INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Barczewo oferta pracy Urząd Miejski w Barczewie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych -księgi głównej i ksiąg pomocniczych Budżetu Gminy oraz Urzędu Miejskiego w tym zadań realizowanychz udziałem środków pomocowych i innych dotacji celowych zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont ....
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://barczewo.bip.net.pl/ -zakładka oferty pracy;prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych -księgi głównej i ksiąg pomocniczych Budżetu Gminy oraz Urzędu Miejskiego w tym zadań realizowanychz udziałem środków pomocowych i innych dotacji celowych zgodnie z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont objętych planem kont ....
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania-oczekiwania pracodawcy: wykształcenie wyższe: enonomiczne, administracyjne lub średnie ekonomiczne; min. 2 letni staż pracy w księgowości; mile widziana praktyka w jednostce samorządu terytorialnego; znajomość obowiązujących przepisów prawnych z zqakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Barczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów do 17.02.2020 r. do g.15:00 w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz z dopiskiem " nabór na urzędnicze stanowisko pracy -inspektor ds.księgowości budżetowej" należy składać w sekretariacie UM w Barczewie (pokój 17) lub pocztą na dres UM w Barczewieszczegółowe informacje dostępne na stronie : https://barczewo.bip.net.pl/ -Urząd Miejski -oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barczewo
Ulica pracodawcy: PL.Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7ba6ebdc8c4abe4c100040b1bc59b09
Podobne oferty pracy
naprawa maszyn budowlanych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07:00-15:00. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Dworska 7, 34-116 Spytkowice, telefoniczny: 600 077 089.
Kowalski Władysław Przedsiębiorstwo Transportowo - Sprzętowe Wodno - Drogowe "SPRZĘT - BUD" - 2020-02-18 - Spytkowice (małopolskie)
Prowadzenie działalności kulturowo-oświatowej w Jednostce Wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2031 - 2017-06-09 - Lipowiec (warmińsko-mazurskie)
marketing związany z działalnością statutową zakładu, rozwijanie oferty medycznych usług komercyjnych, realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej, planowanie i realizacja prac związanych z wdrożeniem oraz utrzymaniem systemu zarządzania jakością, pozyskiwanie środków dodacyjnych z UE i innych źródeł, praca w godz. 7:00-14:35
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2019-05-31 - Opole (opolskie)
Ślusarz konstrukcji stalowych
Tom Thomas KONSMATHO KONSULTING MANAGEMENT - 2018-04-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2019-09-25 - Września (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, ustawa o ocenach oddziaływania na środowisko.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze. Cv należy składać na adres: milena.pietka (at) um.kepno.pl
Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - 2020-03-04 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie spraw dotyczących obsługi księgowo-finansowej lokali mieszkalnych, bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie udzielania informacji o opłatach, dokonywanie okresowych rozliczeń i analiz, współpraca z prawnikami w zakresie windykacji zadłużeń w opłatach.
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama" - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi;- udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych;- praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z obsługą techniczną nieruchomości, wykonywanie drobnych napraw stolarki budowlanej oraz prac hydraulicznych.
PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOLEJARZ - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
obróbka wstępna warzywobróbka wstępna mięsakrojenie-siekaniesprzątaniepomoc kucharzowiprzygotowanie nieskomplikowanych potraw
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 02.08.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
WOJEWÓDZKI SZPITAL OBSERWACYJNO-ZAKAŹNY IM. TADEUSZA BROWICZA - 2019-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał" - 2016-11-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wypieki ciast. Umowa na okres próbny 2 tygodnie.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Piła (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń hotelu,utrzymaniem czystości w pokojach hotelowych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Krynica Morska (pomorskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, sprzedaż hurtowa i detaliczna, nadzór nad magazynem
WAH NAM SP. Z O.O - 2019-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola w zakładach pracy
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie - 2016-01-19 - Leszno (wielkopolskie)
nauczanie w liceum oraz w szkole podstawowej w klasie VII-VIII
Zespół Szkół Specjalnych w Uzdrowisku Konstancin Zdrój S.A. - 2019-07-25 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ds. drogowych i budowlanych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży drogowej i budowlanej realizowanych przez DOM-y pod kątem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów itp., współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administrowanych przez ZGN Mokotów, wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, wykonywanie stosowanych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych, wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łubnice (łódzkie)
- prowadzenie rejestru przedsiębiorców,- prowadzenie rejestru wykryć organizmów kwarantannowych,- wprowadzanie danych do zintegrowanego systemu informatycznego.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Miedzyń
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-30 - Kolbuszowa (podkarpackie)
praca
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A. - 2016-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Słubice (lubuskie)
Rozwożenie towarów na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bytom (śląskie)
Tapicer-klejarz
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Luboniec (wielkopolskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)