INSPEKTOR BHP Rzeszów oferta pracy 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-07-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomośc przepisów BHP umiejetność stosowania w praktyce , komunikatywnośc, umiejętność pracy w zespole, studia podyplomowe BHP
Nazwa pracodawcy: 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wydawanie towaru, montaż i noszenie mebli, utrzymanie porządku w miejscu pracy, obsługa programu magazynowego, podstawowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Płock (mazowieckie)
Prace spawalnicze - migomat, pracownik malarni.
STALHANDEL Robert Kwinto - 2016-04-14 - Zbąszyń (wielkopolskie)
przyjmowanie towaru, prowadzenie ewidencji wydawania wyrobów gotowych, wysyłanie towaru do kontrahenta, fakturowanie, kontakt i współpraca z produkcją firmy
WSI WARSZAWSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Mościska (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: czuwanie nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, a nadto przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie wykonania wniosków wynikających z dokonanych w tym zakresie ustaleń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych i podejrzewanych chorób zawodowych oraz w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, zapewnienie konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne działanie, wykonywanie innych zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 109, Poz. 704 z późn. zm.) oraz czynności zleconych przez kierownictwo Prokuratury Okręgowej.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 810 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu OBEN, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie sprawozdawczości, opracowywanie okresowych planów pracy, archiwizowanie dokumentacji służbowej
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
Praca z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2018-03-28 - Skarszewy (pomorskie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
OBSŁUGA NABYWCÓW, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY, INKASOWANIE NALEŻNOŚCI ZA SPRZEDANE PRODUKTY, DBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYKĘ MIEJSCA SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie instalacji telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Pajęczno (łódzkie)
Zapoznanie się z przepisami obsługi kancelaryjnej agencji, obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami działania programu ZSZIK, poznanie: zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt, podstawowych zasad rachunkowości dotyczących obrotu gotówkowego w biurze powiatowym, zasad przeprowadzania kontroli gospodarstw w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt, zasad przyjmowania i nadawania numerów ewidencyjnych gospodarstw, zasad przyznawania płatności na zalesianie gruntów rolnych oraz zalesiania gruntów innych niż rolne, zasad przyznawania płatności bezpośrednich oraz ONW jak również rolnośrodowiskowych, zapoznanie z zasadami przyznawania płatności dot. programu korzystania z usług doradczych przez rolników i posiadaczy lasów, zasad archiwizacji dokumentów w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dębno (zachodniopomorskie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE KONSTRUKCJI DO PROCESU SPAWANIA
A M SERWIS ALICJA WOJTAL - 2018-04-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
czyszczenie rowów przydrożnych odmulanie, pogłębianie rowów przydrożnych, udrażnianie przepustów, udrażnianie rowów melioracyjnych, koszenie traw, estetyzacja gminy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Spytkowice (małopolskie)
Pomocniczy robotnik budowlany.PRACE BUDOWLANE PRZY BUDOWIE BUDYNKU KUBATUROWEGO, MONTAŻYSTA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH. StPr/17/2159.InfSt/17/0025
World Acoustic Group S.A. - 2017-10-18 - Polkowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Zakrzówek-Kolonia (mazowieckie)
Nadzór inwestorski pad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów prawa budowlanego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-07-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Poszukiwanie nowych klientów, oraz przewoźników, wypisywanie zleceń.
LOGISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE RICH-TRANS HANUSEWICZ RYSZARD - 2015-11-23 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
OPIS STANOWISKA:•PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH DO MAGAZYNU,•ODBIÓR Z PRODUKCJI WYROBU GOTOWEGO,•PRACA GŁÓWNIE W POMIESZCZENIU ZAMKNIĘTYM,•PROWADZENIE STANDARDOWYCH OPERACJI MAGAZYNOWYCH,•SKŁADOWANIE KOLUMNOWE.
VAN PUR S.A - 2018-04-10 - Rakszawa (podkarpackie)
SPRZEDAŻ MIĘSA, WĘDLIN, DROBIU, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W SKLEPIE, MIŁA OBSŁUGA KLIENTAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, 1 ROK DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TEL. Z PRACODAWCĄ
MIĘSO-WĘDLINY-DRÓB LECH MAŚLIJ - 2017-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Inspektor ds organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Śmigiel (wielkopolskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PPHU LAWA Marek Penkala - 2018-06-26 - Pleszew (wielkopolskie)
Montaż i demontaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Zakres najważniejszych zadań:1) procedowanie zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,2) sporządzanie postanowień podziałowych,3) przygotowywanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem,4) sporządzanie w wersji elektronicznej załączników graficznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni konatkt z klientem albańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
pakowanie, składanie odziezy, kompletowanie zamówień
Work Service S.A. Wrocław - 2016-06-15 - Gądki (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DELTA Sp. J. Pleszew - 2017-10-02 - Pleszew (wielkopolskie)
obsługa klienta, dbanie o ekspozycje towarów, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-05 - Zebrzydowice (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)