INSPEKTOR D/S BHP Lubań oferta pracy NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR D/S BHP
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zawidowska 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR D/S BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komputer - obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, uprawnienia zgodnie z KP, wskazana praca w służbie zdrowia.
Nazwa pracodawcy:
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Zawidowska 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Zawidowska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 05.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, przyjmowanie i dokładanie towaru, spisywanie braków towarowych, sprawdzanie dat przydatności
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Szlichtyngowa (lubuskie)
w/g umowy
Spółdzielnia Socjalna "Dobry Adres" - 2018-01-10 - Słupca (wielkopolskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)
Wykonywanie prac protetycznych i ortodontycznych.
TECH-DENT Jakub Czapski - 2016-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym, akceptacja detali, pomiary, testy produktów, monitorowanie wyników jakościowych, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, organizacja planu dnia pracy kierowców i konwojentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sękowo (wielkopolskie)
obsługa baru
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Słubice (lubuskie)
usługi fryzjerskie; doświadczenie mile widziane
FRYZJERSTWO DAMSKO-MĘSKIE Kinga Pajek - 2015-11-17 - Zawadzkie (opolskie)
- Udział w koordynacji dokumentacji projektowych. Prowadzenie spraw w zakresie uzgodnień terenowo - prawnych zgód oraz decyzji dla prowadzonych zadań. Weryfikacja i koordynacja spraw własnościowych dla prowadzonych zadań. - Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Przewóz butli z gazami technicznymi
MARABEX SP.J. - 2017-11-22 - Zgierz (łódzkie)
1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego, badane produktów pod kątem ich cech jakościowych, stosowanie norm jakościowych i standardów charakterystycznych dla branży automotive.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Tychy (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
WIKO H.R. ADAMCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-22 - Kotlin (wielkopolskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa,kontrola merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia,wprowadzanie do systemu umów kupna-sprzedaży oraz przygotowywanie formularzy zwrotu składek z umów obowiązkowychsporządzanie automatycznych wznowień umów obowiązkowycharchiwizacja dokumentów ubezpieczeniowychkreowanie i utrwalanie idei wzajemności ubezpieczeniowej i pozytywnego wizerunku TUW TUW na rynku lokalnym.Praca w Grudziądzu.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu - 2017-02-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ręczny transport materiałów budowlanych na budowie, prace pomocnicze.
Dach-Bud Barbara Karamol - 2016-12-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
umiejętność pracy na podobnym stanowisku1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2100 zł brutto
A&K Kociemba Sp.j. - 2017-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH "SECURITY OFFICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-08-01 - Sopot (pomorskie)
nadzorowane procesu produkcji octu, obsługa maszyn i urządzeń na hali produkcyjnej, pobieranie prób, wykonywanie prostych analiz, prowadzenei zapisów z przebiegu procesu produkcyjnego
Poznańska Wytwórnia Produktów Spożywczych Pegaz sp. z o. o. - 2017-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych i ich rodzin; prowadzenie teczek emerytalnych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
1.przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy2.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakladu pracy3.zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i hiegieny pracy4.opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy5.udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,a także kontrola realizacji tych wniosków6.prowadzeni rejestrów,kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takie choroby,a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy7.doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy8.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,które wiąże się z wykonywaną pracą
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-05-04 - Powidz (wielkopolskie)
asystent architekta, inwentaryzacja 3D
CDF ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP.K. - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
Rozładunek i transport urządzeń do budynku, trasowanie, wykonywanie metalowych elementów prefabrykacji z użyciem elektronarzędzi, montaż instalacji technologicznego transportu grawitacyjnego i pneumatycznego, montaż podnośników i przenośników. Przeprowadzanie rozruchu technologicznego. Bieżąca konserwacja zamontowanych urządzeń młyńskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn. Pakowanie paczek oraz ich wydawanie kurierowi. Praca fizyczna na produkcji. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00. Kontakt osobisty lub mailowy z pracodawcą: biuro (at) custom-colours.pl
FERENC PIOTR CUSTOM COLOURS - 2016-08-31 - Rybnik (śląskie)
wyrabianie ciasta, formowanie pieczywa, praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych- aktywne pozyskiwanie klientów- obsługa kasowo-dysponencka- udział w działaniach marketingowych- sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2017-10-18 - Lubin (dolnośląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, sprawdzanie początkowego bądź istniejącego ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przz CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)