INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI W WYDZIALE FINANSOWYM Oborniki oferta pracy URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i sprawdzaniem pod względem rachunkowym i klasyfikacyjnym faktur przedłożonych do Wydziału Finansowego oraz przygotowaniem sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu jako jednostki ( + Załącznik)
Data publikacji: 2016-03-07
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych i sprawdzaniem pod względem rachunkowym i klasyfikacyjnym faktur przedłożonych do Wydziału Finansowego oraz przygotowaniem sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu jako jednostki ( + Załącznik)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ZAŁĄCZNIK
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Załącznik
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
okładanie ścian płytkami ceramicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Iwaniska (świętokrzyskie)
- kompletacja, rozładunek, załadunek towarów, - utzrymywanie porządku na terenie magazynu, - ręczne prace magazynowe. Praca w godz.: 6-14, 14-22. Umowa o pracę tymczasową. Miejsce pracy: PANAPINA Sp. z o.o., Wrocław, ul. Graniczna 8E. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - w godz.: 9:00-16:00, bezpośrednie, telefoniczny - 503 102 476, mailowy - e.karasiewicz (at) interkadra.pl
InterKadra Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Księgowanie, rozliczanie wspólnot mieszkaniowych.Praca w biurze administracji.
Przedsiębiorstwo Obsługi Nieruchomości "PON" - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
1.Godziny odbywania stażu od 8:00 do 15:002.Organizowanie własnego stanowiska pracy.3.Obsługa programów komputerowych (MS Office).4.Obsługiwanie urządzeń biurowych.5.Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism.6.Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism.7.Udzielanie informacji telefonicznych.8.Przygotowywanie zebrań, narad, konferencji.9.Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.10.Organizowanie pracy biura.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie list płac, ZUS, sporządzanie sprawozdań GUS
PHU "ZAM-POL" Sp.C Małgorzata Zamelczyk, Karol Zamelczyk - 2017-06-01 - Kiełczewo (wielkopolskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Nadzór nad stanem przestrzegania przepisów o ochronie środowiska we wszystkich użytkowanych kompleksach wojskowych
Jednostka Wojskowa 1145 w Bolesławcu - 2017-10-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Świadczenie Usług weterynaryjnych
Gabinet Weterynaryjny lek. wet. KRZYSZTOF RUSSEK - 2017-01-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Malowanie elewacji i szpachlowanie
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "DAN-BUD" Danuta Najder-Lisiewicz - 2016-07-14 - Chodzież (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "POMOC" W PUŁAWACH - 2018-01-12 - Puławy (lubelskie)
Praca na produkcji- montaż wiązek kablowych, szaf sterowniczych.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-10-17 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
kasowanie za pomocą kasy rejestracyjnej należności od klientów wwysokości wyszczególnionej w dowodach sprzedaży; przyjmowanienależności od klientów w formie gotówki, wydawanie reszty; potwierdzanieza pomocą kasy rejestracyjnej przyjęcia należności, czuwanie nadprawidłowym rejestrowaniem przyjętej należności na właściwych licznikachkasy; sprawdzanie zgodności ogólnej i zgodności wartości wystawionychdowodów sprzedaży przez poszczególne stoiska z ilością i wartościąparagonów zarejestrowanych przez kasę na właściwych licznikach;rozliczanie kasy i przekazywanie utargów do kasy głównej; uczestniczenieprzy likwidacji liczników kasy rejestracyjnej po zakończeniu pracy zmiany, praca wgodz. 7-15/9-17
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2016-11-28 - Opole (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Grodków (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja procesu produkcyjnego- wytwarzenie produktu luzemi pakowanieproduktu gotowego, obsługa maszyn i urzadzeń produkcyjnych, rozlewającychpłynne supl;ementy diety- pobór próbek opakowań jednostkowych produktów gotowegodo badań i archiwizacji i dokonywanie zapisów tych czynności- kompletacja surowców i materiałów opakowaniowych- dokonywanie sprawdzeń i kalibracji przyrządów kontrolno-pomiarowych- wykonywanie zabiegów higienicznych maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego, dokonywanie oględzin nośników danych CD i DVD, usuwanie danych z nośników, dokonywanie ochrony kryptograficznej komputerów, dokonywanie adnotacji w repertoriach, dokonywanie ekspedycji akt, wykonywanie czynności związanych z decyzjami merytorycznymi, wysyłanie poczty, archiwizowanie dokumentów, udzielanie informacji interesantom, sporządzanie kserokopii z akt.
PROKURATURA OKRĘGOWA - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac pomocniczych, porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
08.00-12.00
GARDA I sp. z o.o. - 2016-11-07 - Mielec (podkarpackie)
obsługa klienta; przyjęcie towaru; obsługa programu magazynowego PC-Market; sprzedaż pieczywa i art. spożywczych
Piekarnia-Sklep Ogólnospożywczy "TRADYCJA" S. J. Cieszyński Józef, Kot Agnieszka, Kot Piotr - 2018-03-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
programowanie systemów wbudowanych
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2015-11-26 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
-Praca na terenie Tczewa,-Kontakt telefoniczny 781-398-740,-Praca dwuzmianowa w godzinach 8-19.
CENTRUM URODY "KOSMETIKA" SPÓŁKA JAWNA LUCYNA KISIEL, KRZYSZTOF KISIEL - 2016-05-17 - Tczew (pomorskie)
wg zakresu czynności
Zakład Karny w Gębarzewie - 2018-03-09 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zabrze (śląskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; opracowywanie wniosków; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; sporządzanie planów inwestycjiGodziny pracy: od 8.00 do 12.00 lub od 12.00 do 16.00
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wyjazdy na tereny Unii Europejskiej.
Log Trans. Staszczak - 2016-01-11 - Głuchołazy (opolskie)
rozgrzewanie, układanie koni do polo, udział w meczach, prowadzenie lekcji
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Łoś (mazowieckie)
produkcja o obróbka termiczna wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Pionki (mazowieckie)
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)