INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY 艢RODOWISKA Ustka oferta pracy Urz膮d Miasta Ustka
Stanowisko: INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY 艢RODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres podstawowych zada艅: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projekt贸w budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarz膮dzanych przez Gmin臋 Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz tre艣ci i ustale艅 uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znacz膮cym wk艂adem w stworzenie ka偶dego wniosku o dofinansowanie na dzia艂ania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie wi臋kszej ilo艣ci dokument贸w ni偶 przy inwestycjach realizowanych tylko ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta; 6. bie偶膮ce analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wst臋pnych za艂o偶e艅 projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przysz艂ych inwestycji wraz z bie偶膮cymi korektami koszt贸w inwestycji planowanych do wsp贸艂finansowania w ramach funduszy UE (cz臋ste korekty przed z艂o偶eniem wniosku w celu dostosowania si臋 do wymog贸w instytucji dofinansowuj膮cej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bie偶膮c膮 analiz膮 ryzyka przy jej tworzeniu dla ka偶dej z inwestycji; 9. nadz贸r nad realizacj臋 zlecanych inwestycji; 10. dbanie o w艂a艣ciwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiekt贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy, w szczeg贸lno艣ci przez:a) zapewnienie opracowania projekt贸w oraz wykonania i odbior贸w rob贸t budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organ贸w, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnie艅, pozwole艅 lub opinii, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;c) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zamierzonym terminie rozpocz臋cia rob贸t remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj膮cego nadz贸r;d) w przypadku braku obowi膮zku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokument贸w, stanowi膮cych podstaw臋 wykonania rob贸t remontowo budowlanych, w tym certyfikat贸w, deklaracji zgodno艣ci i o艣wiadcze艅;e) w przypadku, je偶eli do wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t remontowo budowlanych niezb臋dne jest wej艣cie na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, koordynowanie uzyskanej przez Wydzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ci w imieniu inwestora zgody w艂a艣ciciela na prowadzenie rob贸t oraz ustalenie spos贸b, zakresu i terminu korzystania z nieruchomo艣ci oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytu艂u;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad w艂a艣ciwym, zgodnym z zawartymi umowami, wype艂nianiem obowi膮zk贸w przez pozosta艂ych uczestnik贸w procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projekt贸w um贸w oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remont贸w a w przypadku zaistnienia takiej konieczno艣ci przygotowywanie projekt贸w aneks贸w do zawartych um贸w, protoko艂贸w i uzgodnie艅;h) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu remontu, a w przypadku na艂o偶enia takiego obowi膮zku wyst臋powanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do u偶ytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacj膮 budowy i dokumentacj膮 powykonawcz膮, a tak偶e wszystkich innych dokument贸w i decyzji dotycz膮cych obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obs艂ugii eksploatacji obiektu: instalacji i urz膮dze艅 zwi膮zanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o kt贸rej mowa w pkt i) zarz膮dcy obiektu, okre艣laj膮c szczeg贸艂owo zakres obowi膮zk贸w spoczywaj膮cych na zarz膮dcy, a dotycz膮cych utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorys贸w inwestorskich zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 remontowych i innych nie wymagaj膮cych pozwolenia na budow臋;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatk贸w bud偶etowych dotycz膮cych zada艅 remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) wsp贸艂praca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udzia艂 w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zada艅, w tym sprawdzanie prawid艂owo艣ci wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych um贸w oraz ich zgodno艣ci z posiadanym bud偶etem;q) organizowanie i uczestnictwo w przegl膮dach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu lipcu 2018 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Data publikacji: 2018-08-30
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urz膮d Miasta Ustka
