INSPEKTOR DS. FITOSANITARNYCH Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FITOSANITARNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie rejestru przedsi臋biorc贸w,- prowadzenie rejestru wykry膰 organizm贸w kwarantannowych,- wprowadzanie danych do zintegrowanego systemu informatycznego.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Miedzy艅
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
- prowadzenie rejestru przedsi臋biorc贸w,- prowadzenie rejestru wykry膰 organizm贸w kwarantannowych,- wprowadzanie danych do zintegrowanego systemu informatycznego.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Miedzy艅
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FITOSANITARNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: in偶ynier rolnictwa
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 03.04.2017
Data zako艅czenia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie: rolnicze, ogrodnicze lub pokrewne. Obs艂uga komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toru艅ska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach sta偶u. Skierowane mog膮 zosta膰 osoby spe艂niaj膮ce poni偶sze kryterium:- osoby obj臋te okre艣lonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II us艂ugi i instrumenty rynku pracy, dzia艂ania aktywizacyjne zlecone przez urz膮d pracy oraz inne formy pomocy z wy艂膮czeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o kt贸rym mowa w art. 62a;Kontakt osobisty z w艂asnym doradc膮 klienta celem weryfikacji kandydat贸w przed skierowaniem na sta偶 ul. Toru艅ska 147 parter lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu ka偶dej wizyty w Powiatowym Urz臋dzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mie膰 ze sob膮 kart臋 informacyjn膮 osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dow贸d osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toru艅ska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: in偶ynier rolnictwa
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy wa偶na do: 23.05.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Pe艂na realizacja zada艅 z zakresu s艂u偶by bhp i p.po偶. w zakresie okre艣lonym w przepisach prawa pracy, praca w godz. 9-14
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
- Wykr贸j i tworzenie wzor贸w do wykroj贸w.- Wynagrodzenie: 13,70 z艂/brutto/godzina. Praca na umow臋 zlecenie na 1 miesi膮c, z mo偶liwo艣ci膮 podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywanie w godzinach: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie BEZ znaczenia. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w pracach manualnych. Wymagana osoba BEZ na艂og贸w. Kontakt OSOBISTY z CV w godzinach: 10:00-14:00 (ul. Chorzowska 108, 40-101 Katowice).
MDK-MEDIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-24 - Katowice (艣l膮skie)
przeprowadzanie kontroli w jednostkach podleg艂ych
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,sprawdzanie pocz膮tkowego b膮d藕 istniej膮cego oceny ryzyka klienta i upewnienie si臋, 偶e prawid艂owe procedury due diligence s膮 przeprowadzone,upewnienie si臋, 偶e wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD s膮 w zgodzie z obowi膮zuj膮cymi procedurami,przeprowadzenie przegl膮du struktur podmiotu prawnego,dokonywanie przegl膮d贸w rozszerzonego CDD,odpowiedzialno艣膰 za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,dzia艂ania zmierzaj膮ce ku doskonaleniu obowi膮zuj膮cych proces贸w,aktywna eskalacja ka偶dych problem贸w, kt贸re mog艂yby negatywnie wp艂yn膮膰 na stosunki z klientami i przyczyni膰 si臋 do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialno艣膰 za czasow膮 identyfikacj臋 ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
transport towaru na terenie Unii Europejskiej (praca jako drugi kierowca - wyjazdy w podw贸jnej za艂odze; biuro znajduje si臋 na ul.Markowskiego 6, Krak贸w (Czy偶yny) )
Dudek Wies艂aw Firma Handlowo-Us艂ugowa MAWID - 2016-07-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzeda偶 piernik贸w i pami膮tek, zaparzanie i podawanie kawy z ekspresu (Pracodawca przeszkoli z zkaresu obs艂ugi kasy fiskalnej oraz obs艂ugi ekspersu do kawy)
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kuchni hotelowej, przygotowywanie posi艂k贸w
AGRO - COMPLEX c.s.r. Stanis艂aw Stelmach - 2016-08-01 - Pu艂ankowice (lubelskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzeniu biura, asystowanie szefowi i agentom biura w przeprowadzaniu czynno艣ci dochodzeniowych, sporz膮dzaniu protoko艂贸w, notatek urz臋dowych; prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotka艅 i plan贸w biura, nadzorowanie pracownik贸w. Praca wykonywana w biurze i w terenie (s膮dach, prokuraturze, urz臋dach).
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-01-20 - Sady (wielkopolskie)
wykszta艂cenie kierunkowe-technik bhp lub wy偶sze, w tym studia podyplomowe w zakresie BHP, mile widziane mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZakres obowi膮zk贸w: przeprowadzanie szkole艅 okresowych i wst臋pnych bhp dla pracownik贸w sieci, przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganbia przepis贸w BHP i PPO呕 w marketach, udzia艂 w post臋powaniach powypadkowych.
