INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA Kępno oferta pracy Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 2 600 - 5 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, ustawa o ocenach oddziaływania na środowisko.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze. Cv należy składać na adres: milena.pietka (at) um.kepno.pl
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, ustawa o ocenach oddziaływania na środowisko.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze. Cv należy składać na adres: milena.pietka (at) um.kepno.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie zasadnicze
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor ochrony środowiska (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska lub pokrewne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kępno
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Urząd Miasta i Gminy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2020
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54a7849d8f22cf8369ac98e3516bfeee
Podobne oferty pracy
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
-wykonywanie badań elektrycznych maszyn i urządzeń górniczych-wykonywanie badań kompatybilności elektromagnetycznej-sporządzanie sprawozdań i protokołów z badań-opiniowanie branżowych rozwiązań technicznych-postępowanie zgodnie z wdrożonym systemem zarządzania, metodami badawczymi, przepisami i normami technicznymi-wykonywanie pomiarów urządzeń na zgodność z normami EMC-rozwiązywanie problemów EMC na etapie projektowania oraz podczas testów-odpowiedzialność za zagadnienia EMC -sporadyczne wykonywanie branżowych prac badawczych pod ziemią
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
wycena robót budowlanych (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie) pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przydzielonymi zadaniami, dokonywanie odbiorów robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie przeglądów obiektów budowlanych MPEC
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Ciplnej Sp. z o.o. - 2019-10-15 - Kielce (świętokrzyskie)
praca polegająca na zdobywaniu nowych klientów chcących sprzedać złom
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Świdwin (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wstępne, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
kontrola: - międzyoperacyjna produkcji w toku - przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników- jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
DP Auto Serwis Paweł Pittner - 2019-02-11 - Oława (dolnośląskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad robotami remontowymi, prowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości, przeprowadzanie wizji technicznych w terenie, kompletowanie dokumentacji technicznej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów
MIĘDZYZAKŁADOWA GÓRNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PERSPEKTYWA" - 2018-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
montowanie i demontowanie okien
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Dziekanowice (świętokrzyskie)
samodzielna obsługa maszyn stolarskich: frezarka górno/dolnowrzecionowa, szlifierka szerokotaśmowa;
ZPU Stolarstwo Małetka Mirosław Zalewo - 2016-04-11 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów ciężarowych, naczep, przyczep, rozbiórka samochodów ciężarowych
MARCELLO SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Michałów (łódzkie)
wykonywanie wykopów, wyrównywanie terenu, zbieranie i profilowanie skarp i nasypów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Żabno (małopolskie)
Wykonywanie prac z zakresu wiercenia otworów wiertniczych oraz obsługa i konserwacja urządzeń wiertniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
dostarczanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe, obsługa klienta, prezentacje nieruchomości
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków dotyczących utrzymania i eksploatacji pojazdów służbowych w przydzielonej grupie 2;- pobieranie z kancelarii rachunków i faktur, sprawdzanie ich pd względem merytorycznym, uformienie ich i przekazanie za pokwitowaniem do organu finansowego;- analiza przydzielonych środków finansowych oraz przestrzeganie i realizacja planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2; -współudział w wykonywaniu miesięcznych analiz dotyczących wykonywania przydzielonego limitu finansowego oraz zgłaszanie kierownikowi sekcji zagrożeń w zakresie wykorzystania limitu;- prowadzenie planu rzeczowo-finansowego, rejestru otrzymanych rachunków, zleceń i umów;- sporządzanie danych do planowania potrzeb finansowych w zakresie: zakupu części, remontów, usług i napraw pojazdów oraz opłat legalizacyjnych;- współudział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup materiałów, sprzętu oraz naprawy pojazdów mechanicznych.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w godz 7.30-15.30; praca przed monitorem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych oraz ustawy o rachunkowości;-umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność analitycznego myślenia, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- wykształcenie profilowane ekonomiczne;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
- Skoncentrowanie na bezpieczeństwie i zapewnienie doradztwa regionalnemu kierownictwu ds. klientów poprzez udzielanie porad, wskazówek, planowanie strategiczne i zarządzanie projektami; Zapewnienie punktu kontaktowego dla inspektorów zabezpieczeń dla kluczowych klientów; Zapewnienie punktu koordynacyjnego w zakresie wiedzy na temat bezpieczeństwa informacji i działań zabezpieczających; Odpowiedzialność za kompleksowe zabezpieczenie procesu biznesowego, zarządzanie, ocenę i rozpoczęcie wdrażania wszystkich środków kontroli bezpieczeństwa informacji; Zachowanie niezależności i podleganie bezpośrednio kierownikom ds. realizacji i managerowi programu bezpieczeństwa; Kierowanie w swoim regionie sprawami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w firmach klientów, stosując się do strategii i planów dotyczących zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa; Zagwarantowanie spełniania wymogów umownych dotyczących bezpieczeństwa oraz identyfikacji szans na poprawę bezpieczeństwa; Zapewnienie wdrożenia kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa kluczowych klientów.- Wynagrodzenie: 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.05.2017 do 30.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Ekonomiczne/ Zarządzanie. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Six Sigma Green Belt; Metodologia Lean; ISO 27001:2013; Doświadczenie i wiedza dot.: - procesu zgodności, zarządzania audytem, ryzyka biznesowego, narażenia na zagrożenia, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi organizacyjnych; - realizacji i utrzymania zgodności z polityką bezpieczeństwa klienta; - zarządzania relacjami z klientami w odniesieniu do usług zabezpieczeń i zarządzania bezpieczeństwem kont; - wdrażania kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa klientów; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Katowice (śląskie)
Montaż instalacji; prefabrykacja szaf sterowniczych
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola wyrobów gotowych,współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymogów jakościowych klientów,prowadzenie rzetelnej dokumentacji,znajomość rysunku technicznego.Godziny pracy: 6:00-14:00,14:00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wg. stanowiska
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2018-12-20 - Namysłów (opolskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Gostuń (wielkopolskie)
Obsługa marketu (obsługa klientów, wykładanie towaru, utrzymanie porządku itp.)
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2017-11-21 - Wronki (wielkopolskie)
Kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
FORMEL D POLSKA SP.ZO.O - 2019-09-06 - Grójec (mazowieckie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH, CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CIĄGNIKÓW. PRZYJMOWANIE I METKOWANIE TOWARU
Przedsięb. Produkc.-Usług.-Handlowe, Składnica Maszyn Rolniczych i Części Zamiennych,Afek,Lipiński i Malinowski-Sp. J - 2017-10-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Rozpatruje wnioski o zwrot kosztów dojazdu do służby, oblicza wysokość przysługującego świadczenia i sporządza listy wypłat w tym zakresie oraz wprowadza do systemu płacowego naliczone świadczenia,Księguje opłaty za najem lokali mieszkalnych oraz dokonane wpłaty z tego tytułu.Analizuje wpływy należności z tytułu najmu lokali, wysyła wezwania do zapłaty.Potrąca należności z listy uposażeń, z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych.Przygotowuje dla radcy prawnego dokumenty najemców posiadających długotrwałe zadłużenia.Sporządza dla Pionu Głównego Księgowego informacje w zakresie przeterminowanych należności dochodowych oraz podjętych działań.Rozlicza pobrane od najemców lokali mieszkalnych zaliczki za dostawę energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania i ciepłej wody.Ustala odległości drogowe od granic administracyjnych miejscowości zamieszkania do granic administracyjnych miejsca pełnienia służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-12-18 - Chełm (lubelskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)