INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY Nakło nad Notecią oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i finansowych, obsługa kasowa
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2017
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
gospodarka materiałami biurowymi-wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych; prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za energię elektryczną; cieplną; rozmowy telefoniczne i innych dla Oddziału Placówek Terenowych; dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych; wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń będących własnością KRUS; wykonywanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych; opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami; przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR; segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym; załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
szukanie na giełdach towaru do przewozu, prowadzenie dokumentacji, mile widziane doświadczneie w zawodzie logistyka
GEODETA Szymański - 2016-05-02 - Gniezno (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Jeleśnia (śląskie)
praca w kuchni, wykonywanie potraw
BISTRO OBIADEK JOLANTA KONIECZKOWSKA - 2017-09-18 - Strzyżów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szlifowanie elementów metalowych zgodnie ze złożonymi zamówieniami, obsługa katówki; WYMAGANIA: minimum 5 lat doświadczenia
P.H.U. „DEDAL” Bryłka Zygmunt - 2017-04-11 - Lubliniec (śląskie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 03.02.2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie produktów, przygotowywanie potraw
P.H.U. "COBA" Marcin Giżyński; F.H.U. Marcin Giżyński - 2016-10-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy, przyjmowanie wpłat od interesantów, wypłata zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Pilawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
CORRECT- K. Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-12-05 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Przygotowanie samochodu do lakierowania,Lakierowanie samochodu,Przygotowanie po lakierowaniu,Wynagrodzenie do ustalenia indywidualnieKontakt tel. 509-229-841E-mail: f75612p (at) dealer.fiat.pl
AUTO-WIT KUJACH - 2015-12-09 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Lakierowanie mebli do jachtów oraz powierzchni z tworzyw sztucznych.
GABMAR KRZYSZTOF CHMIELEWSKI - 2016-11-02 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Sortowanie, metkowanie, pakowanie, kompletowanie zamówień.Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy. Praca w miejscowości Chlebnia, Grodzisk Mazowiecki.Spotkanie rekrutacyjno-informacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 29.08.2017r. o godzinie 09.30 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
WORK SERVICE S.A. - 2017-08-29 - Chlebnia (mazowieckie)
sprzedaż art.spożywczych
ELMOR BIS - 2017-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-sporządzanie list płac,-obsługa programu Płatnik,-prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników,-rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2017-09-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie, prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców. zgłoszenia i rozliczenia ZUS, PIT, GUS, PEFRON, sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dostawa towaru do klienta, rozładunki i załadunki
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VIKA BIS" TOMASZ RADOMSKI - 2017-04-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przygotowywanie potraw, dań dostosowanych do indywidualnych okoliczności i wymagań klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA HENRYK KOWALSKI,JANINA KOWALSKA - 2016-11-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
DORADZTWO I PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU ZAGADNIEŃ PRZEWIDZIANYCH W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W ZAKŁADZIE PRACY:1. PROWADZENIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP W ZARZĄDZIE.2. PRZEDKŁADANIE WNIOSKÓW O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH I PRZEDKŁADANIE PROPOZYCJI ZMIERZAJĄCYCH DO USUNIĘCIA TYCH ZAGROŻEŃ.3. DOKONYWANIE OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO.4. USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTAWANIA WYPADKU PRZY PRACY I PRZYGOTOWANIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE.5. PRZEDKŁADANIE WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ZACHOWANIA I WYMAGAŃ EKONOMII NA STANOWISKACH PRACY.6. PROWADZENIE REJESTRÓW DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z CAŁOKSZTAŁTEM ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ SŁUŻBĘ BHP.WYMAGANIA:POZIOM WYKSZTAŁCENIA MIN:ŚREDNIE LUB WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, BHP UMIEJĘTNOŚCI: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ; MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH,UPRAWNIENIA: SZKOLENIE OKRESOWE BHP DLA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I OSÓB WYKONUJĄCYCH ZADANIA TEJ SŁUŻBYDOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: NA PODOBNYM STANOWISKU W SŁUŻBIE BHP- WYMAGANE 3 LATA; MILE WIDZIANA PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI MIĘDZY PODMIOTAMI, SPORZADZANIE ZESTAWIEŃ, KONTAKT Z BANKIEM-PRZELEWY, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH, ZASAD RACHUNKOWOŚCI, OBSŁUGA DWÓCH SPÓŁEK ŚWIEBODZIN I SULECHÓW
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Sulechów (lubuskie)
spawanie drzwi oraz okien ze stali
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Buk (wielkopolskie)
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)
przygotowywanie posiłków, drobne prace kuchenne
IMPEL CATERING Sp. z o.o. Wrocław - 2017-07-14 - Kutno (łódzkie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor ds. zbytu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa agentów współpracujących ze spółką, obsługa produktów bankowych, praca w systemie informatycznym.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
udział w inwentaryzacjach, obsługa kasy fiskjalnej, obsługa klienta, odpowiedzialność za dokumentację sklepową
JYSK Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)