DINO POLSKA S. A. - 2017-03-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sprz膮tanie kina Helios w Lubinie
LANUA INVESTMENTS POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-20 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Umowa o prac臋, sortowanie przesy艂ek, skanowanie paczek, roz艂adunek samochodu, przepakowywanie uszkodzonego towaru.
"UPS POLSKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-21 - Mirk贸w (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 internetowa, sprzeda偶 stacjonarna, obs艂uga magazynu, obs艂uga biura
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace manualne przy monta偶u urz膮dze艅 grzewczych; agencja zatrudnienia planuje zorganizowa膰 darmowy transport do pracy
MANPOWERGROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-27 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Byto艅 (kujawsko-pomorskie)
CZYSZCZENIE AUTOBUS脫W, SPRZ膭TANIE POMIESZCZE艃 SOCJALNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY 602176363;MIEJSCE PRACY: UL. HEYKI;
ZAK艁ADY US艁UGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE POMORZE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zada艅: 1)opracowywanie projekt贸w uchwa艂 reguluj膮cych system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta,2)kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zada艅 powierzonych podmiotom odbieraj膮cym odpady komunalne od w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci,3)kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowi膮zk贸w w zakresie gospodarki odpadami przez w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci,4)kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych (PSZOK),5)kontrolowanie i nadzorowanie osi膮gni臋cia odpowiednich poziom贸w recyklingu, przygotowania do ponownego u偶ycia i odzysku odpad贸w komunalnych oraz ograniczenia masy odpad贸w ulegaj膮cych biodegradacji przekazywanych do sk艂adowania, 6)kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czysto艣ci i porz膮dku w mie艣cie Ustka,7)podejmowanie i prowadzenie dzia艂a艅 informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawid艂owego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczeg贸lno艣ci w zakresie selektywnego zbierania odpad贸w komunalnych,8)weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sk艂adanych przez w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci,9)dokonywanie nalicze艅 wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10)prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalenia wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,11)dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,12)prowadzenie rejestru dzia艂alno艣ci regulowanej w zakresie odbioru odpad贸w komunalnych od w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci,13)utrzymanie i planowanie remont贸w kanalizacji deszczowej, 14)prowadzenie rejestru zbiornik贸w bezodp艂ywowych,15) wsp贸艂udzia艂 w opracowaniu dokument贸w, projekt贸w uchwa艂 i akt贸w prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zada艅 na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urz臋du Miasta na II pi臋trze. Budynek biurowy bez windy. Ci膮gi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szeroko艣ci. Z parteru na pi臋tro jest podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, przy obs艂udze monitora ekranowego w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony 艢rodowiska Wydzia艂u IKiO艢.Przewidywane zasadnicze wynagrodzenie miesi臋czne brutto w przedziale od 2700 z艂 do 3500 z艂.Szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miasta Ustka.
Urz膮d Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
Kosztorysowanie inwestycji i remont贸w,rozliczanie wykonywanych prac inw-rem., opracowanie tre艣ci um贸w, prowadzenie gospodarki materia艂ami, prowadzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez OHP - 2017-10-23 - Katowice (艣l膮skie)
dokonywanie nasadze艅 warzyw szklarniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Cuple (lubelskie)
klejenie, bokowanie cholewek
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Myszk贸w (艣l膮skie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres podstawowych zada艅: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projekt贸w budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarz膮dzanych przez Gmin臋 Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz tre艣ci i ustale艅 uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znacz膮cym wk艂adem w stworzenie ka偶dego wniosku o dofinansowanie na dzia艂ania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie wi臋kszej ilo艣ci dokument贸w ni偶 przy inwestycjach realizowanych tylko ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta; 6. bie偶膮ce analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wst臋pnych za艂o偶e艅 projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przysz艂ych inwestycji wraz z bie偶膮cymi korektami koszt贸w inwestycji planowanych do wsp贸艂finansowania w ramach funduszy UE (cz臋ste korekty przed z艂o偶eniem wniosku w celu dostosowania si臋 do wymog贸w instytucji dofinansowuj膮cej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bie偶膮c膮 analiz膮 ryzyka przy jej tworzeniu dla ka偶dej z inwestycji; 9. nadz贸r nad realizacj臋 zlecanych inwestycji; 10. dbanie o w艂a艣ciwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiekt贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy, w szczeg贸lno艣ci przez:a) zapewnienie opracowania projekt贸w oraz wykonania i odbior贸w rob贸t budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organ贸w, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnie艅, pozwole艅 lub opinii, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;c) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zamierzonym terminie rozpocz臋cia rob贸t remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj膮cego nadz贸r;d) w przypadku braku obowi膮zku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokument贸w, stanowi膮cych podstaw臋 