INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH Poznań oferta pracy WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi programów w zakresie systemów kadrowych, płatnika;
Nazwa pracodawcy: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: kontakt osobisty, aplikacje przesłać na e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: UNII LUBELSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wytwórnia Sprzętu Komuniakcyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w cely ciągłości wksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewniania maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasialnia awaryjnego w cely jego sklasyfikowania i określania przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie na terenie zakładu produkcyjnego
Ciastkarnia Kazimierz Wojtów - 2017-03-14 - Grodztwo (kujawsko-pomorskie)
Prace produkcyjne, sortowanie jaj.
LIM-POL Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Fletnowo (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji co. (wodno-kanalizacyjnej)
MIR MOTO INSTAL Mirosław Kubś - 2015-12-03 - Justynów (łódzkie)
Obsługa klienta, wykładanie towru, utrzymanie porządku (oferta dla osób bezrobotnych przed 30 rokiem życia).
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
Prace ogólnobudowlane, prace porządkowe, praca w godz. 7-15, praca wedlug zleceń na terenie Opola
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane inż. Wiesław Zając - 2016-09-26 - Opole (opolskie)
WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH OPERACJI ŚLUSARSKICH, MONTAZ ELEMENTÓW PRZYCZEP, WYKONYWANIE PRAC MONTAŻOWYCH I KONTROLNYCH W CYKLU PRODUKCYJNYM MASZYN I URZĄDZEŃ
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst):- pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji- asystowanie przy powstawaniu projektów- analiza ryzyka-pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji pocztowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Dobczyce (małopolskie)
Praca na stanowisku murarz. MILE WIDZIANE jest dośwadczenie zawodowe.
ANYŻ Anna Zabłotni - 2017-04-06 - Choczewo (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-25 - Wadowice (małopolskie)
przyjmowanie zamówień na towary, odbiór towarów,obsługa klienta,sporzadzanie faktur,sprawdzanie towarów, dbanie o porzadek stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Nowe Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu E-DOK, pzryjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji ogólnej przychodzącej i wychodzącej z zakładu, redagowanie pism wychodzących, pomoc w przygotowaniu narad, obrad i posiedzeń, prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Staż - WZGÓRZE ZAMKOWE.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kielce (świętokrzyskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
grabiunie liści, usuwanie gałęzi, koszenie trawy, odśnieżanie
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z umową.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE NIWA JAN NIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-31 - Ropczyce (podkarpackie)
dbałość o wygląd sklepu, zamawianie towaru, nadzór nad personelem,
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MARKO" Marek Skrobot - 2015-12-02 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanowisk pracy oraz archiwizowanie dokumentacji bhp, przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów bhp, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami , podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w jednostce
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2018-07-06 - Rozewie (pomorskie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2018-03-15 - Wyryki-Połód (lubelskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Rozliczanie czasu pracy pracowników. Prowadzenie spraw pracowniczych. Obsługa magazynu. Obsługa archiwum. Prowadzenie korespondencji.
Górnoslaskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. - 2017-08-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Operator koparko-ładowarki
OGÓLNOBUDOWLANY ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "OZPU" HENRYK SOSNÓWKA - 2018-03-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
praca w szkółce
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Radawnica (wielkopolskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpiczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalannie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz zdrowotnych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentów magazynowych pz, mm, wz ; przygotowanie dokumentacji wysyłkowej ; kompletowanie wysyłek; załadunek; obsługa modułu magazynowego; współpraca z biurem obsługi klienta oraz magazynem centralnym; weryfikacja stanu higienicznego środków transportu i dokumentów przewoźnika; prowadzenie monitoringu warunków magazynowania
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)