INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: ;kontrola pod wględem formalno rachunkowym oraz sporządzanie przelewów bankowych;;dekretowanie i księgowanie udziałów i wkładów w systemie programu finansowo księgowego, prowadzenie ewiedencji faktur,
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
;kontrola pod wględem formalno rachunkowym oraz sporządzanie przelewów bankowych;;dekretowanie i księgowanie udziałów i wkładów w systemie programu finansowo księgowego, prowadzenie ewiedencji faktur,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2017
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Świebodzin (lubuskie)
NADZÓR NAD PRACAMI BUDOWLANYMI PRZY PREFABRYKACJI ELEMENTÓW MOSTOWYCH POD KĄTEM JAKOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, DOŚWIADCZENIE W NADZORZE JAKOŚCI WYKONYWANIA PREFABRYKATÓW MOSTOWYCH , BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
podlewanie zieleni, sprzątanie obiektu, drobne prace remontowo-naprawcze, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
szczegółowo w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola i ocena jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych na rynku wewnętrznym i sprowadzanych z zagranicy oraz wywożonych za granicę w celu zapewnienia ich właściwej jakości; kontrola artykułów rolno-spożywczych w zakresie jakości handlowej oraz warunków ich składowania i transportu w celu wyeliminowania z obrotu artykułów niespełniających wymagań jakości handlowej; uczestniczenie w przygotowywaniu informacji o wynikach kontroli dla jednostek nadrzędnych oraz w celu przekazania tych informacji jednostkom kontrolowanym oraz organom inspekcji; dokonywanie na wniosek przedsiębiorcy oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych i wydawanie świadectw jakości handlowej.
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno -Spożywczych - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
wg. stanowiska
Master Usługi Transportowe Roboty ziemne - 2017-07-10 - Suwałki (podlaskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udiał w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-07-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-09-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR,segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,obsługa urządzeń biurowych,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych, praca w systemach informatycznych KRUS, pomoc w zakresie gospodarowania materiałami biurowymi oraz opisywania otrzymywanych rachunków, sporządzanie niezbędnych sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc nauczyciela w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Pruchna (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz ładunków ponadgabarytowych w ruchu krajowym i międzynarodowym
PHU Jan Wengrzyn - 2016-08-23 - Chojnów (dolnośląskie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2017-09-20 - Grójec (mazowieckie)
Bieżąca eksploatacja techniczna zasobów eksploatowanych przez spółkę. Opracowywanie specyfikacji technicznych, kosztorysów, realizowanie zamierzeń spółki w zakresie remontów, nadzór nad tymi robotami. Planowanie prac eksploatacyjnych i remontowych.
...DOMARO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Praca w Redakcji przy tworzeniu czasopism i portali branżowych, pomoc Redaktorowi, przygotowywanie programów konferencji, regularne wyjazdy na sympozja, wizyty w zakładach przemysłowych.Kreatywność.
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-10-13 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mława (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Ośrodek Leczniczo - Wypoczynkowy "KORMORAN" Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych w maszynach
"VINDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Organizacja brygad pracowniczych, rozliczanie pracowników, pozyskiwanie pracowników, oraz kontraktów dla firmy. Praca 40 godz./tyg..
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Reguły (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; znajomość jęz. angielskiego i niemieckiego; mile widziane doświadczenie na podobny stanowisku, dyspozycyjność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji, odporności na pracę w stresie, pod wpływem presji czasu, komunikatywności, samodzielności, dyspozycyjności, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: dbałość o estetykę podawanych potraw, przygotowanie i serwowanie napoi zgodnie z zamówieniem, zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług, aktywna sprzedaż, obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami, utrzymanie porządku w miejscu pracy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości budżetu Powiatu (organu); prowadzenie sprawozdawczości budżetowej - przyjmowanie, ewidencja i analiza sprawozdań budżetowych; prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem zaciągniętych kredytów, pożyczek i wyemitowanych obligacji,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie remontów: klatek schodowych, dachów, elewacji.
EVEREST - 2016-08-11 - Legnica (dolnośląskie)
mile widziane wyksz. pedagogiczne lub artystyczne, otwartość, poczucie humoru, , miła aparycja, dyspozycyjność:wynagrodzenie: 20/h
MARTAFIT.PL, Marta Libudzic - 2016-04-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)