INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP Wodzisław Śląski oferta pracy P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połomska 26, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: pełnienie zadań służby BHP.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Połomska 26, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Połomska
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 24.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sanok (podkarpackie)
Przestrzeganie przepisów ustawy o Rodzinnych Ogrodach Działkowych z dnia 13 grudnia 2013 r., Statutu Polskiego Związku Działkowców oraz ogólnie obowiązujących uregulowań prawnych i przepisów związkowych. Prowadzenie spraw związanych z regulacją i aktualizacją stanu prawnego gruntów w RodzinnychOgrodach Działkowych Polskiego Związku Działkowców. Prowadzenie spraw o nabycie, zbycie i obciążenie praw do gruntów. Ocena dokumentów i decyzji organów w zakresie podziałów geodezyjnych działek. Prowadzenie sprawzwiązanych z likwidacją i czasowym zajęciem termu ogrodu. Przygotowanie dokumentów do prowadzenie przez radcę prawnego spraw sądowych iadministracyjnych związanych z gruntami. Pozyskiwanie środków w zewnątrz na realizację inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych PZD. Wykonywanieinnych zadań powierzonych przez kierownictwo Okręgowego Zarządu PZD w Opolu.Praca w godz.7-15
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Opolski - 2017-10-02 - Opole (opolskie)
wykształcenie bez znaczeniamoże być osoba do przyuczenia
AUTO SERWIS Radosław Bednarek - 2017-08-31 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie - 2016-12-30 - Człuchów (pomorskie)
- prowadzenie rejestru przedsiębiorców,- prowadzenie rejestru wykryć organizmów kwarantannowych,- wprowadzanie danych do zintegrowanego systemu informatycznego.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Miedzyń
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość rysunku technicznego; podstawowe uprawnienia spawalnicze; dwie zmiany; praca w Gliwicach i okolicy
P.H.U. WANTPOL-BIS - 2016-07-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa bufetu, klientów, przyjmowanie zamówień.Praca w godz. od 10.00 - 22.00 co drugi dzień.
ZYGMUNT GRYZ F.P.H. "CZARDASZ" - 2018-07-31 - Iwkowa (małopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor / podinspektor w Dziale Zamówień Publicznych (1 pełny etat). - Przygotowywanie i wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz po ich zakończeniu, w tym zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tyś. euro, opracowywanie dokumentacji przygotowywanych i przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, protokołów, projektów odpowiedzi na odwołania, zawiadomienia o naruszeniu ustawy Prawo zamówień publicznych i innych,przygotowywanie projektów umów o zamówienie publiczne, udział w pracach komisji przetargowej, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji, przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych, przygotowywanie sprawozdań, rejestrów w tym sprawozdań do UZP, rejestru zamówień publicznych, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności zawodowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: : związana z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, wymagająca analitycznego myślenia i odpowiedzialności oraz umiejętności pracy w zespole. - Wskaźnik zatrudnienia: W sierpniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.10.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne), w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku inspektora staż pracy minimum 2 lata, - biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz ustawy Kodeks cywilny,- biegła znajomość pakietu Office,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax, skaner,- umiejętność jasnego formułowania myśli i skutecznego komunikowania się, - umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, dbałość o szczegóły, - umiejętność planowania zadań i pracy pod presją czasu, - chęć stałego podnoszenia poziomu swojej wiedzy,- orientacja w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe lub ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych,- doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych, miejsce pracy Wiktoryn gmina Waganiec
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU ZAGRANICZNEGO KALCHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów, sporzadzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, nadzór nad protokolarnym przekazaniem obiektów, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2544 zł brutto+wysługa + 5% premii.
Jednostka Wojskowa 4217 - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
szczegółowo w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie postępowań o Udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych w Referacie Zamówień Publicznych Wydziału Organizacji Urzędu w terminie do dnia 1 lutego 2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
- zadania w zakresie ewidencji ubezpieczenia zdrowotnego, w tym: ewidencjonowanie zgłoszeń w rejestrze zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego rolników, domowników i członków ich rodzin, wprowadzanie danych do ewidencji systemu informatycznego i nadawanie konta ubezpieczonego,- zadania w zakresie rozliczania składek na ubezpieczenie zdrowotne, w tym: ustalanie i bieżące księgowanie wymiaru składek, uzgadnianie obrotów i sald, prowadzenie czynności związanych z przymusowym dochodzeniem należności w tym wystawianie upomnień i tytułów egzekucyjnych dla indywidualnych płatników,- prowadzenie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego i sporządzanie sprawozdań statystycznych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ciężkowice (małopolskie)
- Główne obowiązki i czynności: 1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji specjalistycznej, wspieranie w pracach administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
Montaż szaf i urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną i wytycznymi brygadzisty, obsługa wkrętarki, nitownicy oraz podstawowych narzędzi do montażu, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie biura, obsługa klientów, obsługa urządzeń biurowych, praca w terenie, pozyskiwanie ofert z bazy firmy
F.H. MAWI - NIERUCHOMOŚCI INTERDOM JURCZYK MAŁGORZATA - 2017-03-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ochrona fizyczna obiektów, wykonywanie obchodów, ewidencja osób i pojazdów
Biuro Ochrony RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Miękinia (dolnośląskie)
roboty budowlane, roboty ziemne, instalacje elektryczne
Józef Janicki Instalatorstwo Elektryczne - 2017-04-25 - Nowe Borówko (wielkopolskie)
Inspektor ds. kancelaryjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Operator maszyny do powlekania i laminowania materiałów- obsługa maszyny oraz całego procesu technologicznego powlekania i laminowania materiałów, konfekcjonowanie, przygotowanie materiału do produkcji; WYMAGANIA: wykształcenie techniczne lub wyższe odpowiednie do stanowiska, znajomość procesów powlekania laminowania materiałów
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-02-17 - Lubliniec (śląskie)
obsługa klientów;ekspozycja towarów;przyjmowanie towarów- układanie;prace porządkowe;obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Zaborze (małopolskie)
prowadzenie rachunków firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
szkolenia, zarządzanie pracą merchandiserów, organizacja działań promocyjnych, nadzór nad raportowaniem pracy podległego zespołu
kontakt przez OHP - 2016-10-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- nadzór i szkolenia pracowników
- nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporządzanie pozwoleń i raportów robór budowlanych
- analiza rysyka robót
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - Słupsk (pomorskie)