ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piatku, w godzinach 8:00 - 16:00, 9:00 - 17:00. Wynagrodzenie jest uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent przetwarzania danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziani studenci ostatnich lat studiów wyższych mogący pracować na pełen etat, doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta bedzie atutem, znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie biegłym, bardzo dobra znajomość Pakietu Ms Office i środowiska Windows, dobra organizacja czasu pracy, orientacja na cel, umiejętność pracy pod presją czasu, aktywna realizacja wyznaczonych zadań, odpowiedzialność, komunikatywność, łatwość uczenia się oraz wysoka kultura osobista.Miejsce pracy: Gdańsk - Oliwa. Kontakt za pomocą formularza aplikacyjnego https://joboffice.traffit.com/public/an/169
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent przetwarzania danych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2018
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wupełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych. Tłumaczenie pism i sporządzanie wzorów korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kancelaryjna klientów rosyjskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu i organizacji zajęć
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Miechów (małopolskie)
ZARZĄDZANIE FUNKCJONOWANIEM FIRMY
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Trzebownisko (podkarpackie)
wsparcie inżyniera kontraktu w pracach bieżących, bieżąca analiza postępu prac projektowych i robót budowlanych i harmonogramów itp., opracowanie notatek ze spotkań koordynacyjnych, opracowanie pism i raportów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-05 - Zielona Góra (lubuskie)
.
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-06-29 - Chojnice (pomorskie)
prace operatora sprzętu drogowego w terenie i sprzętu produkcyjnego w zakładzie w Lubawie, przewóz towarów i sprzętu na terenie kraju
PUP EUROASFALT Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
nauka kontaktu z klientami, przedstawianie oferty firmy, doradctwo producentowe
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjnych, wsparcie obszaru sprzedaży w zakresie tworzenia bazy klientów, wystawianie faktur i innych dokumentów
Lifor Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Bytom (śląskie)
w/g stanowiska
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Krapkowicach. Mile widziana znajomość Auto Cad
Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budowlanego Oskar Wolny - 2017-10-06 - Krapkowice (opolskie)
-
LUX-DENT PL s.c P. i L. Karczmarczyk - 2017-02-21 - Kościerzyna (pomorskie)
Opieka i pomoc rodzinie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2018-01-31 - Spytkowice (małopolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ (SP. Z O. O.), DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, PRZELEWY BANKOWE, KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA, ZASTAWIENIA VAT; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB RACHUNKOWOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA WINDOWS 7, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
SOTEX PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA SP. Z . O. - 2016-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tworzenie umów najmu, weryfikacja dokumentów rejestrowanych kontrahentów, aktualizacja danych w systemie SAP, windykacja należności, sporządzanie wezwań do zapłaty, współpraca z działem prawnym, uzupełnianie kartotek PH. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Umowa na czas próbny z możliwością przedłużenia
TLC RENTAL SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Sokołów (mazowieckie)
obsługa pacjentów, systowanie lekarzowi dentyście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacjiRefundacja wynagrodzenia dla osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Hrubieszów (lubelskie)
uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków: asystowanie przy wykonywaniu dokumentacji technicznej, projektów budowlanych, obliczeń statystyczno-wytrzymałościowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
-dbałość o odpowiedni dobór podwykonawców, negocjowanie stawek i warunków współpracy -realizacja i koordynacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym-utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami oraz dostawcami usług -nadzór nad dokumentacją spedycyjną, dokumentami transportowymi -dbanie o wysoki poziom jakości usług i wizerunek firmyPraca w godz. 8:00-16:00OFERUJEMY: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -możliwość rozwoju zawodowego -atrakcyjny system premiowy -dobrą atmosferę w pracy -pracę w międzynarodowym środowisku Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres: scantek.spedycja (at) op.pl Aplikacja powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
SCANTEK LTD Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
porządkowanie baz danych agentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, przygotowywanie materiałów reklamowych, prowadzenie kalendarza ubezpieczeń, przypominanie klientom o wznowieniach ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa klienta, działania marketingowe, prace projektowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Malbork (pomorskie)
Praca w dziale logistyki i zakupów.
DROSED SA - 2016-02-16 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
AKADEMIA WESOŁE BĄBELKOWO KAMIL DĘBIŃSKI - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w terenie, prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, dążenie do poprawy. Zdobywanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego przez rodziny. Współp-raca z instytutacjami, zespołem interdyscyplinarnym, GKRPA. ok. 10 rodzin pod opieką.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DŹWIERZUTACH - 2016-04-27 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
ewidencja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz analiza rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nawiązywaniu kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, prowadzenie rozmów zgodnie z procedurami, przyjmowanie zgłoszeń, wykonywanie badań ankietowych, udzielanie inf o usługach, ofertach i produktach
AMX P.KACZOROWSKI R.SABAJ - 2018-04-10 - Rzgów (łódzkie)