INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Warszawa oferta pracy Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 2 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości
Data publikacji: 2017-07-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄLokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Białołęka. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse), bardzo dobra znajomość MS Office (WORD, EXCEL), znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości oraz podatków, co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki: dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości. [CV na e-mail: dzieciol (at) word.waw.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Odlewnicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie wyrobów firmy
LennyLamb Sp. z o.o. sp. k. - 2017-09-06 - Kłudzice (łódzkie)
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze masażysty.
AKSON Chomicki Łukasz - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)
szczegóły w ogłoszeniu - http://zzm.e-bip.net/p,148,592,Nabor-na-stanowisko-Inspektor-ds-zamowien-publicznych-kosztorysant.html
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2018-10-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
montaż płyt kartonowo-gipsowych, przygotowywanie miejsca pracy, odpowiedzialność za materiały i narzędzia
HERMANN Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Lesznowola (mazowieckie)
Relizacja projektu w poszczególnych jego etapach tzn: promocji, rekrutacji, szkoleń monitoringu i ewaluacji, sprawozdawczości merytorycznej i statystycznej
ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z § 2. 1. pkt. 1-22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby BHP (Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704); Po 3 miesięcznym okresie próbnym możliwość kontynuowania zatrudnienia; Godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-25 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
-udział w opracowywaniu programów i planów remontowych, -sporządzanie/weryfikacja kosztorysów robót remontowo-budowlanych, -nadzór nad realizacją prowadzonych prac remontowo-budowlanych, -dbanie o właściwy stan techniczny budynków Spółdzielni, -prowadzenie książek obiektów budowlanych, -organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, -prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2016-11-02 - Krzeszowice (małopolskie)
Usługi transportowe, przewóz materiałów sypkich. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14. Umowa o pracę na okres 2 lat docelowo na czas nieokreślony.
"FRANCUZ" FIRMA Jan Francuz Czechowice-Dziedzice - 2018-10-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA SPRAW ZWIĄZANYCH Z PLANOWANIEM, I NADZOROWANIEM PRAC KONSERWACYJNYCH, NAPRAWCZYCH, REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH; NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO WSZYSTKICH OBIEKTÓW PUM WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - BUDOWNICTWO OGÓLNE LUB INNY KIERUNEK TECHNICZNO BUDOWLANY, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PROCESU KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZANIA PRAC BUDOWOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO,DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD, MS EXCEL, NORMA, AUTOCAD LUB POKREWNY, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PRAWA BUDOWLANEGO, ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, PRZEPISÓW P. POŻ. I BHP, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klientów, w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, promowanie i sprzedaż produktów oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Kościan (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej, określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz.U. z 2010 r. Nr 112, poz. 744 j.t. z późn. zm.),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2004 nr 69 poz. 625 ze zm.);wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 1997 nr 111 poz. 724 ze zm.),prowadzenie spraw związanych z dobrostanem i ochroną zwierząt oraz higieną materiału biologicznego,sprawowanie nadzoru nad podmiotami prowadzącymi działalnośc nadzorowaną,prowadzenie wymiany informacji w systemach informatycznych (TRACES, Vetlink),wykonywanie czynności z zakresu ustawy z dnia 02 kwietnia 2004 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt (Dz. U. 2008 nr 204 poz. 1281 j.t. z późn. zm.).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Iława - 2016-02-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zatapianie siatki, kładzenie tynku strukturalnego, praca na wyskości pow. 3 mb.
ARKUSZBUD Zakład Ogólnobudowlany - 2017-04-27 - Żary (lubuskie)
kosztorysowanie w resorcie MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Opieka oraz nauczanie dzieci w przedszkolu
F.U.P.H. "Kasia" s.c. M. Korbut, K. Jałocha, A. Szymczyk - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Praca na kasie, obsługa klientów, praca przy stoisku mięsnym, dbanie o wizerunek firmy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
Prace z uczniem niepełnosprawnym we współpracy z innymi nauczycielami.
Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Warszawy w Skarżysku- Kamiennej - 2017-07-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży oraz zawieranie kontraktów handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
doradztwo, obsługa komputera, poczty elektronicznej i portali społecznościowych i aukcyjnych, wystawianie faktur, paragonów, zawieranie umów z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przygotowywanie dań z rejonu uklraińskiego (kuchnia ukraińska). Umowa o pracę na cazs nieokreślony. Praca jednozmianowa: 7:00-15:00. Oferta dostępna w slai G
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Analizowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, formułowanie wniosków zmierzających do usunięcia zagrożeń. Przeprowadzanie w ramach szkolenia wstępnego instruktażu ogólnego dotyczącego bhp i ppoż. przed dopuszczeniem do wykonywania pracy nowo przyjętych pracowników, prowadzenie postępowań dotyczących wypadków pozostających w związku z pracą. Przeprowadzanie i aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Opracowywanie szczegółowych instrukcji bhp dla poszczególnych stanowisk pracy. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych w zakresie wymagań techniczno-budowlanych. Wyposażanie obiektów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze.
MASTER CLEANERS KRZYSZTOF GÓRNY - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapewnianie tygodniowych i miesięcznych raportów produkcyjnych na czas oraz analizy ad hoc dla lepszej kontroli wyników produkcyjnych, wspieranie zarządu w procesie decyzyjnym- Współpraca z kontrolerem kosztów w zamknięciach miesiąca zapewnienie wszelkich użytecznych danych do zdefiniowania obrazu wyników zakładu- Raportowanie do managementu powtarzalnych danych (STD costs, stock evaluation, stock movement analysis, purchase index, etc)- Współpraca z kierownikami fabryki w zakresie gromadzenia informacji niezbędnych do tworzenia raportów procukcyjnych- Współpraca podczas inwentarycjacji (roczna lub w ciągu roku)- Tworzenie miesięcznych i tygodniowych raportów produkcyjnych - Dokonywanie analiz ad hoc- Ocena stanów produkcyjnych- Analiza kosztów standardowych- Wspieranie kontrolera kosztów oraz dyrektora fabryki w tworzeniu raportów- Analiza kosztów prototypów i industrializacji- Analiza zakupu kosztów materiałów
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Radomsko (łódzkie)
obsługa programu E-DOK, pzryjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji ogólnej przychodzącej i wychodzącej z zakładu, redagowanie pism wychodzących, pomoc w przygotowaniu narad, obrad i posiedzeń, prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zamiatanie, mycie podłóg, wycieranie kurzu, opróżnianie koszy na śmieci itp
Firma Handlowo-Usługowa FRESH Magdalena Smolińska-Kornowicz - 2016-08-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie jakości tub oraz raportowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Międzyrzecz (lubuskie)