INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Mikołów oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIKOŁOWE
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Przygotowywanie i przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych; 2.Nadzór i współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych;3.Udział w pracach komisji przetargowej; 4.Opracowywanie planów, przygotowywanie sprawozdań w tym sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych, rejestrów zamówień publicznych;5.Monitorowanie i uzgadnianie z merytoryczną komórką organizacyjną wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;6.Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PPn-pt 7.30-15.30
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIKOŁOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Przygotowywanie i przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych; 2.Nadzór i współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych;3.Udział w pracach komisji przetargowej; 4.Opracowywanie planów, przygotowywanie sprawozdań w tym sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych, rejestrów zamówień publicznych;5.Monitorowanie i uzgadnianie z merytoryczną komórką organizacyjną wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;6.Zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PPn-pt 7.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera ms office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie (dowolne)- co najmniej czteroletni staż pracy. Wyższe - co najmniej dwuletni staż pracy. Umiejętności: znajomość prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne akty prawne wymagane na stanowisku pracy;znajomość pakietu biurowego MS Office i Open Office. Inne wymagania: obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia, doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; umiejętność organizacji pracy, samodzielność, operatywność.
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIKOŁOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, CERTYFIKATY, ŚWIADECTWA SZKOLNEInne dokumenty:Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie Kserokopie Dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia) dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej, Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych , oraz oświadczenie stwierdzające iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ---kandydat który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii potwierdzanego niepełnosprawność
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Pn-pt, Godziny : 7.30-15,30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb7dc2f2daa943ba84c2bf4464249677
Podobne oferty pracy
- Przedmiarowanie i kosztorysowanie planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; współuczestniczenie w rozliczaniu wykonanych prac remontowych; współuczestniczenie w opracowywaniu treści umów i zleceń dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych przez podmioty zewnętrzne; współuczestniczenie w prowadzeniu gospodarki materiałami i wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadań związanych z konserwacją i naprawami budynków, obiektów oraz wyposażenia; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń grzewczych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń elektrycznych; współuczestniczenie z zapewnieniu realizacji usług związanych z konserwacją i naprawami sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, grzewczych i elektrycznych Szkoły w zakresie przekraczającym możliwości pracowników Szkoły. - Wynagrodzenie: 2080 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy od 01.10.2017-31.12.2017r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy. Preferowane wykształcenie techniczne o profilu budowlanym. Wymagana umiejętność obsługa programu kosztorysowego NORMA. Wymagana umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego MsOffice. Preferowane posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-24 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników oraz z tytułu umów zlecenia i dzieło, rozliczanie z tytułu ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie przelewów płacowych i podatkowych, uzgadnianie sald kont ZUS, US, PFRON, sporządzanie rozdzielnika płac, księgowanie na poszczególne konta księgowe w systemie komputerowym finansowo-księgowym, sporządzanie rocznych planów funduszu płac, bieżąca analiza funduszu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń (poniedziałek - od 10.00, wtorek-piątek - od 7.00)
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM - 2018-10-05 - Kraków (małopolskie)
Czynności pomocnicze przy murowaniu, tynkowaniu, malowaniu, zbrojeniach, montaż rusztowań, rozkładowanie dostaw materiałów, sporządzanie zaprawy, betonu, wykonywanie wykopów, równanie gruntów, czyszczenie i przygotowywanie miejsc dla innych robotników.Praca w godzianch 8-16Miejsce wykonywani pracy: Wrocław, ul. Sołtysowicka160 godzin pracy w miesiącuSala D
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
kelnerOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy.Rodzaj wyk. pracy: sporządzanie zakąsek gorących i zimnych oraz ich doprawianie, sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych, obsługiwanie maszyn i urzadzeń stosowanych w części handlowej zakładu gastronomicznego, np.: elektronicznych kas kelnerskich, kalkulatorów, komputerów, kostkarek do lodu, zmiana nakryć i obrusów w obecności konsumenta, sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych, inkasowanie należności, rozliczanie z pobranych potraw i napojów oraz dziennego utargu, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, ppoż i sanitarno-higienicznych, obsługiwanie uczestników przyjęć okolicznościowych z uwzględnieniem obowiązujących zasad nakrywania stołów, rozsadzania gości, pierwszeństwa obsługi, opracowywanie karty potraw i napojów na przyjęcia okolicznościowe.Miejsce wyk. pracy: ul. Rzeszowska 16 B, 36-100 Kolbuszowa.Praca w godz.: dwie zmiany: 7-15, 15-23.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RENOMA CZESŁAW PASEK - 2017-10-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej w celu ograniczenia tego zjawiska - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w celu określenia rozmiaru zjawiska oraz badanie podejmowanych przez osoby realizujące te zadania działań wskazanych w Programie- weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa, w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i osiągania pożądanych efektów zmian u osób stosujących przemoc w rodzinie- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu określenia sposobu postępowania w sytuacjach kryzysowych- opracowywanie materiałów instruktażowych, zaleceń, procedur postępowania interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych związanych z przemocą w rodzinie dla osób realizujących te zadania w celu ujednolicenia podejmowanych działań w tym zakresie w województwie kujawsko-pomorskim- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu oceny prawidłowości wykonywania tego zadania przez jednostki samorządu terytorialnego- sporządzanie analiz i ocen funkcjonalnych na podstawie danych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego, gminnych i powiatowych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie, a także zespołów interdyscyplinarnych i grup roboczych w celu wskazania w ramach czynności nadzorczych słabych i mocnych stron programów oraz działań podejmowanych przez zespoły i grupy robocze w obszarze przemocy- opracowywanie i przygotowywanie informacji i sprawozdań na temat realizowanych przez jednostki pomocy społecznej województwa kujawsko-pomorskiego zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przekazania ich Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a także dokonywanie oceny merytorycznej oraz przygotowywanie opinii nt. ofert składanych w ramach resortowych programów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przedłożenia ministrowi właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego ofert spełniających wymogi formalne sprecyzowane w ogłoszeniu o konkursie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwożenie towaru.
