INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4525) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4525)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji liniowych,- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji pierwszej instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej,- analizowanie akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wszczęcie postępowania nadzwyczajnego w sprawie zakończonej ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji,- rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Wojewody i Wydziału w celu wyeliminowania wątpliwości i nieprawidłowości pojawiających się na etapie realizacji inwestycji,- przygotowywanie dla potrzeb Wojewody oraz w celu przedłożenia innym organom, sprawozdania, oceny, analizy i bieżącej informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji liniowych,- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji pierwszej instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej,- analizowanie akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wszczęcie postępowania nadzwyczajnego w sprawie zakończonej ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji,- rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Wojewody i Wydziału w celu wyeliminowania wątpliwości i nieprawidłowości pojawiających się na etapie realizacji inwestycji,- przygotowywanie dla potrzeb Wojewody oraz w celu przedłożenia innym organom, sprawozdania, oceny, analizy i bieżącej informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4525)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:niezbędne:wykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego, - znajomość ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacja. wymagania dodatkowe:-wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, budowlane lub geodezyjne- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej,- znajomość języka angielskiego poziom A2,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- znajomość ustawy o drogach publicznych,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy prawo budowlane,- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,- umiejętność redagowania pism urzędowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od dnia 19 sierpnia 2019 roku do dnia 29 sierpnia 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR V 2 etaty DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; - Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do:- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2019
Data dodania oferty pracy: 19.08.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?561bedaa7b1dd97f21ed1c38167b45d7
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- nadzorowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem dozoru i ochrony fizycznej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru, obsługa systemów monitoringu i ich udostępnianie wyłącznie na żądanie uprawnionych podmiotów oraz zabezpieczenie mienia Urzędu przed kradzieżą, uszkodzeniem bądź zniszczeniem ze strony osób przypadkowych, osób dopuszczających się wykroczeń lub przestępstw, grup przestępczych, organizacji terrorystycznych albo osób dążących do dokonania dywersji lub sabotażu. Kontrola obiektów Urzędu, które mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, kontrola osób i pojazdów wjeżdżających na teren Urzędu, identyfikacja i kontrola pojazdów uprawnionych do parkowania, w tym w szczególności sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków w zakresie wykrywania podejrzanych osób oraz poszukiwania podejrzanych przedmiotów,- nadzorowanie i koordynowanie pracy służby portierskiej w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, a także realizacji umów związanych z ochroną osób i mienia wykonywaną przez podmioty zewnętrzne,- opracowanie oraz aktualizacja planów i procedur dotyczących zabezpieczenia budynków Urzędu oraz zasad współdziałania z kierownikami instytucji wykonujących działalność statutową w budynkach Urzędu,- monitorowanie funkcjonowania i utrzymanie w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu oraz opracowanie i aktualizacja dokumentacji prowadzonego monitoringu przez pracowników portierni,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań obronnych i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i obiektów Urzędu, określonych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace gospodarcze, porządkowe
BIOMATEX Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2016-03-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
prace biurowe zgodnie z z harmonogramem stażu /nabór PO WER IV do 30 r.ż/
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Pabianice (łódzkie)
Sklep mięsny
Sklep Mięsno-Wędliniarski "WELTER" S.C. Bożena i Kazimierz Welter - 2016-10-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
koordynowanie spraw związanych z organizacją, funkcjonowaniem i współpracą z jednostkami pomocniczymi gminy* Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2019-07-22 - Oborniki (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie korespondencji,obsługa klienta, obsługa komputera,przygotowanie zestawień dla pracowników,wprawadzanie zamówień, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kontrola wizualna lub urządzeniami pomiarowymi części dla przemysłu samochodowego lub elektronicznego,
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2016-11-18 - Tczew (pomorskie)
Ręczne prace pomocnicze przy robotach geotechnicznych, wykonywanie poleceń operatora sprzętu, ręczne prace budowlane np. lekkie wykopy, obróbka betonu, stali.
FUNDAMENT-SPECJAL SP. ZO.O. - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa maszym kablowych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towaru z zachowaniem zasad FIFO, kontrola jakości artykułów świeżych, kontrola terminów przydatności, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy, obsługa maszyny czyszczącej , przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych procedur i zarządzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu - 2018-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)
montowanie okien, możliwość przyuczenia do zawodu
GRAFITEX Krzysztof Szyszka - 2018-07-16 - Bucz (wielkopolskie)
1.Przygotowywanie i przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych; 2.Nadzór i współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych;3.Udział w pracach komisji przetargowej; 4.Opracowywanie planów, przygotowywanie sprawozdań w tym sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych, rejestrów zamówień publicznych;5.Monitorowanie i uzgadnianie z merytoryczną komórką organizacyjną wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;6.Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PPn-pt 7.30-15.30
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIKOŁOWE - 2019-11-07 - Mikołów (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kelner, barman
"Da Grasso" Korzeń Damian - 2017-10-04 - Mielec (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych -księgi głównej i ksiąg pomocniczych Budżetu Gminy oraz Urzędu Miejskiego w tym zadań realizowanychz udziałem środków pomocowych i innych dotacji celowych zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont ....
Urząd Miejski w Barczewie - 2020-02-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-01-31 - Choroszcz (podlaskie)
pracaw pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, nadzorowanie i kierowanie pracami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wojskowa Komenda Uzupełnień/12 wojskowy oddział gospodarczy - 2016-09-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zadania związane z Systemem Dozoru Elektronicznegowykształcenie min. średnie ( mile widziane wyższe kierunek - resocjalizacja)niekaralność prawo jazdy Bodporność na stres, odpowiedzialność,terminowość, punktualność, spostrzegawczość
ITM POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
dbanie o stan techniczny narzędzi, sprzętu i budynku, naprawa awarii, usterek, planowanie przeglądów technicznych, współpraca z serwisami, kontrola i weryfikacja zleceń
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-02 - Kwidzyn (pomorskie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej w branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Białobrzegi (mazowieckie)
Magazynier/Operator maszyn
HR CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Robakowo (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, inkasowanie należności za zamówienia
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Malbork (pomorskie)
Kucharz
Pod Borem Warzybok sc - 2017-02-03 - Rzetnia (wielkopolskie)