INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH Oborniki oferta pracy URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z księgowoscią budzetową.szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Data publikacji: 2018-05-17
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z księgowoscią budzetową.szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenia do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W WYDZIALE FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W OBORNIKACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,3.kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,4.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 5.oświadczenie własne lub opinia lekarza o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 - j.w.)Oryginał dokumentu wymienionego w punkcie 2 i 3 należy przygotować do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 28 maja 2018r. osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Obornikach (parter budynku) bądź listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nabór na stanowisko Inspektora FN"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.05.2018
Data dodania oferty pracy: 17.05.2018
Oferta pracy ważna do: 28.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy obróbce drewna
Materiały Budowlane PATRON Aleksander Kowalczyk - 2017-08-08 - Mórkowo (wielkopolskie)
-Praca na terenie Trójmiasta i okolic,-Pracodawca zapewnia dojazd do i z miejsca pracy z Pelplina,-Pracodawca prosi o kontakt osoby z Pelplina i okolic,-Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, później umowa o pracę,-Kontakt telefoniczny 603-706-703.
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY KRZYSZTOF CWAJDA - 2016-02-10 - Rożental (pomorskie)
Praca w zawodzie inspektora BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, dbanie o pożądek, wykładanie towaru.
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2017-03-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Sprzedaz kosmetyków i artykułów chemicznych.
Maxx Group Polska SEBASTIAN KAPICA - 2016-06-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie obowiązków nadzoru nad montażem urządzeń, nadzorowanie prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z dokumentacją, opracowanie raportów kontroli z pomiarów, pomiary manualne detali za pomocą przyrządów pomiarowych
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-29 - Chełm Śląski (śląskie)
- ochrona i dobrostan zwierząt wymagany zawód: lek. weterynarii lub zootechnik lub pokrewne
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SZAMOTUŁACH - 2016-09-05 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 13.01.2017 r.oferta dostępna w sali F i B
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
wykonywanie wykopów koparko-ładowarką
KRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Żory (śląskie)
kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie interesantów, obsługa telefonu i urządzeń biurowych, redagowanie pism, nadzór nad korespondencją, organizowanie spotkań służbowych, realizacja zamówień biurowych, prace administracyjne.
HANYANG POLSKA Sp. z o.o - 2017-12-06 - Świdnik (lubelskie)
Szczegółowe informacje na stroniehttp://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/1147,Witamy-na-stronie-Biuletynu-Informacji-Publicznej-Kancelarii-Prezesa-Rady-Minist.html
Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu - 2016-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola dokumentów księgowych oraz stanu gotówki w kasach, praca w zespole finansowo - księgowym
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łosice (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-22 - Człuchów (pomorskie)
praca w biurze przy obsłudze klienta, wystawianie faktur, sprzedaż części samochodowych, prowadzenie dokumentacji
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Motoryzacji "MOTOZBYT" Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów, spotkania zklientami, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami, budowanie bazy CRM
WOJCIECH STANIEK STAN-TRANS - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w sklepie spozywczym
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontrola towarów na wejściu, obsługa współrzędnościowej maszyny pomiarowej, raportowanie nt. jakości komponentów, opracowywanie reklamacji, tworzenie dokumentacji jakościowej, prowadzenie analiz, wdrażanie działań naprawczych; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie mile widziane, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną znajomość zasad klasycznej geometrii - również przestrzennej, mile widziane doświadczenie w kontroli jakości lub na produkcji, znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
EJOT POLSKA Sp. z o.o. Sp.k - 2016-06-15 - Ciasna (śląskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 10 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa maszyn papierniczych; WYMAGANIA: brak
PLATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Sadów (śląskie)
Nauka: organizacji pracy, mycia i dezynfekcji podłóg; dezynfekcji toalet, umywalek, armatury, glazury i luster; odkurzania, opróżniania koszy.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wilczyn (wielkopolskie)
Naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna pojazdów, diagnostyka usterek, obsługa pojazdów w zakresie IT.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres Obowiązków obejmuje wykonywanie wszelkich czynności związanych ze:1.Służbą BHP,2.Ochroną przeciwpożarową,3.Obronnością, Obroną Cywilną, Bezpieczeństwema Państwa i rezerwami.
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA - 2018-01-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem pracy
USŁUGI BHP i PPOŻ KATARZYNA JAKUBOWSKA-ROZWALKA - 2018-07-07 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji, koordynowanie i doradctwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
montowanie ścianek i konstrukcji na budowach prowadzonych przez firmę
OLLBUD Aleksandra Todorović - 2016-11-18 - Mszczonów (mazowieckie)