KKSM LOGISTIC KATARZYNA MORAWIEC - 2015-12-30 - Szamotuły (wielkopolskie)
Pomoc kierowcy w dostawie towarów.Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urządzenia mających wpływ na stan środowiska, aktualizowanie planów na wypadek wystąpienia szczególnego zagrożenia dla środowiska, prowadzenie działalności edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca obsługa mieszkańców w zakresie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i mienia Spółdzielni, kontola i analiza dokumentów związanych z rozliczeniem zakresu nadzorowanych robót,sporządzanie sprawozdań w zakresie powierzonych prac,rozpatrywanie pism, skarg i wniosków mieszkańców w zakresie eksploatacji zasobów oraz wnioskowanie sposobu ich realizacji i przygotowywanie odpowiedzi,udział w komisjach przeglądowych osiedla i kontroli obiektów zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz w komisjach przetargowych,obsługa zintegorwanego informatycznego systemu zarządzania spółdzielnią w zakresie powierzonych prac.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie sali konsumcyjnej, przyjmowanie zamówień, pobieranie i serwowanie zamówień, rozliczanie rachunków, inkasowanie nalezności, obsługa kasy fiskalnej.
"Ski Hotel" sp. z o.o. - 2016-09-21 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
ogólne utrzymanie czystości w obiekcie i teren zewnętrzny
CLEAN-PLUS - 2016-10-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca przy demontażu i montażu nawierzchni kolejowej, praca w utrzymaniu linii kolejowych.
Kopalnia Piasku "Kotlarnia" Linie Kolejowe - 2018-01-09 - Kotlarnia (opolskie)
1. Identyfikowanie organizacji, instytucji, osób świadczących usługi dedykowaneosobom z autyzmem i ich rodzinom2. Koordynowanie współpracy międzyinstytucjonalnej3. Koordynowanie pracy asystentów OzA4. Koordynowanie usług zdrowotnych tj. pozyskiwanie lekarzy specjalistów dowspółpracy i umawianie osób z autyzmem do tych specjalistów5. Monitoring jakości świadczonych usług6. Wymiana informacji pomiędzy usługodawcami7. Reagowanie na zgłaszane zmiany w planowanych usługach (np. odwołanarehabilitacja, wizyty itp.)8. Zgłaszanie zapotrzebowania na dany typ usługi9. Przygotowywanie półrocznych sprawozdań z wykonanych usług10. Organizowanie sieci wsparcia w dzielnicach, społecznościach lokalnych(angażowanie lokalnie działających podmiotów, z których mogłyby korzystaćosoby z autyzmem)11. Przygotowywanie raportów ewaluacyjnych dotyczących świadczonych usług.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2019-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Przyuczenie, a następnie montaż nowych i naprawa uszkodzonych urządzeń elektromechanicznych (sprężarki, osuszacze powietrza, prostowniki itp)
"DELTA-TECHNIKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
przygotowanie podkonstrukcji,montaż tarasów,montaż elewacji,dowóz sprzętu na miejsce wykonywania prac
Ultra Wood Katarzyna Łukasik MeryMed Sklep Ortopedyczno-Medyczny Katarzyna Łukasik - 2018-07-05 - Pieszyce (dolnośląskie)
praca
ZAKŁAD MURARSKI RYSZARD KŁODA - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie bezpieczeństwa i warunków hodowli zwierząt. Nadzór nad przestrzeganiem przez podmioty działające na rynku spożywczym procedur związanych z ubojem zwierząt w ubojniach (kontrole przedubojowe i poubojowe), skupem i transportem zwierząt, przetwórstwem mięsa, dbanie o certyfikaty dotyczące jakości produktów pochodzenia zwierzęcego dopuszczonych do eksportu i importu. W razie potrzeby – podejmowanie odpowiednich kroków, mających na celu egzekwowanie przestrzegania procedur. Doradztwo we wdrażaniu przepisów ustawowych i wykonawczych. Praca w małych, średnich i dużych rzeźniach (czerwone mięso i/lub drób), firmach przetwórstwa mięsnego, centrach odbioru eksportu mięsa i chłodniach.
Vetwork B.V. - 2019-05-16 - Holandia (Holandia)
OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH
BŁYSK SPZOO - 2018-05-07 - Chwaszczyno (pomorskie)
- przygotowywanie dań z recepturami i instrukcjami,- kontrola właściwego wykorzystania produktów,- kontrola i utrzymanie czystości i standartów bezpieczeństwa zgodnie z regulacjami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,- współpraca z zespołem,
ZDROJOWA HOTELS CENTRAL POMERANIA Sp. z o.o. - 2019-10-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE ZADAŃ PRZEWOZOWYCH
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Radwanice (dolnośląskie)
kompletacja zamówień, obsługa wózka widłowego
RUUKKI POLSKA SP.Z O.O. - 2018-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z wdrażaniem i nadzorowaniem procesów związanych z bhp w tym m.in: przeprowadzanie kontroli z zakresu bhp i ppoż, dochodzeń powypadkowych,współpracę z instytucjami kontroli zewnętrznych, prowadzenie i archiwizację dokumentacji dot. zagadnień BHP, przeprowadzanie szkoleń okresowych z zakresu bhp, przeprowadzanie szkoleń ppoż.
KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO DYDAKTYCZNY "PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)
obsłóga gości
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Stok (lubuskie)