INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Data publikacji: 2018-04-30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl, wymagane min. 3 letnie doświadczenie na stanowusku urzędniczym, certyfikat potwierdzający ukończenie kursów z zakresu ochrony danych osobywch,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.zdp.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Pyskowicka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 02.05.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola wyrobu, nadzór nad dokumentacją, udzielanie instruktażu pracownikom, pomiary
"B.M. POLSKA" SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
kontrola jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, konrola procesu pradukcji z uwzględnieniem jakości, wdrożenie rozwiązań mających na celu wzrost wydajności produkcyjnej, poprawę jakości produktów
Agencja Pracy Tymczasowej Elmar Sp. z o.o Wronki - 2017-02-01 - Lubasz (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych
PHU MARIPOL Mariola Filipiak Kutno - 2016-04-04 - Kutno (łódzkie)
- realizacja zadań wykonywanych przez Wieloosobowe Stanowisko ds. Informatyki i Telekomunikacji, a w szczególności analiza systemów komputerowych, projektowanie aplikacji sieciowych i multimediów, - porządkowanie dokumentacji wytwarzanej i przetwarzanej w komórce organizacyjnej,
KRUS OR WARSZAWA - 2015-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykonywanie usług transportowych pojazdem do 3,5 tony. Wypełnianie dokumentacji w języku niemiecki.Praca w delegacjach (teren UE)
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łowyń (wielkopolskie)
-
"KOLIBER FPG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola etapów produkcji według wytycznych
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
Wykształcenie: min. zawodowe, specjalność: murarz, tynkarz, ociepleniowiec; staż pracy: min 5 lat; ważne badania wysokościowe; najlepiej ekipy 4-5 osobowe (prace termomodernizacyjne) praca na terenie Gliwic i okolic;
Firma Remontowo-Budowlana TOM BUD - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, przygotowanie umów o pracy, sporządzanie list plac, rozliczanie danin publiczno-prawnych (podatek, ZUS), sporządzanie deklaracji ZUS, ewidencja zwolnień lekarskich, sprawozdania GUS
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szczegóły w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
PRACOWNIK BIUROWY/SPEDYTORHOME OFFICE
RETRANS Renata Chmielowska - 2016-01-08 - Pilzno (podkarpackie)
•nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, •przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym,•uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych,•cd na bip.slowinskipn.pl; przewidywany okres zatrudnienia 5 miesięcy
Słowiński Park Narodowy - 2018-06-11 - Smołdzino (pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;archiwizowanie dowodów księgowych;organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński - 2018-05-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pielęgnacja pomidorów szklarniowych.
GOSPODARSTWO OGRODNICZE PIOTR KOCISZEWSKI - 2016-06-14 - Karczew (mazowieckie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem nr 0400-OP.110.7.2017 Z DNIA 19.06.2017 na stronie BIP KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-06-23 - Bytów (pomorskie)
Wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych na terenie powiatu krośnieńskiego z zakresu działania organu nadzoru budowlanego, przygotowywanie pism, przyjmowanie interesantów.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KROŚNIE - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-08-13 - Knurów (śląskie)
Stały controling bezpieczeństwa wybudowanych rusztowań, wykonywanie protokołów zdarzeń, zgłoszeń, nadzór nad jakością realizowanych przez pracowników zadań, zgłaszanie nieprawidłowości oraz pilnowanie czasu dokonywania napraw przez pracowników, controling bezpieczeństwa prowadzonych prac zgodnie z wytycznymi BHiP.
Rusztowania - Jonas Scaffolding Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
-zajęcia dydaktyczno-wychowawcze z dziećmi od 3 do 6 lat(godz.pracy 6.30-17.00 wg grafiku)
"CHATKA PUCHATKA" AGNIESZKA SMOLARSKA - 2016-07-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla onsługiwanych przez CUWPP jednostek, sprawozdawczosc budzetowa. Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale windykacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żagań (lubuskie)
Wykonywanie prac monterskich
SUTCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; wykładanie towaru; miejsce pracy: Gliwice, ul. Rybnicka;
"AUCHAN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji do postępowań i przetargów zadań planowanych do realizacji w ramach planu remontów oraz usług związanych z TUN.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2017-06-14 - Świętoszów (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie medyczne, spec. ortopedia; mile widziany ukończony kurs NDT Bobath lub VOJTY; doświadczenie zawodowe: 2 lata; praca związana również z wyjazdami; miejsce pracy: Szałsza;
"M & J Corporation" Sp. z o. o. - 2016-04-07 - Szałsza (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-12-12 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)