INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5794) Grudziądz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5794)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5794)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne, informatyczne),znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,pozytywne podejście do interesanta,prawo jazdy kat. B.Wymagania pożądane:co najmniej 2-letni staż pracy.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychi pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru, oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się ozatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą byd własnoręcznie podpisane.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub,rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów:20.09.2018 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.21.2018Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyd również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dodatkowe informacje można uzyskad pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172lub adresem e-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.plKlauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016) informujemy, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -iod (at) krus.gov.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;4) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres 5 lat poczynając od dnia 01 stycznia roku następnego od daty zakooczenia procesu rekrutacyjnego;5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośd z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jejwycofaniem;6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak udziału w procesie rekrutacji; 8) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie zespół ds. rekrutacji oraz pracodawca lub osoba upoważniona przez pracodawcę do wykonywania czynności w zakresie prawa pracy; 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Prace na budowach, do wynagrodzenia do 100 % premii
Zakład Usługowo-Handlowy "JAGOR I" - 2016-05-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Opole (opolskie)
Przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego i innych podlegających kontroli podmiotach zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, dokonywanie w sposób obiektywny ustaleń kontroli oraz rzetelne jej dokumentowanie, sporządzanie protokołu kontroli oraz projektu wystąpienia pokontrolnego, przygotowywanie projektu odpowiedzi na skierowane do Izby skargi i wnioski w zakresie przeprowadzonej kontroli, przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz projektów wniosków o ukaranie z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych, dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienie pokontrolne.
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W POZNANIU - 2016-02-23 - Kalisz (wielkopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Wietnamu, obsługa poczty w języku wietnamskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w rozliczaniu HACCAP, rozliczanie kart drogowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wojszyce (łódzkie)
operator malowarki drogowej, malowanie znaków poziomych
P.P.U. DROMO Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestrów wniosków o udostępnienie informacji publicznej, udzielanie odpowiedzi, prowadzenie grafiku spotkań i konferencji, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Olszanka (mazowieckie)
udział w szkoleniach
BHP "INKA" Bogdan Szaniawski - 2016-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
KONTROLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEZ TE PODMIOTY OCHRONY ŚRODOWISKA;NADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM UZGODNIONYCH PROCEDUR W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE-OCHRONA ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-06-14 - Świętoszów (dolnośląskie)
stylizacja paznokci, dbanie oczystość na stanowisku pracy
Aleksandra Trebuniak Lexi Nieruchomości - 2016-03-02 - Oświęcim (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porządek na dziale i magazynie, praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00 i 14.00-22.00, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Piastowa przez Pruszków na zmianę poranną - godz. 06.00
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Janki (mazowieckie)
obługa finansowa klienta
"AMP-GROUP" PAWEŁ CIECHANOWSKI - 2018-04-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
montaż i demontaż systemów szlunkowych TOPEC, DOKA, PERI, praca z rysunkiem technicznym
AQUARIUS EUROPE Sp. z o.o. S.K. - 2016-09-15 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola półproduktów i produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-03-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-zakładanie i ustawianie folii do pakowania, -ustawianie stołu liniującego oraz detektora metalu,-utrzymanie nienagannej higieny na stanowisku pracy,-dźwiganie ciężkich rzeczy w granicach norm max do 20 kg,-przezbrojenie maszyny pakującej na dostępne formaty. -Praca stojąca
Gilem Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacja pojazdów i sprzętu drogowego
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "Maksbud" Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Sprzątanie placówki bankowej
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pakowanie mebli typu RTA, prace pomocnicze; WYMAGANIA: min. 2-4 miesięcy doświadczenia w pakowaniu mebli typu RTA.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Ciasna (śląskie)
-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakościowa komponentów samochodowych oraz ich naprawa, zgodnie z instrukcją przekazaną przez przełozonego, raportowanie
FORMEL D POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabłudów (podlaskie)
wyksz. min. średnie
KLUB DZIECIĘCY MISIE TULISIE AGNIESZKA SIKORA - 2017-02-22 - Mikstat (wielkopolskie)
Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g zawodu
Michał Przegaliński PHU DREW-PAL - 2016-06-23 - Orzeszówka (mazowieckie)
Praca w salonie fryzjerskim.
Studio Fryzur"EMILIA" - 2018-05-08 - Gdańsk (pomorskie)