INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Lidzbark Warmiński oferta pracy 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-100 Lidzbark Warmiński 1, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 3000+stażowegodziny pracy od 07:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor sanitarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor sanitarny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: techniczne-technik budowlany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w zakresie przygotowań, prowadzenia (kierowania) i nadzorowania robót remontowych oraz konserwacyjnych obiektów budowlanych w zakresie instalacji i sieci sanitarnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjny,uprawnienia budowlane, zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor sanitarny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2018
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie w biurach oraz na obiektach wielopowierzchniowych
ASPEN PLUS SP. Z.O.O. - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodny z wykonywany zawqosdem
PHU ELEKTRA Wieczorek Arkadiusz - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)
Praca socjalna na rzecz wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych. Kontakt z ich rodzicami, instytucjami i urzędami. Prowadzenie akt osobowych wychowanków.
Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze "Wzrastanie" - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
ewidencja dochodów budżetowych, bieżące dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, ewidencja wydatków z podziałem na środki własne i z dotacji, bieżące wprowadzanie danych do systemu księg.- ofert adla osób do 30 roku życia
Ośrodek Pomocy Społecznej Miłosław - 2017-07-28 - Miłosław (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
Obsługa klientów, sklepu spożywczego, prace porządkowe, obsługa kasy fiskalnej.
"FHC-2" Sp.zo.o. - 2016-08-22 - Jordanów (małopolskie)
naprawa urządzeń dźwigowych i transportu bliskiego
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Krojenie, szycie, pakowanie gotowych wyrobów
PHU EURO Style Anna Wilisowska - 2016-09-01 - Nisko (podkarpackie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udział w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Sporządzanie wniosków, pism, operatów z zakresu ochrony środowiska w oparciu o aktualne przepisy.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
Udział w kontrolach , oględzinach oraz przygotowywanie materiałów do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wykłady i zajęcia z historii kościoła i języka greckiego.
Pracownia Ikony Anna Gełdon - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Prace pomocnicze na budowach (okolice Chorzowa)
Zakład Blacharsko-Dekarsko-Ciesielski Marcin Watoła - 2016-07-26 - Chorzów (śląskie)
Nadzór nad remontami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
Działalność inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikającym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-05-15 - Łask (łódzkie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)
transport
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-06-02 - Kłodawa (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków serwowanych w restauracji, krojenie, obieranie, pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pińczów (świętokrzyskie)
- Informowanie pracodawcy jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzenie doradztwa w tym zakresie, monitorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkolenie pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie wykonania zaleceń, pełnienie punktu kontaktowego dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpraca z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych.- Wynagrodzenie: 2700 - 3360 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Dodatkowo: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Praca polega na montażu elementów okien. Załadunek i wyładunek okien.
Grzegorz Turowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Tur-Plast" - 2016-05-05 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
proponowanie dań i obsługa klienta
BAKRA Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, obsługa lottomatu, genetowanie zamówień, przyjmowanie i wykładanie towaru, obsługa kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
"Młyn Gąsiorowo" Adrianna Machnacz - 2015-11-27 - Gąsiorowo (mazowieckie)