wykonania rob贸t remontowo budowlanych, w tym certyfikat贸w, deklaracji zgodno艣ci i o艣wiadcze艅;e) w przypadku, je偶eli do wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t remontowo budowlanych niezb臋dne jest wej艣cie na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, koordynowanie uzyskanej przez Wydzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ci w imieniu inwestora zgody w艂a艣ciciela na prowadzenie rob贸t oraz ustalenie spos贸b, zakresu i terminu korzystania z nieruchomo艣ci oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytu艂u;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad w艂a艣ciwym, zgodnym z zawartymi umowami, wype艂nianiem obowi膮zk贸w przez pozosta艂ych uczestnik贸w procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projekt贸w um贸w oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remont贸w a w przypadku zaistnienia takiej konieczno艣ci przygotowywanie projekt贸w aneks贸w do zawartych um贸w, protoko艂贸w i uzgodnie艅;h) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu remontu, a w przypadku na艂o偶enia takiego obowi膮zku wyst臋powanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do u偶ytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacj膮 budowy i dokumentacj膮 powykonawcz膮, a tak偶e wszystkich innych dokument贸w i decyzji dotycz膮cych obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obs艂ugii eksploatacji obiektu: instalacji i urz膮dze艅 zwi膮zanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o kt贸rej mowa w pkt i) zarz膮dcy obiektu, okre艣laj膮c szczeg贸艂owo zakres obowi膮zk贸w spoczywaj膮cych na zarz膮dcy, a dotycz膮cych utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorys贸w inwestorskich zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 remontowych i innych nie wymagaj膮cych pozwolenia na budow臋;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatk贸w bud偶etowych dotycz膮cych zada艅 remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) wsp贸艂praca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udzia艂 w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zada艅, w tym sprawdzanie prawid艂owo艣ci wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych um贸w oraz ich zgodno艣ci z posiadanym bud偶etem;q) organizowanie i uczestnictwo w przegl膮dach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu lipcu 2018 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Urz膮d Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)
Przeprowadzanie inspekcji jako艣ciowej i ilo艣ciowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentacj臋 techniczn膮 i dokumenty produkcyjne. Sporz膮dzanie i przekazywanie zapis贸w z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udzia艂 w procesach dotycz膮cych odbioru jako艣ciowego mebli. Wsp艂praca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych cel贸w i projekt贸w jako艣ciowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddzia艂 w Hajn贸wce - 2017-11-27 - Hajn贸wka (podlaskie)
Prowadzenie zam贸wie艅 publicznych, naliczanie i sporz膮dzanie list p艂ac, rozliczanie czasu pracy kierowc贸w i zu偶ytego paliwa. Wi臋cej informacji na stronie internetowej http//:zgk.damnica.ibip.pl Umowa na okres 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 8-12, tel. 8-15
Zak艂ad Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-07-20 - Damnica (pomorskie)
Pozyskiwanie klient贸w. Praca na terenie Kalisza i okolic (do 15km).
GRUPA SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Efektywna windykacja, prowadzenie negocjacji, wyjazdy s艂u偶bowe, bardzo dobra organizacja pracy, znajomo艣膰 pakietu MS Office, zarz膮dzanie baz膮 d艂u偶nik贸w, prowadzenie dzia艂a艅 ugodowych i restrukturyzacyjnych, analiza i ocena sytuacji finansowej d艂u偶nik贸w, raportowanie. Kontakt z pracodawc膮: tel. (41) 333-61-20, +48 694-906-778, adres e-mail: katarzyna.janyst (at) kancelaria-viking.pl
Kancelaria Finansowo-Prawna "Viking" - 2015-11-20 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
wykonywanie zada艅 BHPprowadzenie szkole艅 BHP
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
G艂贸wne obowi膮zki:prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo warto艣ciowej sprz臋tu i materia艂贸w. Wystawianie, rejestrowanie i ksi臋gowanie dokument贸w, w celu zapewnienia ich w艂a艣ciwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatk贸w bud偶etowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych 艣rodk贸w w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunk贸w, faktur, protoko艂贸w, w celu przekazania do odpowiedniej kom贸rki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zap艂aty;kwartalne i roczne planowanie 艣rodk贸w finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dok艂adnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i ksi臋gowanie dokument贸w przychodowo rozchodowych, w celu w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje si臋 na trzecim pi臋trze; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie.Wymagania niezb臋dne:podstawowa znajomo艣膰 ustawy o Stra偶y Granicznej; podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w o rachunkowo艣ci; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywno艣膰; odpowiedzialno艣膰, samodzielno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole;umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych, analitycznego my艣lenia, rozwi膮zywania problem贸w;posiadanie do 0,5 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy z zakresu ksi臋gowo艣ci;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych wymaganych obowi膮zuj膮cymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wy艂onionego w procesie rekrutacji lub posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ksi臋gowo艣ci i obs艂ugi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu ksi臋gowo艣ci.
艢l膮sko-Ma艂opolski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej - 2016-06-08 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Obs艂uga projekt贸w marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)