INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG Gdańsk oferta pracy Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG
Wynagrodzenie: 3 800 - 4 300 PLN
Zakres obowiązków: w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie co najmniej średnie techniczne o specjalności drogowej - 6 lat stażu pracy lub wyższe o specjalności: drogi co najmniej 4 lata stażu pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,4 letnie doświadczenie pełnienia samodzielnej funkcji na stanowisku kierownika robót drogowych, inspektora nadzoru robót drogowych,znajomość przepisów ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Budowlane, Ustawa o zamówieniach publicznych, Kodeks Pracy,znajomość programów komputerowych, w tym MS OfFice,umiejętność redagowania pism,czynne prawo jazdy kat. B,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia. Dodatkowe wymagania: znajomość obsługi komputera w zakresie programów kosztorysowych (NORMA),znajomość topografii miasta,umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Oferowane wynagrodzenie zasadnicze 3.800,00 zł 4.300,00 zł, ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia poza wynagrodzeniem zasadniczym wchodzą: dodatek stażowy w wys. 5-20% płacy zasadniczej, premie: 15 % regulaminowej i 5 % motywacyjnej, 400 zł dodatku funkcyjnego (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ),Termin składania aplikacji - do dnia 16.04.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Termin składania aplikacji - do dnia 16.04.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.zdiz.gda.pl
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Błotnica (dolnośląskie)
Czynności związane z ochroną danych osobowych zgodnie z rozprządzeniem i wymogami prawnymi, zabezpieczenie informatyczne. Praca na 1/8 etatu
Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru w języku wietnamskim, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie ewidencji zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie mieszanek lodów i gofrów; obsługa kasy fiskalnej. Zatrudnienie na okres maj-październik. Miejsce pracy "Słodka chwilka" ul. Żeromskiego
PHU MonMar MONIKA GRABOWSKA - 2017-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Medyce - 2016-10-12 - Medyka (podkarpackie)
- przygotowywanie różnych podłoży pod wykonanie tynku- przygotowywanie zapraw tynkarskich- wykonywanie, naprawa i konserwacja tynków różnego rodzaju- obsługa maszyn i narzędzi tynkarskich- organizowanie swojego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż.
BUDEX Łukasz Bury - 2018-05-08 - Rydułtowy (śląskie)
przyjmowanie gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa klienta;- mycie głów;- dbanie o czystość salonu.
ANNA WITOSŁAWSKA PRACOWNIA HAIR & MAKE UP - 2016-10-10 - Chodzież (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
redagowanie pism, praca z pakietem office, prowadzenie rejestrów, przyjmowanie zgłoszeń.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizowanie zadań w zakresie zamówień, w tym zamówień publicznych.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-10-20 - Gorzyce (śląskie)
-zabezpieczenie dostępności materiałów do produkcji-dozowanie materiałów do pojemników-ustawianie i kontrola parametrów
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)
dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, uzupełnianie produktów spożywczych, umowa zlecenie około 168 h w m-cu, dyspozycyjność 8-16.Kontakt z pracodawcą: 609 528 956
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomocnicze prace budowlane
SAJABUD SŁAWOMIR HAŃDZIUK - 2016-04-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Roboty elektryczne, budowa i konserwacja oświetlenia.
Zakład Usług Elektrycznych "TOM ELEKTRO" Antoni Tomala - 2016-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej, konfiguracja urządzeń i sprzętu komputerowego, serwera, bieżąca aktualizacja oprogramowania, obsługa i administrowanie systemami informatycznymi, wdrażanie nowych programów, a także szkolenie pracowników w tym zakresie.
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2018-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji bhp (oceny ryzyka zawodowego, dokumentacja powypadkowa, analizy), przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp, kontrola stanowisk pracy, sporządzanie instrukcji bhp
TOP SERWIS Piotr Cisakowski - 2017-07-21 - Nowa Sól (lubuskie)
-
DAWID LIPSKI, PIEKARNIA - CIASTKARNIA LIPSCY - 2018-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konkurs na stanowisko inspektora ds.bhp i ppoż.-wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i i higieny pracy,-wykonywanie zadań w zakresie chrony przeciwpożarowej,szczegółowe informacje na stronie: www.olsztyn.po.gov.pl
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2016-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2017-11-20 - Tychy (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Wołomin (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pasieki (lubelskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE PLACÓWKI, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM;POMOC PRZY OBSŁUDZE DZIECIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ELASTYCZNOŚĆ NA POTRZEBY PRAC PORZĄDKOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;;
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
docieplanie budynków, praca na wysokości
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE DAWBUD ADAM IWAŃSKI - 2018-02-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)