INSPEKTOR DS.ROZLIICZEŃ Gorzów Wielkopolski oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS.ROZLIICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:9 MAJA 64, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: rozliczanie wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.ROZLIICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 3 lata stażu, znajomość programu Excel
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "LOCUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
9 MAJA 64, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kont.osob. po kont.telef.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: 9 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klienta w zakresie usług Cyfrowego Polsatu oraz Plusa
ROZY-TEL KATARZYNA RÓŻYŃSKA. - 2016-08-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora należeć będzie w szczególności: uzgadnianie w imieniu inwestora dokumentacji na etapie projektu wykonawczego oraz uzyskiwanie aprobaty inwestora na dokonane uzgodnienia; prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez inwestora związanych z realizacją inwestycji w nadzorowanej specjalności; opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę robót; opiniowanie umów z podwykonawcami; monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; udział w komisjach odbiorowych i przeglądach pogwarancyjnych; prowadzenie korespondencji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn szwalniczych typu stębnówka,overlok
WIP Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa terminala płatniczego, obsługa kasy fiskalnej i wagi, obsługa klienta, wykadanie towaru, sprzątanie zaierzętom, karmienie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych, rozmieszczanie materiałów, (praca w powiecie piotrkowskim i Piotrkowie Trybunalskim)
ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY JAN RATAJCZYK - 2017-08-01 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
serwis opryskiwaczy polowych i pozyskiwanie nowych klientów; praca na terenie całego kraju
AGROS IRENA MEYER - 2015-12-04 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Rozładunek bydła, kierowanie bydła do uboju
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Końskowola (lubelskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-09-18 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa ostrzałki
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Sławno (zachodniopomorskie)
Rozładunke, załadunek, sortowanie paczek
Otto Work Force Polska Sp. z o. o. - 2017-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
1) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na drogach gminnych, ścieżkach rowerowych, wiatach i przystankach znajdujących się na terenie miasta,2) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników, ścieżek rowerowych, wiat i przystanków znajdujących się na terenie miasta,3) przygotowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia przetargów i prowadzeniepostępowań o udzielenie zamówień publicznych nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych w ramach realizacji swoich zadań,4) przygotowywanie danych do projektu budżetu w ramach realizacji swoich zadań.
Urząd Miasta - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
awizacje pojazdów, przyjmowanie i wysłanie pocztyprowadzenie zestawień m. im.,, magzyn", wystawianie faktur, wz itp
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Szyleny (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia, możliwa praca na kontrakt; godziny pracy: 7.25- 15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie i wprowadzanie wymagan, testów jednostkowych, testów funkcjonalnych (manualnych i automatycznych).Planowanie testów.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
przewóz towarów samochodem dostawczym
SVSerwis Sp.z.o.o. - 2016-08-30 - Wieliczka (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kalisz (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTAUZUPEŁNIENIE TOWARU W SALONIE
CCC S.A - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa firm i budów w zakresie BHP (zgodnie z rozporządzeniem), wsparcie przy organizacji Dni Bezpieczeństwa.
TAM Justyna Pokładnik - 2018-08-02 - Chełmek (małopolskie)
załadunek auta, rozwiezienie towaru do klienta, wystawienie faktury, pobranie pieniędzy
PHU ''LOD-KOT'' S.C. HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK JACEK KOTOWICZ MARTA KOTOWICZ - 2017-03-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie biurowca
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Świętochłowice (śląskie)
Weryfikowanie ilościowe i jakościowe towarow, skanowanie towarów.
RUTOL SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Parzniew (mazowieckie)
;kontrola pod wględem formalno rachunkowym oraz sporządzanie przelewów bankowych;;dekretowanie i księgowanie udziałów i wkładów w systemie programu finansowo księgowego, prowadzenie ewiedencji faktur,
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku - 2017-10-03 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-07-07 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Realizacja załozonych celów ilosciowych i jakościowych, obsługa maszyn do produkcji żarówek i komponentów do żarówek, dbanie o właściwy stan techniczny maszyn - konserwacja i przeprowadzanie drobnych napraw, prowadzenie pomiarów i kontroli oraz koordynacja procesów, aktywny udział w programach poprawiających efektywność i bezpieczeństwo pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Pabianice (łódzkie)