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres podstawowych zada艅: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projekt贸w budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarz膮dzanych przez Gmin臋 Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz tre艣ci i ustale艅 uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znacz膮cym wk艂adem w stworzenie ka偶dego wniosku o dofinansowanie na dzia艂ania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie wi臋kszej ilo艣ci dokument贸w ni偶 przy inwestycjach realizowanych tylko ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta; 6. bie偶膮ce analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wst臋pnych za艂o偶e艅 projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przysz艂ych inwestycji wraz z bie偶膮cymi korektami koszt贸w inwestycji planowanych do wsp贸艂finansowania w ramach funduszy UE (cz臋ste korekty przed z艂o偶eniem wniosku w celu dostosowania si臋 do wymog贸w instytucji dofinansowuj膮cej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bie偶膮c膮 analiz膮 ryzyka przy jej tworzeniu dla ka偶dej z inwestycji; 9. nadz贸r nad realizacj臋 zlecanych inwestycji; 10. dbanie o w艂a艣ciwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiekt贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy, w szczeg贸lno艣ci przez:a) zapewnienie opracowania projekt贸w oraz wykonania i odbior贸w rob贸t budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organ贸w, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnie艅, pozwole艅 lub opinii, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;c) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zamierzonym terminie rozpocz臋cia rob贸t remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj膮cego nadz贸r;d) w przypadku braku obowi膮zku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokument贸w, stanowi膮cych podstaw臋 wykonania rob贸t remontowo budowlanych, w tym certyfikat贸w, deklaracji zgodno艣ci i o艣wiadcze艅;e) w przypadku, je偶eli do wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t remontowo budowlanych niezb臋dne jest wej艣cie na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, koordynowanie uzyskanej przez Wydzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ci w imieniu inwestora zgody w艂a艣ciciela na prowadzenie rob贸t oraz ustalenie spos贸b, zakresu i terminu korzystania z nieruchomo艣ci oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytu艂u;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad w艂a艣ciwym, zgodnym z zawartymi umowami, wype艂nianiem obowi膮zk贸w przez pozosta艂ych uczestnik贸w procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projekt贸w um贸w oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remont贸w a w przypadku zaistnienia takiej konieczno艣ci przygotowywanie projekt贸w aneks贸w do zawartych um贸w, protoko艂贸w i uzgodnie艅;h) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu remontu, a w przypadku na艂o偶enia takiego obowi膮zku wyst臋powanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do u偶ytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacj膮 budowy i dokumentacj膮 powykonawcz膮, a tak偶e wszystkich innych dokument贸w i decyzji dotycz膮cych obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obs艂ugii eksploatacji obiektu: instalacji i urz膮dze艅 zwi膮zanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o kt贸rej mowa w pkt i) zarz膮dcy obiektu, okre艣laj膮c szczeg贸艂owo zakres obowi膮zk贸w spoczywaj膮cych na zarz膮dcy, a dotycz膮cych utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorys贸w inwestorskich zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 remontowych i innych nie wymagaj膮cych pozwolenia na budow臋;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatk贸w bud偶etowych dotycz膮cych zada艅 remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) wsp贸艂praca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udzia艂 w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zada艅, w tym sprawdzanie prawid艂owo艣ci wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych um贸w oraz ich zgodno艣ci z posiadanym bud偶etem;q) organizowanie i uczestnictwo w przegl膮dach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu lipcu 2018 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 z艂 brutto miesi臋cznie oraz dodatek za sta偶 pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI, INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I OCHRONY 艢RODOWISKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: s艂upski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustka
