INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO Wiśniew oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.

Data publikacji: 2017-08-29

Lokalizacja: Wiśniew (mazowieckie)

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem", w tym w szczególności: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o świadczenie rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna, jednorazowego świadczenia na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przyznawania prawa do ww. świadczeń lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, obsługa systemów informatycznych do realizacji ww. świadczeń, sporządzenie list wypłat przyznanych świadczeń, terminowe sporządzenie sprawozdań rzeczowo-finansowych, zastępowanie w czasie nieobecności w pracy inspektora ds. świadczeń wychowawczych tj. wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o świadczeniach wychowawczych oraz ustawy-Karta Dużej Rodziny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w GOPS w Wiśniewie bądź wysłać na adres GOPSU do 06.09.2017.Pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiśniew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: siedlecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wiśniew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy min. 2 lata, preferowany w administracji publicznej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na wskazanym stanowisku, znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2003 r o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2016r., poz. 1518 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 489 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 roku o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz.U. z 2016 r. poz. 162), ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz.U. z 2017 r. poz.1860).

Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie GOPS w Wiśniewie pod adresem: http://www.wisniew.ops.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=93

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Siedlce

Gmina pracodawcy: Siedlce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Siedlce

Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego

Numer budynku pracodawcy: 19/21

Nazwisko osoby zgłaszającej: Anetta Roszkowska

Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: siedlecki

Gmina pracodawcy: Wiśniew

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wiśniew

Ulica pracodawcy: Siedlecka

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.08.2017

Data dodania oferty pracy: 28.08.2017

Oferta pracy ważna do: 06.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaz produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych
Regionalna Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa im. Św. Brata Alberta - 2015-12-07 - Białystok (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

sprzatanie pomieszczeń, korytarzy, utrzymanie czystości w ośrodku
APARTAMENTY SENIORPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Zbrosławice (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 600 PLN

praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i zabezpieczaniem budynków Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do inf. publicznej, utrzymania obiektów budowlanych; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-09 - Knurów (śląskie)

DORADCA KLIENTA BANKOWEGO - od 2 000 PLN

obsługa klienta
Katarzyna Klimczuk - 2016-01-27 - Lębork (pomorskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - do 2 200 PLN

utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT DROGOWYCH - od 250 PLN

nadzorowanie robót drogowych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Świdnik (lubelskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 600 - 3 000 PLN

Obsługa najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych i wspólnotowych,prowadzenie rejestru zgłoszeń lokatorskich, wystawianie zleceń celem ich realizacji, zaś w przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy części wspólnej nieruchomości przekazywanie ich do Zarządcy danej Nieruchomości,dokonywanie pomiarów lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miejskiej Bolesławiec,udział w przeglądach technicznych budynków i lokali komunalnych,nadzór nad właściwą eksploatacją i wykorzystaniem lokali komunalnych,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,kosztorysowanie prac budowlanych,prowadzenie spraw związanych z nadbudową, odbudową i adaptacją pomieszczeń w budynkach komunalnych, instalacji sanitarnych, legalizacją przebudowy lokali, zmian systemu ogrzewania, udział w odbiorach technicznych, współpraca z dostawcami mediów oraz obsługą techniczną,sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności. Zakres odpowiedzialności:za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów,za zadania wynikające z zakresu obowiązków, za mienie i wyposażenie stanowiska pracy.Czas pracy:poniedziałek 7-15, wtorek, środa, czawrtek 7-15, piatek 7-14.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu - 2017-04-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 13,7 PLN

Szycie odzieży lekkiej.
MIRA P.P.H.U. Mirosława Łakomska - 2018-07-13 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

-księgowanie dochodów urzędu gminy-sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym-ewidencjonowanie i egzekwowanie wpłat-prowadzenie ewidencji podatku VAT i wystawianie faktur-obsługa ZFŚS
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-04-21 - Luborzyca (małopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 000 PLN

przewóz drobnicy do firm
Lazar Logistik Sp. z o.o. Oddział w Obornikach - 2017-07-21 - Oborniki (wielkopolskie)

