INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Olsztyn oferta pracy Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; opracowywanie wniosków; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; sporządzanie planów inwestycjiGodziny pracy: od 8.00 do 12.00 lub od 12.00 do 16.00
Data publikacji: 2018-06-08
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 39, 10-512 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; opracowywanie wniosków; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; sporządzanie planów inwestycjiGodziny pracy: od 8.00 do 12.00 lub od 12.00 do 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2018
Data zakończenia pracy: 14.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność kosztorysowania, biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Kopernika 39, 10-512 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres email: olsztyn (at) pzd.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-08-31 - Wołów (dolnośląskie)
spawanie konstrukcji stalowych (stal czarna, aluminium, stal kwasoodporna)
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2018-07-25 - Ścinawa (dolnośląskie)
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z księgowoscią budzetową.szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-05-17 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.Organizacja procesu pakowania wg instrukcji odbiorców.Pakowanie bielizny.
SPORT-POL Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Augustów (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
pomocnik tartaczny
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Grodzisko (opolskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- usuwanie nieskomplikowanych awarii i usterek,- wykonywanie prac konserwacyjnych,- wykonywanie wszelkiego rodzaju prac gospodarczych,- dokonywanie zaopatrzenia,- prowadzenie samochodu służbowego,- dbanie o środki transportu,- sprawdzanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń,- przygotowywanie pomieszczeń do remontów i wykonywanie drobnych prac remontowych
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
Nadzorowanie robót sanitarnych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
Zakres zadań:1) realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów,2) rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, realizujących obowiązek szkolny,3) opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w budżecie w ciągu roku budżetowego, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi,5) rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym,6) udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów,7) przekazywanie informacji i materiałów otrzymanych od organu nadzoru pedagogicznego i innych instytucji do prowadzonych jednostek oświaty,8) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej, z ustawy Karta Nauczyciela oraz wynikających z przepisów oświaty,9) przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą wydziału. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka na niskim parterze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2500-3500 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Liw (mazowieckie)
Czynności produkcyjne, obśługa maszyn, obsługa maszyn CNC, obsługa maszyn typu krawędziarki, prasy, piły-dbanie o sprawny przebieg procesów obróbki, samodzielny dobór i wymiana narzędzi, kontrola jakości wytworzonych produktów poprzez pomiar metrologiczny.
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-08 - Wysoka (śląskie)
- Miejsce wykonywania pracy: "Perła Dziwnowa" Ośrodek Wypoczynkowy SPA&Wellness, ul. Osiedle Rybackie 16, 72-420 Dziwnów- Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla gości hotelowych- Dbanie o czystość na stanowisku pracy w kuchni- Praca w przedziale czasowym: 6:00-19:00
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ryszard Bocian - 2018-02-13 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
załadunek i przeładunek towarów na magazynie , komplementowanie dostaw, prowadzenie gospodarki (dokumentacji) magazynowej.
Firma KIM Krystian Banach - 2016-11-07 - Zabrze (śląskie)
-
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - 2017-05-19 - Białystok (podlaskie)
- czynne uczestnictwo w pracach normalizacyjnych w zakresie powierzonej tematyki wskazanej przez kierownika- koordynacja prac i współpraca z komitetami technicznymi- koordynacja prac związanych ze współpracą międzynarodową i regionalną- prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej i nadzór nad danymi systemu informatycznego- praca w przedziale godz. 07:00 - 15:00 ( 09:30 - 17:30 )- oferty należy składać wyłącznie w formie papierowej, informacja o wymaganych przez pracodawcę dokumentach dostępna na stronie:https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie wyższeSzczegółowe informacje dot. wymagań na podanym stanowisku zamieszczone zostały w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.bip.krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego POZNAŃ - 2017-08-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych(codziennie). Sprzątanie powierzchni produkcyjnych (2 dni w tygodniu).Maszynowe doszczyszczanie posadzek.
HOMBRE Service Sp. z.o.o. - 2016-08-18 - Wiązowna (mazowieckie)
- nadzór i szkolenia pracowników
- nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
- inspekcje terenu budowy
- analiza dokumentacji BHP na budowie
- sporządzanie pozwoleń i raportów robór budowlanych
- analiza rysyka robót
Korporacja Budowlana Doraco Sp zoo - 2017-10-05 - Słupsk (pomorskie)
-KOSZENIE TRAWY-PRACE REMONTOWE-SZPACHLOWANIE-MALOWANIE
Centrum Kształcenia Europejskiego Wiedza - 2017-06-28 - Dębica (podkarpackie)
przyjęcie towaru, wydanie towaru, inne prace magazynowe, dowóz towaru na inwestycje zgodnie z dokumentacją, obsługa wózka widłowego,
ABART WYKŁADZINY E.M. PŁOWAŚ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa maszyn stolarskich
Robert Krzemiński Tartak Usługowy - 2018-03-16 - Kościan (wielkopolskie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zagranicznymi
I&A Aleksander Chwałek - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca z zachowaniem wysokich standardów jakości i etyki zawodowej,w szczególności:rozrachunki publiczno-prawne,rozrachunki z kontrahentami,wystawianie faktur sprzedaży,ewidencja dokumentów zakupu,obsługa bankowości elektronicznej,udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
montaż elementów do produkcji baterii na hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)