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 13.09.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe wykszta艂cenie wy偶sze techniczne o specjalno艣ci: budownictwo, in偶ynieria 艣rodowiska, co najmniej 3-letni sta偶 pracy, nieposzlakowana opinia, prawo jazdy kat. B, Wymagania dodatkowe: posiadanie uprawnie艅 budowlanych w specjalno艣ci: - konstrukcyjno-budowlanej lub - drogowej. wiedza z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, w tym ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej, posiadanie umiej臋tno艣ci kosztorysowania, znajomo艣膰 przepis贸w ustaw: Prawa budowlanego, Prawa zam贸wie艅 publicznych, samorz膮du gminnego, Kodeksu cywilnego, wiedza techniczna i do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i pakiet贸w biurowych, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego dzia艂ania, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miasta Ustka
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka, powiat: s艂upski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) CV z dok艂adnym opisem pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, 4) dokumenty potwierdzaj膮ce posiadany sta偶 pracy i do艣wiadczenie zawodowe lub za艣wiadczenieo zatrudnieniu zawieraj膮ce okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 5) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiej臋tno艣ci i uprawnienia, 6) o艣wiadczenie o posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, 7) o艣wiadczenie kandydata o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystaniu z pe艂ni praw publicznych, 8) o艣wiadczenie o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, 9) o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji.Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w: oferty nale偶y sk艂ada膰 w kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na inspektora ds. realizacji inwestycji" w Urz臋dzie Miasta Ustka Biuro Obs艂ugi Interesanta, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszy艅skiego 3, 76-270 Ustka lub drog膮 pocztow膮. Termin: do dnia 12 wrze艣nia 2018 r. Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane /liczy si臋 data wp艂ywu do Urz臋du/. Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania formalne zostan膮 powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urz臋du Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154310, 59 8154309.Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:Gmina Miasto Ustka z siedzib膮 - Urz膮d Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardyna艂a Stefana Wyszy艅skiego 3.b臋d膮ca administratorem danych osobowych informuje, 偶e przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urz臋dnicze.W ka偶dej sprawie dotycz膮cej Pa艅stwa danych osobowych mo偶na si臋 skontaktowa膰 z Inspektorem Ochrony Danych za po艣rednictwem adresu e-mail: iod (at) um.ustka.pl.Podstaw膮 prawn膮 przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych). Oznacza to, 偶e Pani/Pana dane s膮 przetwarzane w celu wype艂nienia obowi膮zku prawnego ci膮偶膮cego na administratorze danych.W zwi膮zku z powy偶szym:1. Pani/Pana dane mog膮 by膰 przekazywane jedynie podmiotom maj膮cym podstaw臋 prawn膮 otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzaj膮cym dane na rzecz Administratora w zakresie niezb臋dnym do realizacji celu przetwarzania danych. 2. Pani/Pana dane osobowe mog膮 by膰 przetwarzane przez okres niezb臋dny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz okre艣lonym w wymogach prawa. 3. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowi膮zkowe i wynika z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorz膮dowych. 4. Przys艂uguje Pani/Panu prawo dost臋pu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a tak偶e prawo wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, i偶 przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.5. Pani/Pana dane nie b臋d膮 podlega艂y automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie b臋d膮 profilowane, a tak偶e nie s膮 przekazywane do pa艅stw trzecich.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: s艂upski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszy艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 12.09.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organicacja ochrony mienia w zakresie wynikaj膮cym z zawartych um贸w na ochronie fizycznej , kontrola i nadz贸r prawid艂owej realizacji zada艅 ochrony fizycznej na obiektach. Miejsce pracy: Wroc艂aw i powiat Wroc艂awski
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie zaj臋膰 dydaktyczno-wychowawczych z dzie膰mi niewidomymi lub niedowidz膮cymi.
