INSPEKTOR DS. PLANOWANIA I ANALIZ NR 35964 Łódź oferta pracy ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PLANOWANIA I ANALIZ NR 35964
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie materiałów dotyczących planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego oraz wniosków o zmianę w planie,- Wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian,- Sporządzanie analiz przewidywanego wykonania rzeczowego planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia według potrzeb,- Przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów dotyczących zmian planu finansowego wydatków budżetowych w zakresie wyroków i ugód sądowych oraz świadczeń rentowych stanowiących zobowiązania Skarbu Państwa.- Opracowywanie informacji opisowych z wykonania wydatków budżetowych w zakresie dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym oraz niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych ogólnych oraz budżetu Wojewody Łódzkiego,- Sporządzanie informacji dla komórek organizacyjnych nadzorujących merytorycznie plany finansowe w zakresie poziomu wykonywania wydatków budżetowych- Sporządzenia analizy dotyczącej poziomu wykonania pochodnych od wynagrodzeń według źródeł finansowych oraz rozliczenia odpisu na ZFŚS- Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego oraz wniosków o zmianę w planie.WARUNKI PRACY: - Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod prosją czasu,- Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,- Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku-kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów celem uzyskania informacji w zakresie wnioskowanych zmian w planie finansowym- Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; insteją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie materiałów dotyczących planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego oraz wniosków o zmianę w planie,- Wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian,- Sporządzanie analiz przewidywanego wykonania rzeczowego planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia według potrzeb,- Przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów dotyczących zmian planu finansowego wydatków budżetowych w zakresie wyroków i ugód sądowych oraz świadczeń rentowych stanowiących zobowiązania Skarbu Państwa.- Opracowywanie informacji opisowych z wykonania wydatków budżetowych w zakresie dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym oraz niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych ogólnych oraz budżetu Wojewody Łódzkiego,- Sporządzanie informacji dla komórek organizacyjnych nadzorujących merytorycznie plany finansowe w zakresie poziomu wykonywania wydatków budżetowych- Sporządzenia analizy dotyczącej poziomu wykonania pochodnych od wynagrodzeń według źródeł finansowych oraz rozliczenia odpisu na ZFŚS- Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego oraz wniosków o zmianę w planie.WARUNKI PRACY: - Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod prosją czasu,- Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,- Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku-kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów celem uzyskania informacji w zakresie wnioskowanych zmian w planie finansowym- Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; insteją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2600zł - 2900zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PLANOWANIA I ANALIZ NR 35964
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- Wykształcenie: średnie,- Biegła znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów ustawy o finansach publicznych, w szczególności zagadnień planistycznych,- Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość oprogramowiania biurowego,- Posiadanie obywatelstwa polskiego,- Korzystanie z pełni praw publicznych,- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:- Wykształcenie: wyższe,- Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansowo-księgowej,- Znajomość programów z zakresu obsługi finansowo-księgowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 21.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość rysunku technicznego, umiejętność korzystania z urządzeń kontrolno-pomiarowych; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukcji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowych, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice, ul. Poznańska
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
szycie odzieży lekkiej
BOR-HEN F.H.P. Export-import - 2016-05-02 - Borowa (łódzkie)
- kontrola zgodności przyjętego towaru- kontrola dat przydatności- zgodność oznaczenia nośnika- praca poniedziałek-piątek: 6-14; 14-22; 22-6- stawka: 10,50 zł netto/h
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace murarskie na budowie przy budynkach mieszkalnych
MAŁGORZATA KUBISZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2016-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
prace budowlane
Firma Budowlana "DUDZIS" Ryszard Dudzis - 2016-10-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- administracyjne wsparcie przy organizacji wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń,- nawiązywanie kontaktu z firmami szkoleniowymi i zbieranie ofert,- nadzór nad dokumentacją szkoleniową,- przygotowywanie wniosków szkoleniowych, zgłoszeń i pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-10 - Lubliniec (śląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
sprzątanie biur, dbanie o czystość w firmie
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
OBSŁUGA OKRESOWA POJAZDÓW, NAPRAWY BIEŻĄCE
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Bielawa (dolnośląskie)
utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń (sprzatanie powierzchni biurowych w Katowicach)
Sodexo Polska Sp. z o. o. - 2017-11-02 - Katowice (śląskie)
wykonywanie części zamiennych z blachy do traktorów
JS Suchocki-Met Ewa Suchocka - 2016-04-01 - Wasilków (podlaskie)
-udział w opracowywaniu programów i planów remontowych, -sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robót remontowo-budowlanych, -nadzór nad realizacją prowadzonych prac remontowo-budowlanych, -dbanie o właściwy stan techniczny budynków Spółdzielni, -prowadzenie książek obiektów budowlanych, -organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2016-11-02 - Krzeszowice (małopolskie)
obsługa stacji transformatorowych w zakresie SN i NN, wykonywanie przeglądów, pomiarów i usuwanie awarii urządzeń SN i NN
"INFRA-PORT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
Dino Polska S.A. - 2017-05-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonywcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycjizgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiającym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiązującym harmonogramem budowy, przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym, rozliczanie robót pod względem finansowym, udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami w danej branży, archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-02-03 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników młodocianych.Prowadzenie magazynu żywnościowego.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2018-10-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Zakres zadań obejmie w szczególności:1) protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie wszelkich czynności i zarządzeń w tych sprawach,2) redagowanie pism,3) wykonywanie prac administracyjno-biurowych,4) wykonywanie czynności kancelaryjnych,5) obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner).- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia;3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) wykształcenie co najmniej średnie oraz zdany egzamin maturalny;6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7) znajomość techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (Excel, Word) oraz biegłego pisania na klawiaturze komputera;8) odporność na stres, komunikatywność i zaangażowanie;9) umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Dodatkowe atuty:1) umiejętność dobrej organizacji pracy;2) odpowiedzialność, rzetelność;3) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
praca w markecie OBI- obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów
WYG HR CONSULTING - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów hurtowych i indywidualnych głównie pochodzenia wietnamskiego, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, głównie pochodzenia wietnamskiego, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Stały controling bezpieczeństwa wybudowanych rusztowań, wykonywanie protokołów zdarzeń, zgłoszeń, nadzór nad jakością realizowanych przez pracowników zadań, zgłaszanie nieprawidłowości oraz pilnowanie czasu dokonywania napraw przez pracowników, controling bezpieczeństwa prowadzonych prac zgodnie z wytycznymi BHiP.
Rusztowania - Jonas Scaffolding Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Praca bieżąca wydziału. Zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Płock (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Rozwożenie pieczywa
Piekarnia ZIARNO Jan Winiarski Spółka Jawna - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie kontroli budów i obiektów użytkowych. Sporządzanie projektów decyzji. Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i zakończonych budów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace budowlane w Warszawie i Wrocławiu
WOJA Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
operator myjni samochodowej
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Żukowo (pomorskie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)