja czasu pracy pracowników, wypełnianie dokumentów do urzędu skarbowego i ZUS, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Józefów (mazowieckie)
obsługa Punktu Informacji Miejskiej, - sprzedaż materiałówreklamowych, - obsługa kasy fiskalnej, - tłumaczenie z językaangielskiego na język polski i z języka polskiego na język angielski -prowadzenie korespondencji w języku angielskim - wprowadzaniedanych do internetu
Muzeum Miejskie w Żorach - 2017-05-11 - Żory (śląskie)
Wykonywanie prac montażowych, ziemnych itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
ewidencjonowanie i weryfikacja dokumentów
DLH Global Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Bogdanka (lubelskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami administrowania serwerami bazodanymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ksiegowy - POMOC.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-11-07 - Chojnice (pomorskie)
sprzedaż w sklepie osiedlowym artykułów ogólnospożywczych, pieczywa, alkoholu, bezpośredni kontakt z klientami
Sklep Ogólnospożywvczy "DOROTKA" Jerzy Różański - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
ewidencjonowanie druków systemowych, przyjmowanie i rozdział korespondencji, przyjmowanie beneficjentów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Zapoznanie się z obsługą sekretariatu, wystawianie decyzji administracyjnych dot. należnościbudżetowych, przygotowywanie danych do sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracownikom szkoły, sporządzanie list płacowych, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Prawidłowe i terminowe realizowanie przepisów ZUS w zakresie rozliczeń zasiłków rodzinnych, macierzyńskich i innych orz prowadzenie dokumentacji dla w/w celów.3. Rozliczanie ilościowe i wartościowe magazynu gospodarczego i żywnościowego.4. Organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU - 2018-03-23 - Opolno-Zdrój (dolnośląskie)
Prace biurowe (ewidencja,zestawienia,ankiety, sprawozdania)
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż potraw na wagę, obsługa klienta.
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-03-01 - Rzgów (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)