ELEKTRYK/ELEKTROMONTER - od 2 300 PLN

montaż instalacji elektrycznych
EIP HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR D/S ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - od 1 850 PLN

obsługa petentów, proces decyzyjny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 900 PLN

opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, udział w opracowaniu planów finansowo-rzeczowych remontów i konserwacji nieruchomości, prowadzenie rejestru potrzeb remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-02 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA) - do 2 250,48 PLN

Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - 2 800 - 3 000 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe techniczne I stopnia o kierunku: budownictwo albo architektura lub z zakresu instalacje sanitarne; mini. 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z projektowaniem lub realizacją procesu budowlanego (w ramach stosunku pracy); zakres obowiązków: Planowanie oraz realizacja inwestycji i remontów gminnych budynków użyteczności publicznej, planowanie oraz realizacja inwestycji infrastruktury komunalnej gminy, prowadzenie bieżącego monitoringu i analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie zadań gminy, uzgadnianie dokumentacji technicznej z innymi komórkami Urzędu Miejskiego, Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w zakresie kompetencji gminy; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-14 - Pyskowice (śląskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PREWENCI PPOŻ. - 3 000 - 4 000 PLN

przygotowanie dokumentacji w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie szkoleń w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie kontroli w zakresie bhp i ppoż;wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe BHP i Ppoż, umiejętność prowadzenia szkoleń, znajomość przepisów bhp i ppoż, uprawnienia inspektora ds. bhp i ppoż, prawo jazdy kat. B, min. 2 lata doświadczenia;miejsce pracy: Szczecin, ul. gen.Rayskiegokontakt z pracodawcą:cv przesłac na e-mail: igor.szumilowicz (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

LICZARZ - 1 850 - 2 200 PLN

Obsługa klienta pod względem przeliczania i potwierdzenia kwot utargu. Praca w godz.: 7-15, 13-21, zmiana nocna - 12-godzinna: 20-8. Oferta przeznaczona jest dla kandydatów pełno- i niepłnosprawnych. Osoby niepełnosprawne: przez miesiąc umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Osoby pełnosprawne: przez 3 miesiące umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Oferta pracy znajduje się w sali: A, B, C, E, G, H. Kontakt z pracodawcą - tel.: 696 010 352.
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR/REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - 3 000 - 4 500 PLN

a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc w wykonywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Parczew (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 1 500 - 2 500 PLN

Nauczanie języka angielskiego w klasieI-IV.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. ORŁA BIAŁEGO - 2016-12-01 - Wiślinka (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 4 000 PLN

Brak danych
Kujach LOGISTIC Patrycja Kujach - 2016-04-07 - Łubiana (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 045 PLN

praca jako sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)

CZYNNOŚCI PRODUKCYJNE - do 16,6 PLN

Obslugiwanie narzędzi do obróbki metalu, podwieszanie metalowych wyrobów na haki przed cynkowaniem. Praca w wymuszonej pozycji ciała, wymagająca pochylania się, podnoszenia, wstawiania przedmiotów w określone miejsce. Min. 100 godzin pracy miesięcznie, dyspozocyjność całodobowa - wg potrzeb. Proponowany okres wykonywania pracy: do 18 miesięcy. Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. WINDYKACJI R98/0662-219/16 - od 1 850 PLN

1. Analiza spraw przekazanych po zakończeniu przedsądowych trybów windykacyjnych celem wyboru najskuteczniejszej metody dochodzenia należności 2. Przygotowywanie spraw do sądu celem uzyskania orzeczeń sądowych 3. Prowadzenie negocjacji z dłużnikami. 4. Kierowanie zawezwań do prób ugodowych 5. Występowanie z wnioskami o zaopatrzenie tytułu egzekucyjnego w klauzule wykonalności 6. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych 7. Przygotowanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji w sprawach bezpośrednio prowadzonych przez AZK. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski. 9. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy. 10. Udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków obowiązujących w AZK. 11. Wykonywanie innych czynności, poleceń, zadań zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora AZK.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat