INSPEKTOR DS PENITENCJARNYCH Nowogród Bobrzański oferta pracy Zakład Karny w Krzywańcu
Stanowisko: INSPEKTOR DS PENITENCJARNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Karny w Krzywańcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzywaniec, 66-011 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS PENITENCJARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: funkcjonariusz służby penitencjarnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Krzywańcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Krzywaniec, 66-011 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: Krzywaniec
Profil działalności pracodawcy: Zakład Karny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: funkcjonariusz służby penitencjarnej
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności administracyjno-finansowych m.in.: doręczanie dowodów wpłat i wypłat do sekretariatów, dekretacja poleceń wypłat dla biegłych sądowych, ławników, kuratorów sądowych,; zapoznanie się z obsługą systemu SAP, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, obsługa Sekretariatu (przyjmowanie, wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax, skaner); wykonywanie czynności zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym zasiłku dla opiekuna; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-01-10 - Pyskowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)
Prace fizyczne związane z utrzymaniem czystości na terenie Gminy Giżycko.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Obsługa techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Koordynacja i nadzór nad pracą recepcjonistów i pokojowych. Koordynacja zagadnień organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnień związanych z tematyką zamówień publicznych.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - Dębe (mazowieckie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BANKU PEKAO S.A. UL. BRĄZOWA, PRACA W GODZINACH OD 09.00-10.00 LUB 16.00-17.00
PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, uczestniczenie w komisji powypadkowej, sporządzenie dokumentów z tym związanych, ewidencja badań lekarskich, kontrola ich ważności, wydawanie skierowań, kontrola stanowisk pracy pod kątem przestrzegania przepisów.
Vorwerk Autotec Polska Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; książeczka sanepidowska; praca przy myciu tac, koszy do smażenia itp. maszyn; 3 godz./ dziennie od 21:00-24:00; miejsce pracy: KFC Gliwice, ul. Okrężna
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
Pakowanie produktów, pomoc przy produkcji.
Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego "KBS" Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Potoczyzna (podlaskie)
sprawowanie nadzoru inwestorskiego robót remontowych: wykonywanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem, organizowanie i kierowanie naprawami bieżącymi, konserwacyjnymi i remontamikapitalnymi obiektów budowlanychnadzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych i urządzeń administrowanych przez Infrastrukturę 12 WOG Toruń, kontrolowanie rozliczeń matriałowych i wykonywanych robót konserwacyjno- naprawczych, planowanie remontów bieżących, kontrolowanie zgodnie z przepisami MON wykazów stanowisk o osób, dla których wymagane jest posidanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i siecu cieplnych
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odbieranie elementów, szlifowanie, czyszczenie, pakowanie
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Prace elektryczne i konserwatorskie urządzeń dźwignicowych
JERZY DUDA ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI DŹWIGOWEJ, ELEKTROMECHANIKI - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty firmowej w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość obsługi maszyn do czyszczeniaZakres obowiązków: obsługa maszyn czyszczących, naprawa i konserwacja maszyn, czyszczenie korytarzy komunikacyjnych, hal i wiat
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biały Dwór (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, współpraca z obecnymi, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa bieżących zamówień. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-08-09 - Psarskie (wielkopolskie)
Prace biurowe
P.U.H MAK Jerzy Maniura - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa akumulatorów
ALMIDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
-zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych-ustalenie terminów na badania tomogrefii komputerowej i rezonansu magnetycznego-rejestracja pacjentów badanie Tk, MR w systemie RIS, APTIVISION, BILLING-weryfikacja dokumentacji medycznej pacjenta-wydawanie wyników z badań diagnostycznych-archiwizacja dokumentacji medycznej-weryfikacja pacjenta w systemie potwierdzającym prawo do świadczeń zdrowotnych-udzielanie niezbędnych informacji pacjentom
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac na maszynach specjalnego przeznaczenia, obsługa pras mechanicznych i hydraulicznych, stosowanie zasad 5S i LEAN, układanie detali w przyrządach. Praca Nowej Białej w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Biała (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Transport krajowy i kraje Uni Europejskiej.
Zakład Usługowy Jerzy Cieśla - 2016-04-05 - Brzeźnik (dolnośląskie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
Obsługa UTB kat. I WJO (wózki widłowe ze zmiennym wysięgiem)
ZARMEN Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Zdzieszowice (opolskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i okresowych bhp. Przeglądy szkoły w zakresie bhp. Inne prace związane z bhp w szkole.
Zespół Szkół NR 9 - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru
PHU Magdalena Mierzyńska - 2017-01-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)