INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla onsługiwanych przez CUWPP jednostek, sprawozdawczosc budzetowa. Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
Data publikacji: 2016-06-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla onsługiwanych przez CUWPP jednostek, sprawozdawczosc budzetowa. Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Obsługi Finansowej Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego" do dnia 13.06.2016.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 02.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie surowców do produkcji wyrobów cukierniczych,- obsługa maszyn cukierniczych,- dekorowanie gotowych wyrobów,- tworzenie wypieków według receptur
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-07 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie analiz, badanie efektywności linii kursów dotyczących likwidacji. Plan pracy autobusów (turnusów).
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2018-10-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- wprowadzanie danych np. z druków procesowych do systemu informatycznego- wypełnianie wniosków o nadanie uprawnień dla policjantów i pracowników- weryfikowanie dokumentów- udzielanie informacji na zapytania dotyczące policyjnych systemów komputerowych, prowadzenie rejestru sprawdzeń- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych- wykonywanie innych czynności kamcelaryjno-manipulacyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim - 2016-08-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona mienia obiektu i osób
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla obsługiwanych przez Centrum Uslug Wspólnych Powiatu Płockiego jednostek. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków, dochodów, zobowiązań i należności obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych, sporządzanie bilansu wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;2) prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży elektrycznej i teletechnicznej;3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia;4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym;6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji;8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji;9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru techniczno- budowlanego o przypadkach naruszeń ustawy prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych.11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych;12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku;13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami;14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;15) sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych;16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego;17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;18) współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych;19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych;20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi;21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;22) rozpatrywanie skarg;23) rozpatrywanie wniosków;24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum;25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane;26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach;27) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Inne informacje dotyczące oferty: Termin składania ofert do 19.02.2016 r.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-02-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Elektryk
Firma Handlowo Usługowa MARDREW Dariusz Żądło - 2016-12-07 - Naprawa (małopolskie)
- Prace ogólnobudowlane i podobne. Praca na terenie: Chorzowa, Świetochłowic, Rudy Śląskiej- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe lub osoba do przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-770-95-35, 509-821-701) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Emanuela Imieli 14, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: perfekt4 (at) interia.pl
SERKIES MIROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE 'PERFEKT' - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
sprzątanie sal lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Przasnysz (mazowieckie)
Transport detali między wydziałami Zakładu.
EXIWORK sp. z o.o. Olsztyn - 2016-07-04 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
praca kucharza w małej gastronomii
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa magazynu, wydawanie towarów, przyjmowanie towarów, wprowadzanie do systemu komputerowego danych, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Sierpc (mazowieckie)
w/g stanowiska
P.W. INTERTECHBUD - 2017-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż towarów z zakresu CCTV (kamery przemysłowe, alarmy itp.) Poszukujemy osób z doświadczeniem. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne za uzyskaną sprzedaż.
MWS SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
Układanie towarów, przebieranie manekinów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architekturykrajobrazu (terenów zielonych Administracji Osiedla), godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-02-23 - Opole (opolskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych i saniatriatów, mycie okien, kaloryferów. Pracaw różnych porach dnia w godz. 6:00-22:00, również w soboty. Umowa zlecenie 90godz./mc.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie - 2017-08-29 - Wiśniew (mazowieckie)
Konserwacja i naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Przemyśl (podkarpackie)
1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przekazywanie jej za pokwitowaniem uprawnionym pracownikom, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa recepcyjna w sekretariacie.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-07-06 - Lublin (lubelskie)
Przetwórstwo tworzyw sztucznych, prace montażowe, wzrokowa kontrola jakości i pakowanie części do sprzętu AGD, praca stojąca. Równoważny czas pracy, godz. pracy 6-18, 18-6.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja studentów w Chinach do polskich uczelni wyższych, opieka nad studentami przyjeżdżającymi do Polski z Chińskiej Republiki Ludowej, promocja oferty firmy w Chińskiej Republice Ludowej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
udzielanie pomocy i towarzyszenie mieszkańcom w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej (toaleta, mycie,kąpanie, pampersowanie,pomoc przy załatwianiu potrzeb fiziologicznych itp), aktywizowanie mieszkańców do zwiekszenia samodzielności życiowej, mobilizowanie mieszkańców do aktywnego spędzania czasu wolnego.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kamińsk (warmińsko-mazurskie)