INSPEKTOR Lębork oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń i pogadanek dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach, współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie bhp w rolnictwie, przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach rolnych, obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia, tworzenie planów działań prewencyjnych, prowadzenie kancelarii: prowadzenie rejestrów korespondencji wpływającej i wypływającej.
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Łokietka 12, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń i pogadanek dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach, współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie bhp w rolnictwie, przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach rolnych, obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia, tworzenie planów działań prewencyjnych, prowadzenie kancelarii: prowadzenie rejestrów korespondencji wpływającej i wypływającej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyształcenie średnie lub wyższe (preferowane administracyjne, rolnicze, techniczne). 2 lata doświadczenia - dla osoby z wykształceniem średnim. Uprawnienia na stronie www.krus.gov.pl.
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trakt Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.11.2017
Oferta pracy ważna do: 23.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z ogłoszeniem o naborze umieszczonym w BIP; wynagrodzenie ok. 3000 zł brutto
Starostwo Powiatowe - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
Staz dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w Starostwie procedurą wewnętrzną.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
SZKOLENIA BHP, POUCZENIA OKRESOWE, WYPADKI W PRACY, KIEROWANIE OSÓB NA SZKOLENIA WSTĘPNE I OKRESOWE.
"PRZEWOZY REGIONALNE" SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Kruszewiec (łódzkie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
Sortowanie odpadów
"Naprzód" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Dzierżysław (opolskie)
ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i sprawdzaniem pod względem rachunkowym i klasyfikacyjnym faktur przedłożonych do Wydziału Finansowego oraz przygotowaniem sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu jako jednostki ( + Załącznik)
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2016-03-07 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca jako szklarz/stolarzDocelowym miejscem pracy będzie miejscowość Kornice.Mile widziane doświadczenie.
DK GLASS DAMIAN KŁOSEK - 2018-01-25 - Kornice (śląskie)
-prowadzenie spraw kancelaryjnych-przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie zamowień publicznych oraz innych umów zawieranych przez jednostkę-prowadzenie rejestru zawartych umów oraz zarządzeń w jednostce-kontrola merytoryczna dokumentów-dokonywanie niezbędnych zakupów
Schronisko dla Zwierząt - 2018-01-09 - Białystok (podlaskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: TEOFILA FIRLIKA 20GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, EMOCJONALNA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNAI I INTELEKTUALNA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych osób pozbawionych wolności i wykonywanie czynności administracyjnych w tym zakresie.Rozliczanie wynagrodzeń, ewidencjowanie i rozliczanie wpływów i rozchodów.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-10-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Lublin (lubelskie)
Prace budowlano-wykończeniowe. Prace malarskie, układanie płytek, gładzie, docieplenie zewnętrzne i wewnętrzne, układanie kostki brukowej, układanie podłóg, montaż drzwi i okien.
STOL-BUD USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE LIDZBARSKI MACIEJ - 2017-10-09 - Szemud (pomorskie)
opieka nad osobami starszymi
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn hafciarskich; umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pabianice (łódzkie)
Programowanie i organizowanie działalności kulturalno-oświatowej w placówce zgodnie z możliwościami i potrzebami środowiska,, upowszechnienie form rozrywki i wypoczynku w pomieszczeniach (zabawy towarzyskie, wieczorki, dyskoteki), organizowanie kół zainteresowań kółko plastyczne, muzyczne, teatralne itp., organizowanie odczytów i pogadanek tematycznych dostosowanych do potrzeb poszczególnych grup społecznych, organizowanie kursów, konkursów, wystaw, turniejów, prowadzenie dokumentacji i kroniki placówki, współdziałanie z instytucjami i organizacjami zajmującymi się pracą kulturalno-oświatową, informowanie uczestników o realizowanych przedsięwzięciach w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Muchówka (małopolskie)
- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2017-06-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór inwestorski pad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów prawa budowlanego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-07-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
obsługa klientów, dbałość o czystość na stanowisku pracybranża: gastronomia
B-Z COOK Barbara Zarzyńska - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka w dziennej szkole ponadgimnazjalnej dla młodzieży
PIERWSZY ZESPÓŁ SZKÓŁ PRYWATNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zawieranie umów, ocena konieczności wykonania remontów, sporządzanie planów remontów, wybory ofert, praca w biurze i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jaworzno (śląskie)
Udostępnianie materiałów bibliotecznych, zabezpieczanie i ochrona zbiorów biblotecznych,obsługa programów biblotecznych,urzadzeń biurowych,praca w archiwach WSGK.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kutno (łódzkie)
Zapoznanie z zasadami BHP i p.poż, obowiązkami i uprawnieniami pracownika, przepisami o tajemnicy slużbowej i państwowej. Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i zwiazanych z tym rejestrów. Rejestrowanie dokumentów. Wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i wysyłką poczty zwykłej i specjalnej. Kompletowanie akt ostatecznie rozpatrzonych. Prowadzenie dokumentacji archiwalnej. Archiwizowanie spraw ostatecznie rozpatrzonych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
oprawa wykrojników, ustawianie maszyn pod zlecenie, praca na maszynach sztancujących, złocących, dbanie o stan techniczny urządzeń
REGIS Kubica Stanisław - 2016-11-28 - Tychy (śląskie)
księgowanie dokumentacji podatkowejsporządzanie list płacsporzadzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (tj.Dz.U.2015.114),-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tj.Dz.U.2012.1228),-realizacja zadań związanych z programem 500plus, tj. przyjmowanie wniosków, obsługa programu komputerowego, wydawanie decyzji.-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubrza (lubuskie)
przewóz kontenerów
Robert Jasiński K&R Logistic - 2018-04-13 - Radomsko (łódzkie)