INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI/ OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI/ OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza Adama 41, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI/ OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane roczny staż pracy w jednostach organizacyjnych samorządu terytorialnego,Szczegółowe wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać do 25.09.2017 r. Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Karłuszowiec
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw:- związanych ze zbyciem mienia komunalnego,- związanych z wykonaniem prawa pierwokupu,- związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,2) współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,3) prowadzenie archiwum wydziałowego,4) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie przydzielonych zadań,5) prowadzenie spraw lokalowych na czas zastępstwa,6) prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale GN.. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018r w Urzędzie MiastaUstka przekroczył 6%. Wynagrodzenie co najmniej 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
naprawa klimatyzacji,zawieszeń u układów hamulcowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Podwarpie (śląskie)
- mycie aut, pranie tapicerni, polerowanie, wymiana kół
OLICAR AUTO HANDEL Iwona Witkowska - 2016-06-16 - Spalice (dolnośląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi prowadzonymi na terenie zasobów spółdzielni, prace biurowe, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Mława (mazowieckie)
zakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bełchatów (łódzkie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzegania przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w 25 WOG zgodnie z "Planem kontroli i nadzorów słuzbowych 25 WOG w 2016 r." i kolejnych latach,- informowanie Komendanta 25 WOG o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych lub innych miejscowych zagrożeniach stwarzających niebezpieczeństwo dla ludzi lub mienia,- opracowywanie i aktualizację dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym "Planu ochrony przeciwpożarowej i działań ratowniczych dla Kompleksu Wojskowego Nr 8080 w Białymstoku",- opracowywanie nie rzadziej niż raz w roku analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 25 WOG,- opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpozarowej
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i naprawczych samochodów ciężarowych, usuwanie usterek w zespołach i układach samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łosice (mazowieckie)
-prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego , -zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, -opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania sekcji kwatermistrzowsko-technicznej,-prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku, -naliczanie oraz przygotowywanie dokumentów i zestawień dotyczących spraw związanych z należnością równoważników pieniężnych i innych świadczeń socjalnych dla strażaków PSP, -prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej, -opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia, -prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących,-sporządzanie list obecności pracowników, -naliczanie i sporządzanie list płac oraz należności, pochodnych i podatków,-wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,-prowadzenie kasy komendy.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku - 2016-02-29 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
naprawa lub wymiana uszkodzonych części samochodowych, przyjmowanie samochodów osobowych do diagnostyki, wykonywanie pomiarów i badań diagnostycznych
F.H.U. "EW - MAR" Marcin Chłosta - 2018-01-15 - Łobzów (małopolskie)
Zawieranie umów, ocena konieczności wykonania remontów, sporządzanie planów remontów, wybory ofert, praca w biurze i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jaworzno (śląskie)
PRACA PRZY BUDOWIE I REMONTACH DRÓG
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Parkosz (podkarpackie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Żywiec (śląskie)
- Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.
BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski - 2018-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
-wykonywanie analiz mikrobiologicznych żywności (przesiewy,posiewy,odczyty),-wykonywanie badań mikrobiologicznych żywności techniką PCR,Real, Time PCR,Elisa,-wdra żanie i walidacja metod badawczych,-realizacja zadań w zakresie wdrożonego systemu jakości,-prowadzenie dokumentacji z badań
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-04-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-profesjonalna obsługa klientow w zakresie uslug pocztowych i finansowych,-aktywna sprzedaz towarow handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
POCZTA POLSKA S.A - 2018-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie towaru do wysyłki, załadunek/rozładunek towaru, proste prace manualne przy pakowaniu, pakowanie mięsa świeżego, pakowanie mięsa z przeznaczeniem na mrożonki, inne prace magazynowe.- Wynagrodzenie: 2774,66 zł/brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele i święta (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane prawo jazdy kategorii "B". Wymagana książeczka zdrowia wydana przez "Sanepid" --> istnieje możliwość wyrobienia przed podjęciem pracy. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-608-62-84, 32-608-80-06) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ociepki 17, 40-412 Katowice) lub e-mail: dawid.szpak (at) pwarad.com
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ARAD" WOŁCZYK, SZPAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie postepowania administracyjnego i załatwianie spraw związanych z gospodarką gruntami, posługiwanie się dokumentami prawnymi i mapami geodezyjnymi, obsługa geoportalu
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
Obsługa urządzeń do skanowania. Liczenie towaru w sklepach sieci handlowych.
kontakt przez OHP - 2017-01-09 - Gliwice (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z oferta
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2017-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: prace budowlane, ciesielskie i zbrojarskie, prace wykończeniowe, zewnętrzne i wewnętrzne, remonty i modernizacja budynków.Praca - na terenie całej PolskiPraca: cała Polska
ROSMOSIS-WAWRZYNIAK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP. KOMANDYTOWA - 2018-08-16 - Perzyce (wielkopolskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 13 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Pana na linii produkcyjnej przy produkcji mrożonek
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sieradz (łódzkie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Uczestnictwo w targach. Współpraca z Inspekcją Nasienną. Nadzór nad pracami polowymi. Kontrola jakości nasion soi. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Doradztwo w zakresie ochrony roślin i uprawy soi. Udzielanie pełnej informacji kontrachentom na temat materiału siewnego.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
wykonywanie funkcji nadzoru budowlanego i technicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Żagań (lubuskie)
Obsługa sklepu odzieżowego (market chiński)
HAPPY SHOPPING Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Pniewy (wielkopolskie)
Obsługa recepcyjna gosci.Praca w godz. 7-19, 19-7, również w weekendy, na umowę zlecenie (40 h/ w tyg.)
PPUH ANIA Sp. z o.o. (OW ANIA w Dźwirzynie) - 2016-04-04 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)