INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO Wrocław oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych. Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) hjw.pl
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 14b, 53-318 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w spółce zajmującej się obsługą wspólnot mieszkaniowych. Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) hjw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
około 2800 zł brutto na okresie próbnym, około 3500 zł brutto po okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe budowlane, staż pracy: 4 lata, uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 14b, 53-318 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 14b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 16.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór i odbiory prac remonotowych realizowanych przez Wspólnoty mieszkaniowe, zapewnienie bezpieczeństwa przez odpowiednią obsługę techniczną. CV przesyłać na e-mail: zbigniew.barc (at) zzn.pl , tel. 605 652 682
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
1) Rejestracja oraz przygotowywanie i udostępnianie danych do zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą tradycyjną i elektroniczną,2) bieżąca realizacja zgłoszeń zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu geodezyjno - kartograficznego,3) rozliczanie zleceń i zamówień,4) bieżąca modernizacja istniejących baz danych mapy zasadniczej,5) gromadzenie, eweidencjonowanie i archiwizacja opracowań geodezyjnych,6) wykonywanie reprodukcji i zabezpieczeń map i dokumentów zgromadzonych w zasobie.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-12-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego.Praca w oparciu o umowę na czas nieokreślony.Praca w godzinach 7.45-15.45.Sala E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń kuchennych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Świerkówiec (kujawsko-pomorskie)
- obsługa komputera (program WORD, EXCEL)- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowniczych- ksiegowanie w programie finansowym i zapoznanie z programem PŁATNIK, GRATYFIKANT, prowadzenie kartotek pożyczek ZEM.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie; potwierdzanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów, budynków i urządzeń; prowadzenie obowiązującej dokumentacji ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; ścisła współpraca w zakresie pełnionych obowiązków służbowych z organami administracji państwowej oraz użytkownikami kompleksów i obiektów wojskowych. /Praca: Łomża/
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-18 - Łomża (podlaskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2018-06-18 - Lubin (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
P.W. "NICOL" Agnieszka Walentynowicz - 2017-10-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na produkcji w sekcji mieszalniczej
"GOLD DROP" Sp. z o.o. Limanowa - 2016-02-02 - Limanowa (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
Spotkania z klientami pochodzenia chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanienowych kontaktów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Brańsk (podlaskie)
szlifowanie i cięcie metali, obróbka mechaniczna metali
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Myszków (śląskie)
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
BRANŻA-ENERGETYKA-Bieżące naprawy sprzętu elektrycznego.-Przeglądy maszyn.-Utrzymanie infrastruktury elektrycznej na obiekcie.-Gotowość do pracy w delegacji.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas określony.Miejsce wykonywania pracy: Łaziska Górne + praca w delegacjiPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Energomontaż Zachód Wrocław Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomiary gazowe, pomiary wody i poewietrza
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, nadzór zamówienia towarów, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie
FHU KAJA Aneta Jahn - 2017-01-25 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
-Tworzenie nowych materiałów marketingowych,- Kon sultowanie sie z dostawcami usług i materiałów,- Negocjowanie cen.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji lekkich paneli do drzwi i mebli; Dokładne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań; Nadzór jakościowy nad wyrobami - samokontrola; Praca zgodnie z instrukcją stanowiskową i zasadami BHP; Dbałość o porządek na stanowisku pracy; Praca w systemie 2-zmianowym; Dyspozycyjność
"Lightweight Technology" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: czuwanie nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, a nadto przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie wykonania wniosków wynikających z dokonanych w tym zakresie ustaleń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych i podejrzewanych chorób zawodowych oraz w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, zapewnienie konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne działanie, wykonywanie innych zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 109, Poz. 704 z późn. zm.) oraz czynności zleconych przez kierownictwo Prokuratury Okręgowej.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 810 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu. Umowa o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku), praca w wymiarze 1 etatu, dwuzmianowa w godz. 6.00 do 17.00 (praca 8 godz./dziennie). Wymagania: wykształcenie pedagogiczne przedszkolne/wczesnoszkolne i umiejętność pracy w grupie. Kontakt tel. 604-583-769 lub e-mail gater (at) gater.pl
Przedszkole Chatka Puchatka w Gowidlinie - 2016-01-28 - Gowidlino (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
stylizacja włosów i brody; umowa o pracę na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa programu płacowego firmy Albit, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PEFRON, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń o zarobkach, obsługa programu Excel oraz Word.
Prokuratura Okręgowa - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)