INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5792) Grudziądz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5792)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5792)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze),znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu,komunikatywność,pozytywne podejście do interesanta,prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychi pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru, oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się ozatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą byd własnoręcznie podpisane.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub,rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów:20.09.2018 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.20.2018Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyd również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dodatkowe informacje można uzyskad pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172lub adresem e-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.plKlauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016) informujemy, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -iod (at) krus.gov.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;4) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres 5 lat poczynając od dnia 01 stycznia roku następnego od daty zakooczenia procesu rekrutacyjnego;5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośd z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jejwycofaniem;6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak udziału w procesie rekrutacji; 8) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie zespół ds. rekrutacji oraz pracodawca lub osoba upoważniona przez pracodawcę do wykonywania czynności w zakresie prawa pracy; 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.09.2018
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama" - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych,-prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową,-prowadzenie samochodu służbowego,-załadunek i wyładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych moraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracownik ochrony fizycznej na terenie Krakowa - ul Pawia, Ćwiklińskiego, Aleja Pokoju, WitosaObserwacja lini kas, reagowanie na aktywność bramek, asysta podczas ujęć, obchody po sklepie
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:analizowanie przyczyn powstawania niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym i chorób zawodowych rolników dla określenia kierunków prewencji i rehabilitacji realizowanej przez Kasę;kierowanie na rehabilitację leczniczą łącznie z weryfikacją formalną;promocja zdrowia i prowadzenie działań dotyczących profilaktyki zdrowotnej w środowisku wiejskim;kierowanie na kolonie rehabilitacyjne dzieci rolników łącznie z weryfikacją formalną,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników,tworzenie planów działalności prewencyjnej,prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wgospodarstwie rolnym,upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobami zawodowymi oraz zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym,promowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz środków ochrony osobistej,współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa ihigieny pracy w rolnictwie,informowanie rolników o prowadzonych działaniach prewencyjnych,prowadzenie postępowań prewencyjnych i regresowych wobec producentów wadliwych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie oraz wobec usługodawców świadczących nieprawidłowo usługi dla rolnictwa.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kierowanie samochodem służbowym kat. B. Miejsce pracy parter w budynku dwupiętrowym.Budynek Oddziału Regionalnego jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się tylko na parterze, winda.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie operacji obrotu gotówkowego; odpowiedzialność za powierzone przez Bank krajowe i zagraniczne znaki pieniężne; bezpośrednia obsługa bezgotówkowa Klientów Detalicznych, Klientów Zamożnych, Klientów Bankowości Prywatnej, Klientów Biznesowych i Klientów Korporacyjnych; sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym oraz pozyskiwanie dla Banku nowych Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2017-08-11 - Wołów (dolnośląskie)
Spawanie elementów metalowych.Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto - 17 zł/h.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kontrola pracy maszyn i urządzeń, instalowanie i uruchamianie nowych maszyn.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2015-11-05 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prace gospodarcze na placu firmy, pomoc przy wymianie kół, klocków hamulcowych przy pojazdach, drobna naprawa pojazdów samochodowych.
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "WIĄZAR" WIESŁAW MENARD - 2016-02-17 - Wielki Komorsk (kujawsko-pomorskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w oparciu o dokumentację, opisy, rysunki, schematy oraz wizję lokalną. Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej . Weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym. Optymalizacja metod wykonania realizowanych robót .Współpraca z podwykonawcami i dostawcami.
SENIBUD SP. Z O.O. - 2017-05-05 - Tychy (śląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE EKSPERTO TOMASZ PRUŚ - 2017-10-23 - Sułów (dolnośląskie)
wykonywanie wykopów, prace porządkowe, kontrola stanu technicznego sprzętu, odpowiedzialność za prawidłową i bezpieczną eksploatację koparki
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Wszystkie obowiązki dotyczące hodowli drobiu. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli w Pisarzowicach (grafik do ustalenia).
H&P 2 SPÓŁKA CYWILNA ODCHÓW I HODOWLA DROBIU HASIŃSKI ROMAN, PASZKOWSKI PIOTR, PAJĄK MAREK - 2015-11-17 - Pisarzowice (śląskie)
Rozliczanie pełnej księgowości.
Biuro Rachunkowe BILANS - 2017-11-29 - Zamość (lubelskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do cięcia profili PCV, przygotowanie profili pod poszczególne zlecenia, frezowanieotworów odwadniających oraz otworów na klamki okienne i inne okucia, zgrzewanie ram i skrzydeł okiennych, szklenie okien, przygotowanie okien do transportu z zakładu do klienta
ROOFEX Przedsiębiorstwo Budowlane Sylwester Białecki - 2017-11-13 - Przecław (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta przyjmowanie towaru, utrzymanie porządku stanowiskla pracy, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wilczyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych w tym interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Inspektor ds. logistyki
PCC Intermodal S.A. - 2016-07-15 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów i dostawców nowych kontraktów, udział w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie i przedstawianie ofert klientom, negocjacje warunków współpracy, raportowanie pracy w systemie CRM, prowadzenie szkoleń pracowników Fundacji oraz klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta
Kamil Pochopień - 2017-03-15 - Wieprz (śląskie)
rozliczanie faktur, sporzadzanie kosztorysów, przyjmowanie rozliczeń, umawianie klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mława (mazowieckie)
- prowadzenie zajęć pedagogicznych z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Siemiatycze (podlaskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych związanych bezpośrednio z użytkowanymi wodami,wnioskowanie do organów administracji publicznej o pozwolenie np.budowa pomostów,wycinka drzew,itp.,realazacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko-wędkarską,opracowywanie operatów rybackich oraz przygotowywanie ofert konkursowych na obwody,prowadzenie dokumentacji rybackiej,przygotowywanie planów zarybień wód użytkowych przez Okręg i udział w zarybianiach,planowanie i udział w odłowach kontrolnych i gospodarczych na użytkowanych przez Okręg wodach,udział w innych zadaniach związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zagospodarowania Wód i Ochrony Wód
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
W/G ZAKRESU CZYNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gniezno (wielkopolskie)