Szko艂a Podstawowa Mielenko Drawskie - 2017-07-17 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
wykszta艂cenie bez znaczeniauprawnienia na w贸zek wid艂owy
TURKMENA Sp. z o.o. (Bricomarche) - 2016-04-25 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiekt贸w budowlanych, sporz膮dzanie plan贸w potrzeb remontowych, inspekcja obiekt贸w budowlanych
4 Wojskowy Odzia艂 Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-12-13 - Bytom (艣l膮skie)
wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udzia艂 w odbiorze rob贸t budowlanych i przegl膮d贸w pogwarancyjnych, udzia艂 w przegl膮dach technicznych budynk贸w i budowli, prowadzenie teczek obiekt贸w budowlanych, rozliczanie pracy konserwator贸w, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewn臋trznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrz臋bie (opolskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 do ubezpieczenia zdrowotnego, prowadzenie ewidencji os贸b obj臋tych ubezpieczeniem zdrowotnym, domownik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin, prowadzenie okres贸w podlegania i op艂acania sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne rolnik贸w, prowadzenie rozlicze艅 z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne, opracowywanie wniosk贸w o ulg臋 lub umorzenie nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne, prowadzenie wizytacji w gospodarstwach d艂uznik贸w, dochodzenie nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne oraz zwrotu nadp艂at na ubezpieczenie zdrowotne, wydawanie za艣wiadcze艅 na 偶膮danie os贸b ubezpieczonych lub instytucji, sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci statystycznej, informowanie w sprawach ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w i 艣wiadcze艅 z tego ubezpieczenia, wsp贸艂praca z urz臋dami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami w zakresie przymusowego dochodzenia sk艂adek, prowadzenie post臋powania wyja艣niaj膮cego w zakresie prawid艂owo艣ci danych osobowych oraz okres贸w podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu w systemach komputerowych, opracowywanie i realizacja przyj臋cia/.wysy艂ki korepondencji dotycz膮cej plac贸wki terenowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-12 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Operator minikoparki
Firma Budowlana JAR BUD Jaros艂aw Czosnyka - 2018-04-19 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
jw.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
szycie na maszynie, szycie r臋czne, fasrtyga, obcinanie nitek, przyszywanie naszywek, przygotowanie maszyny do szycia,
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Rudno (lubelskie)
Ochrona w marketach, monitorowanie linii kas.
KONSALNET OCHRONA Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
do艣wiadczenie w pracy na ww. stanowisku, docieplenia budynk贸w, wyko艅czenia wn臋trz, malowanie, szpachlowanie;
GRZEGORZ URBANIAK - 2017-05-24 - Karski (wielkopolskie)
obs艂uga urz膮dze艅 sieciowych, obs艂uga system贸w ochrony antywirusowej
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Zbrojarz
Stalmax, Pawe艂 Kowalski - 2016-09-07 - Milik (ma艂opolskie)
praca w dziale magazyn贸w, wydawanie surowc贸w na produkcj臋, przyjmowanie wyrob贸w na stan magazynu, przygotowanie partii wyrob贸w do spedycji.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Zabrze (艣l膮skie)
Praca w dziale technicznym firmy.
D艂ugosz Auto -Center - 2017-03-08 - Daleszyce (艣wi臋tokrzyskie)
Bie偶膮ce monitorowanie, gromadzenie i udost臋pnianie informacji nt. mo偶liwo艣ci ubiegania si臋 o dofinansowanie ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosk贸w o dofinansowanie oraz kompletowanie pozosta艂ych dokument贸w niezb臋dnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawid艂owej realizacji projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do sprawozdawczo艣ci i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozda艅, wniosk贸w o p艂atno艣膰, harmonogram贸w p艂atno艣ci. Wsp贸艂udzia艂 w przygotowaniu dokument贸w strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodk贸w pozyskanych w ramach projekt贸w.
Urz膮d Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepis贸w o ochronie 艣rodowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony w贸d, uwalniania do w贸d organizm贸w genetycznie zmodyfikowanych, preparat贸w biob贸jczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawoz贸w oraz sprawdzanie prawid艂owo艣ci prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony 艣rodowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia w贸d oraz opracowywanie wynik贸w rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielko艣ci przekrocze艅.Opracowywanie projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych, zawiadomie艅 o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunk贸w odprowadzania 艣ciek贸w i poboru wody oraz wniosk贸w o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepis贸w o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji, a tak偶e wyst膮pie艅 do S膮du lub Prokuratury oraz wsp贸艂praca z organami samorz膮dowymi i rz膮dowymi w zakresie ochrony w贸d w celu oceny prawid艂owo艣ci funkcjonowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska.Sprawdzanie poprawno艣ci decyzji udzielaj膮cych pozwole艅 wodnoprawnych i pozwole艅 zintegrowanych w ramach kontroli podmiot贸w korzystaj膮cych ze 艣rodowiska w celu wyeliminowania niezgodno艣ci z przepisami prawa.Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w tym: projekt贸w decyzji nak艂adaj膮cych kary pieni臋偶ne za nieprzestrzeganie warunk贸w korzystania ze 艣rodowiska oraz dotycz膮cych koszt贸w kontroli, prowadzenie post臋powa艅 odwo艂awczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosk贸w do s膮d贸w rejonowych oraz organ贸w prokuratury w zakresie ochrony w贸d w celu prowadzenia egzekucji nale偶no艣ci przez s艂u偶by finansowe WIO艢.Weryfikacja rocznych raport贸w uwalniania i transferu zanieczyszcze艅 (PRTR) oraz prowadzenie post臋powania administracyjnego w tym zakresie na艂o偶onego na WIO艢 oraz administrowanie baz膮 PRTR w celu sprawdzenia ich poprawno艣ci. Przygotowywanie danych do sporz膮dzania sprawozdawczo艣ci z wykonania zada艅, podzada艅 oraz miernik贸w dla uk艂adu zadaniowego bud偶etu oraz do plan贸w kontroli Wydzia艂u Inspekcji w celu realizacji wytycznych okre艣lonych przez GIO艢 oraz realizacji zada艅 z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony 艣rodowiska.
WYDZIA艁 WOJEW脫DZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY 艢RODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z ca艂o艣ci膮 realizacji proces贸w inwestycyjno-remontowych spo艂ki poprzez przygotowanie danych wyj艣ciowych do post臋powa艅 przetargowych, nadz贸r, koordynacja oraz rozliczanie zada艅 inwestycyjnych/remontowych bran偶y budowlanej i instalacyjnej tj. wodno- kanalizacyjnej, c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, w tym przygot. projekt贸w technologii, protoko艂贸w typowania rob贸t w zakresie ww. zada艅/ przygotowywanie specyfikacji prac/rob贸t, przedmiar贸w oraz kosztorys贸w/, nadz贸r nad eksploatowanymi przez spo艂k臋 budynkami oraz sieciami i urz膮dzeniami bran偶y instalacyjnej tj. wodno- kanalizac., c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, koordynowanie pozosta艂ych prac instalacyjnych /przekazanie placu budowy, odbiory, rozliczenia/
MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA S.A. - 2017-09-12 - Lubin (dolno艣l膮skie)
roboty budowlane, murarskie, betoniarskie, zbrojeniowe, wyko艅czeniowe
Przedsi臋biorstwo Us艂ug Budowlanych Zdzis艂aw Kierun - 2016-09-06 - Suwa艂ki (podlaskie)
Sprzeda偶 art og贸lnospo偶ywczych
SKLEP SPO呕YWCZY AGNIESZKA JONCZYK - 2016-11-28 - Sieradz (艂贸dzkie)
Pomoc nauczcielowi przy wykonywaniu jego obowi膮zk贸w, opieka nad dzieckiem-uczniem.
Szko艂a Podstawowa Nr 2 im. Jakuba Sobieskiego w O艂awie - 2018-06-20 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.35-15.00
Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w S艂upsku Sp. z o.o. - 2017-01-20 - S艂upsk (pomorskie)
-zapoznanie z zagadnieniami i organizacj膮 pracy w oddziale higieny pracy;-udzia艂 w kontrolach sanitarnych zak艂ad贸w pracy wsp贸lnie z opiekunem sta偶u;-sporz膮dzanie dokumentacji pokontrolnej tj. protok贸艂 pokontrolny, decyzje administracyjne, decyzje p艂atnicze;-inne czynno艣ci biurowe zlecone przez opiekuna sta偶u.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
terminowe i prawid艂owe sporz膮dzanie na podstawie dokument贸w 藕r贸d艂owych list wynagrodze艅 oraz innych nale偶no艣ci pracownik贸w wojska, naliczanie wynagrodze艅 chorobowych, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich i urlop贸w wychowawczych zgodnie z przepisami oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, dokonywanie potr膮ce艅 z wynagrodze艅 i innych nale偶no艣ci pieni臋偶nych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami na podstawie prawomocnych tytu艂贸w wykonawczych, dobrowolnie zadeklarowanych zobowi膮za艅 oraz terminowe przekazywanie potr膮conych kwot osobom trzecim, prawid艂owe zgodnie z przepisami naliczenie sk艂adek, ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych i przekazywanie dokument贸w w tym zakresie do ZUS, prowadzenie dokumentacji zasi艂kowej, naliczanie podatku dochodowego od os贸b fizycznych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz prowadzenie w艂a艣ciwej ewidencji w tym zakresie, sporz膮dzanie i wysy艂anie w terminie rocznej informacji o dochodach oraz pobranej zaliczce na podatek dochodowy od os贸b fizycznych (PIT 11) do przeciwnika Urz臋du Skarbowego, comiesi臋czne uzgadnianie bazy podatkowej z ewidencj膮 ksi臋gi g艂贸wnej, sporz膮dzanie "Metryki dokumentu" do list wynagrodze艅 oraz innych nale偶no艣ci pracownik贸w cywilnych, dekretowanie sprawdzonych dowod贸w ksi臋gowych zgodnie z zak艂adowym planem kont, ksi臋gowanie w systemie ZWSI RON wydatk贸w dotycz膮cych wynagrodze艅 oraz innych nale偶no艣ci pracownik贸w wojska, prowadzenie kartotek wynagrodze艅, przyjmowanie, kontrolowanie i przechowywanie dokument贸w 藕r贸d艂owych stanowi膮cych podstaw臋 do naliczenia wynagrodze艅 oraz innych nale偶no艣ci pracownik贸w wojska, wykonywanie wymaganej sprawozdawczo艣ci z zatrudnienia pracownik贸w wojska w zakresie obs艂ugiwanych sk艂ad贸w/warsztat贸w, sporz膮dzanie Zestawie艅 z zatrudnienia i wynagrodzenia - ZUS RP-7, przygotowywanie niezb臋dnych danych do planowania i kontroli wydatk贸w z tytu艂u wynagrodze艅 i pochodnych, 艣ledzenie bie偶膮cych zmian w zatrudnieniu pracownik贸w wojska w obs艂ugiwanych sk艂adach/warsztatach oraz uwzgl臋dnienie tych zmian przy naliczaniu wynagrodze艅, utrzymywanie wsp贸艂pracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadz膮cymi sprawy personalne w obs艂ugiwanych sk艂adach/warsztatach, wystawianie i wydawanie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci pobieranego wynagrodzenia, w艂a艣ciwe przechowywanie i zabezpieczanie list p艂ac i dokument贸w p艂acowych, przygotowanie rocznej dokumentacji p艂acowej do archiwizacji, znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu naliczania wynagrodze艅, podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sk艂adek spo艂ecznych, zdrowotnych itp.praca na umowe na okres pr贸bny, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie zaj臋膰 z zakresu nauki p艂ywania na poziomie elementarnym, 艣redniozaawansowanym i zaawansowanym, zaj臋cia indywidualne i grupowe, dla dzieci, m艂odzie偶y i doros艂ych, prowadzenie zaj臋膰 aqua fitness w r贸偶nej formie.
Stacja NOWA GDYNIA Sp. z o. o. - 2016-04-26 - Zgierz (艂贸dzkie)
nadzorowanie stanu bhp w jednostce, prowadzenie szkole艅 z zakresu bhp oraz instrukta偶y dotycz膮cych przestrzegania bhp, opracowywanie dokument贸w ze stanu bhp
Jednostka Wojskowa 5889 - 2015-12-02 - Stargard Szczeci艅ski (zachodniopomorskie)
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)