INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.25-15.00
Data publikacji: 2017-12-20
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.25-15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Hubalczyków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 21.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i rozładowywanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Mile widziane wykształcenie zawodowe - mechanik,. ślusarz. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, uprawnienia do obsługi suwnic. Charakterystyka pracy: obsługa suwnicy wg zleceń przełożonych, odpowiedzialność za stan powierzonych urzadzeń, utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia - stawki uzgadniane indywidualnie. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
L&P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Rybnik (śląskie)
Przygotowanie, realizacja oraz rozliczanie projektów własnych WUP (współpraca z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami), realizacja zadań dotyczących zlecania działań aktywizacyjnych (współpraca z prywatnymi agencjami zatrudnienia), realizacja zadań dotycząca programów aktywizacji zawodowej (współpraca z powiatowymi urzędami pracy).
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku - 2016-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
Zarządzanie ruchem na drogach gminnych i powiatowych. Zatwierdzanie stałych i czasowych projektów organizacji ruchu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
obsługa i konserwacja maszyny czyszczącej, utrzymywanie czystości w halach magazynowych
FJ LOGISTIICS SERVICES - 2017-08-30 - Sochaczew (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Radom (mazowieckie)
Umiejętność sprzątania szpitali, utrzymywanie czystości, mycie i dezynfekcja
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
pakowanie świec
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Biały Bór (kujawsko-pomorskie)
Monter wyrobów z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lekomin (świętokrzyskie)
Naprawa pojazdów samochodowych.
AMP CARS ADAM KWIATKOWSKI - 2018-07-25 - Łomża (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie detali.
"METAL-TECH" SP. Z O. O. - 2018-01-31 - Gorzów Śląski (opolskie)
Ubój zwierząt
Zakład Usługowo Handlowy Jan Dominiak - 2016-04-01 - Piaski (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, itp.Szczegóły dot. zakresu zadań zawodowych dostępne są na stronie http://www.pup.lomza.pl/wiad/1065/oferta-pracy-inspektor-bhp
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-09-14 - Łomża (podlaskie)
-sprzedaż i promocja produktów firmy do Niemiec; -budowanie i utrzymanie współpracy komercyjnej z detalistami, hurtowniami i punktami na wybranym terytorium (sekcja sprzedaży); -prowadzenie programów promocyjno-dystrybucyjnych; -rozwój lokalnego rynku do jego maksymalnego potencjału; -budowa relacji handlowych i stały kontakt z klientami niemieckimi; -administracja i raportowanie sprzedaży w aplikacji mobilnej.
Piccada Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
ładowanie i rozładunek towaru, przewóz towarów
Patryk Wawer Transport-Handel - 2018-08-23 - Czempiń (wielkopolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych i zakładów wykonujących roboty geologiczne metodą otworową w zakresie górnictwa i wiertnictwa, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych i zakładach wykonujących roboty geologiczne metodą otworową,
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Praca przy montażu stoisk targowych w okresie od 16.08.2017r. do 31.10.2017r. Praca na terenie Europy
Firma ADAMONT Montaż Stolarki Meblowej i Budowlanej - 2017-08-01 - Śrem (wielkopolskie)
rozwożenie towarów na budowę
P.P.H.U. TOMEK - JAGODZIŃSKI T. - 2017-07-12 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Nadzorowanie i koordynacja prowadzonych remontów oświetlenia drogowego ulic i parków, nadzorowanie remontów inwestycji i urządzeń elektrycznych w obiektach komunalnych, przygotowanie i opiniowanie umów o przyłączenie, przygotowanie i organizwanie przetargów na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, bieżące monitorowanie zużycia energii elektrycznej dla poszczególnych obiektów, nadzorowanie obiektów komunalnych w zakresie elektrycznym, opiniowanie dokumentacji technicznej dla zadań remontowaych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, przygotowanie zleceń na naprawę i remont instalacji i urządzeń elektrycznych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 786 09 01.
Urząd Miejski w Siechnicach - 2018-04-05 - Siechnice (dolnośląskie)
Planowanie, nadzorowanie, koordynacja i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów:-przyjmowanie zleceń transportowych;-ustalanie harmonogramów przewozów;-wydawanie dyspozycji przewozu kierowcom;-planowanie i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów;-kontrolowanie kosztów jednostkowych poszczególnych kursów;
Barney Tour Ewelina Barczyk - 2015-11-30 - Rokitno Szlacheckie (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MIROSŁAW LASKOWSKI - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
- kierowanie wózkiem widłowym,- załadunek towaru do kontenerów,- obsługa logistyki wewnętrznej w zakresie przewożenia towarów i materiałów produkcyjnych na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Września (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Jedlno Drugie (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)