INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i zabezpieczaniem budynków Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do inf. publicznej, utrzymania obiektów budowlanych; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i zabezpieczaniem budynków Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do inf. publicznej, utrzymania obiektów budowlanych; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać drogą pocztową lub składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w Biurze Podawczym Urzędu Miasta; szczegóły na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 24.06.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: F.Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie wew. i zew. terenów różnych obiektów w Łodzi i województwie łódzkim. Mycie, odkurzanie, mycie powierzchni szklanych, porządkowanie terenów zielonych - podkaszanie, koszenie. Wielkość etatu do uzgodnienia indywidualnego- pracodawca przewiduje możliwość zatrudnienia w wymiarze 1/1 lub 3/4 lub 1/2. Również godziny pracy i zmianowość w związku z tym będą różne. Spotkanie informacyjne z pracodawcą - dla kandydatów - 31.05.2016 r., godz. 10, sala spotkań grupowych, I piętro, ul. Kilińskiego 102/102a.
CLAR SYSTEM Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie pracownikami hurtowni, negocjacje handlowe z klientami, sporządzanie ofert handlowych, zamówień do dostawców, planowanie i organizacja planów sprzedaży
CORPO Sp zoo Spółka komandytowa - 2016-10-18 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie wniosków, pism, operatów z zakresu ochrony środowiska w oparciu o aktualne przepisy.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
Prace biurowe obsługa kasowa, sporządzanie raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wadowice (małopolskie)
W/g stanowiska.
Trenkwalder & Partner Agencja Pracy - 2018-08-07 - Kielce (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Chemadin Construction Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-organizacja i podział pracy dla grupy pracowników -bieżąceprzestrzeganie i wykonanie planu -nadzór nad jakością i efektywnościąpracy podległych pracowników -zaangażowanie w systematyczneusprawnianie podległego działu -raportowanie wykonanych zadańprzełożonemu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
1. Księgowanie wpłat i zwrotów z tytułu sprzedaży nieruchomości gminnych i przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności,opłat za użytkowanie wieczyste, czynszów dzierżawczych, podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.2.Kontrola terminowej realizacji wpłat przez podatników.3.Terminowe wydawanie ppostanowień w sprawie rozksięgowania wpłat.4.Sporządzanie i wysyłanie informacji do organu egzekucyjnego o każdej zmianie wysokości należności objętej tytułami wykonawczymi.5.Bieżąca analiza kont podatników z tytułu podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych.6.Terminowe-bezzwłoczne przekazywanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania pozwu i przekazania radcy prawnemu w celu prowadzenia postępowania sądowego.7.Bieżące prowadzenia spraw związanych z zawieszeniem i umorzeniem postępowania egzekucyjnego.8.Bieżacy stały monitoring spraw skierowanych do egzekucji komorniczej w celu niedopuszczenia do przedawnienia zaległości.9.Bieżąca analiza kont i podejmowanie wszelkich działań-czynności w celu niedopuszczenia do przedawnienia zaległości z tytułu opłat za użytkowanie wieczyste, czynszów dzierżawczych.10. Terminowe prowadzenie i opiniowanie postępowań w sprawie rozpatrywania podań i wniosków podatników w sprawach odroczeń, umorzeń i rozłożenia na raty oraz inne zlecone prace.
URZĄD MIASTA JÓZEFÓW - 2016-07-14 - Józefów (mazowieckie)
- obsługa klienta,- obsługa kasy fiskalnej,- montaż mebli,- utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zamówień transportowych. Rozkład czasu pracy zadaniowy.
PHU SOLTRA - Piotr Mytnik - 2017-02-01 - Zawada (opolskie)
efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; nadzór nad dostawami wydaniami towarów; koordynowanie prac zespołu magazynierów; systematyczna obsługa zwrotów; kontrola stanów magazynowych oraz okresowa inwentaryzacja; obsługa kolektora danych; nadzór nad powierzonym sprzętem technicznym oraz pilnowanie terminów badań UDT i serwisu; kontrola przestrzegania przepisów BHP; sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)
1) wsparcie prac Wydziału Politycznego,2) przygotowywanie notatek, sprawozdań, opracowań analitycznych.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Branża: produkcja mrożonych dań gotowych.Prace związane z produkcją mrożonek oraz przygotowanie do załadunku towaru.
GASTRONOMIX-OAZA - 2017-03-09 - Rąbień (łódzkie)
do uzgodnienia
SINJA Firma Handlowo-Usługowa Jerzy Czekaj - 2018-01-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace pomicnicze w wydawnictwie
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żychlin (wielkopolskie)
Praca w dziale przygotowania i rozliczeń produkcji. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, kosztorysów, przedmiar robót.
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, prowadzenie magazynu podręcznego, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie ewidencji, rejestrów i wykazów, obsługa specjalistycznego oprogramowania.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie bieżącej konserwacji maszyn i urządzeń.Remontów maszyn i urządzeń zgodnie z planem, remontów. Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-05-22 - Osowiec (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Bogdan Manelski - Tartak Usługowo - Produkcyjny - 2017-11-03 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym Delegatury K-P UW w Bydgoszczy we Włocławku). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: Włocławek i teren województwa kujawsko-pomorskiegoKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Delegatura we Włocławkuul. Brzeska 887-800 Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zbijanie szkieletów meblowych
DREWPOL ZAKŁAD HANDLOWO - USŁUGOWY - 2015-12-01 - Marcinkowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Radziechowy (śląskie)
PAKOWANIE PRODUKTÓW
kontakt przez OHP - 2017-09-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace pomocnicze przy zbiorach jaj
Gospodarstwo Suflidowo Józef Suflida - 2017-07-04 - Teresin (łódzkie)
krojenie owaty, krojenie zamków i taśm
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Częstochowa (śląskie)