INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA) Cieszyn oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Data publikacji: 2018-07-09
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do ustalenia z pracodawcą, praca od poniedziałku do piątku
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pozostałe wymagania na stronie: https://bip.um.cieszyn.pl w zakładce praca
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Skrajna 5, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentów: biuro podawcze Ośrodka przy ul. Skrajnej 5 w Cieszynie lub za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-400 Cieszyn, ul. Skrajna 5.Koperty powinny być opatrzone napisem: "nabór na stanowisko inspektora", adresem Ośrodka oraz adresem kandydata.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 479 49 44 lub 33 479 49 03
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Skrajna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społęczna w Gminie Cieszyn.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 10.07.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pakowanie wyrobów gotowych w opakowania zbiorcze, - kontrola jakości produktów, - ustawianie parametrów maszyny. Praca w godz. 6-14-22 (ruch ciągły). Umowa o pracę tymczasową.
DWG POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
*ocena stanu technicznego nnieruchomości*lecenie wykonywania przeglądów okresowych i kontrolnych*wykonywanie zleceń wynikających z protokołów pokontrolnych*zlecenie bieżących remontów
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie - 2016-02-10 - Namysłów (opolskie)
analiza dokumentacji technicznej,wykonywanie obliczeń tachimetryczne
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)
Ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów - prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie Okręg w Gdańsku - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym; mile widziane doświadczenie, ale nie jest wymagane; realizacja polityki bezpieczeństwa informatycznego w Banku; zarządzanie obszarem IT Banku; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOŚNICOWICACH - 2016-10-13 - Sośnicowice (śląskie)
- sprzedaż samochodów nowych i używanych,-dbanie o ekspozycje samochodów w salonie ,-budowanie bazy klientów,-raportowanie wyników pracy
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Świlcza (podkarpackie)
świadczenie usług kierowcy na terenie kraju
Usługi Transportowe i Spedycja TRANSDROB Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
Ochrona obiektu. Miejsce pracy: 1 osoba - Turkowy/ 1 osoba - Chojęcin. Umowa zlecenie. Praca również dla osób niepełnosprawnych.
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2016-05-18 - Donaborów (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw.
Centrum Zdrowia "EUROMED" Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Krosno (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Układanie towaru na palecie, praca n aprodukcji, prace pomocnicze przy linii produkcji.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Okunin (mazowieckie)
Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)
pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług i produktów, organizacja spotkań i imprez integracyjno - rozrywkowych
WIKAD Centrum Motoryzacyjne - 2016-03-11 - Wyszków (mazowieckie)
sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń i pogadanek dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach, współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie bhp w rolnictwie, przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach rolnych, obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia, tworzenie planów działań prewencyjnych, prowadzenie kancelarii: prowadzenie rejestrów korespondencji wpływającej i wypływającej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-11-24 - Lębork (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Trzemeszno (wielkopolskie)
- Sprzedaż detaliczna wędlin na stanowisku.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 6:15-14:15. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu. Umiejętność obsługi komputera. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-359-44-64, 694-416-675) w godzinach: 9:00-15:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EDWARD JEDLIŃSKI - 2018-04-12 - Katowice (śląskie)
Układanie tynków gipsowych i cementowych wewnętrznych za pomocą agregatu tynkarskiego.
A&K BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Borkowo (pomorskie)
Wykonywanie prac polegających na porządkowaniu palet oraz detali, pomoc przy montażu regałów i półek, wykonywanie prac porządkowych w środku i na zewnątrz hali produkcyjnej.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu I instancji. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie www.pinb.pila.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-04-14 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników,przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne,wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie, prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników, udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego,prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-12-08 - Konin (wielkopolskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, analiza i dokumentowanie wypadkó przy pracy, monitorowanie zmian w przepisach BHP w celu zapewnienia zgodności z przepisami, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Tarnów (małopolskie)
NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy przygotowaniu posiłków, utrzymanie czystości na kuchni
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Unieście (zachodniopomorskie)
rozliczanie wspólnot mieszkaniowych
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.5.Planowanie wyjazdów transportowych.6.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-12-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)