REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH (97 S EFS POWER) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH (97 S EFS POWER)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: oferta zatrudnienia w ramach stażU skierowana do odób do 30 roku życia: obsługa programu księgowego KAPER, PŁATNIK, RAKS, wprowadzanie danych, sporządzanie list płac i umów zleceń, ewidencja czasu pracy pracowników, wypełnianie dokumentów do urzędu skarbowego i ZUS, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach.
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefów, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
oferta zatrudnienia w ramach stażU skierowana do odób do 30 roku życia: obsługa programu księgowego KAPER, PŁATNIK, RAKS, wprowadzanie danych, sporządzanie list płac i umów zleceń, ewidencja czasu pracy pracowników, wypełnianie dokumentów do urzędu skarbowego i ZUS, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH (97 S EFS POWER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: EKONOMICZNY
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Księgowośc
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Tczew (pomorskie)
Praca w systemie 3-zmianowym .Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie całokształt spraw związanych z obsługą administracyjną magazynu.
PAGO sp. z o.o. - 2015-11-03 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
podanie
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Borowiecko-Kolonia (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
Redagowanie ogłoszeń, Weryfikacja nadesłanych aplikacji, umawianie spotkań rekrutacyjnych, Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, Współpraca z działami firmy, Wykonywanie raportów, Umawianie kandydatów na badania lekarskie i szkolenia BHP
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów i sprawowanie nadzoru nad poprawnością generowanych dokumentów - raportowanie finansowe na potrzeby głównego księgowego oraz zarządu. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto/miesiąc.
AXAN Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii i informacji o obowiązujących regulacjach z zakresu prawa zamówień publicznych; analiza i przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych; audytowanie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach o zamówienia publiczne; przygotowywanie pism procesowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa stacji paliw- sprzedaż paliwa i artykułów pochodnych
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Żagań (lubuskie)
Wprowadzanie bazy danych aktualnych mieszkańców Redy - uzupełnianie archiwalnych danych (historia adresów, stanów cywilnych, nazwisk i dowodów osobistych), wprowadzanie bazy danych byłych mieszkańców m. Redy - wymeldowanych do innej gminy, emigrantów wymeldowanych decyzją administarcyjną oraz zmarłych mieszkańców, korekta i wprowadzanie bazy danych wraz z archiwum mieszkańców z kartoteki przejściowej, wykonywanie innych zadań wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Reda (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Świdnica (lubuskie)
prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
Montaż określonych elementów konstrukcji stalowych według rysunku technicznego
Agnieszka Nagórska - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie rejestrów upowaznień oraz aktów prawa miejscowego i inne, obsługa interesantów, obsługa SIDAS, zakup materiałów i pomocy biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lubań (dolnośląskie)
- Informacja o naborze DS.14000.10.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: Referent/podinspektor ds. należności w dziale dochodzenia należności.- Ogólny zakres obowiązków: 1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz ustawy o pomocy społecznej2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne,- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) dobra znajomość KPA,6) dobra znajomość ustawy o pomocy społecznej7) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych w zakresie zadań należących do wierzyciela,8) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),9) dokładność, precyzja,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) umiejętność dobrej organizacji pracy,12) umiejętność pracy w zespole,Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi programów: Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
2 godziny w tygodniu
Szkoła Podstawowa w Karścinie - 2017-08-24 - Karścino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie; umiejetności; ks. sanepidowska; zakres obowiązków: przygotowywanie posiłków, pomoc przy organizacji imprez okolicznościowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
Wg stanowiska. Kontakt osobisty, telefonczny: 338702806 oraz e-mailowy: jurysta (at) post.pl
Zespół Radców Prawnych "JURYSTA" sp. k. J. Trojak i Wspólnicy - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
tłoczenie w metalu elemetów do AGD
"BELSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Olkusz (małopolskie)
- ogólny nadzór nad środkami transportu- sprawy związane z zaopatrzeniem w spółce- wyjazdy służbowe w celu robienia zaopatrzeniaOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę (początkowo na okres próbny)- odpowiedzialną i ciekawą pracę- rozwój zawodowy, mozliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenie wiedzy- praca w godz. od 07:00 - 15:00
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zbijanie palet, dbanie o porządek na placu, w halach produkcyjnych, w sezonie zimowym odśnieżanie. Elastyczne godziny pracy 20-40 godz/tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana inżynieria środowiska), praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. "B".
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Racibórz (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Puck (pomorskie)
załadunek, rozładunek towaru, transport miedzyanrodowy towaru; doświadczenie w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Szymiszów (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, programów księgowych, znajomość pracy na kasie fiskalnej, eystawianie i samokontrola okumentacji finansowej, tj. faktur, paragonów, raportów dobowych i kasowych, przygotowanie gotówki do wypłat do banku
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznychPrzygotowywanie, analiza dokumentów sprzedażowychNadzór handlowy nad realizacją zamówieńMonitoring obsługiwanych rynkówBieżące wsparcie działu Rozwoju BiznesuWspółpraca z komórkami wewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,21005. Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)