GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ (SENIOR BUSINESS COMPLIANCE PROFESSIONAL) Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ (SENIOR BUSINESS COMPLIANCE PROFESSIONAL)
Wynagrodzenie: od 15 000 PLN
Zakres obowiązków: - Skoncentrowanie na bezpieczeństwie i zapewnienie doradztwa regionalnemu kierownictwu ds. klientów poprzez udzielanie porad, wskazówek, planowanie strategiczne i zarządzanie projektami; Zapewnienie punktu kontaktowego dla inspektorów zabezpieczeń dla kluczowych klientów; Zapewnienie punktu koordynacyjnego w zakresie wiedzy na temat bezpieczeństwa informacji i działań zabezpieczających; Odpowiedzialność za kompleksowe zabezpieczenie procesu biznesowego, zarządzanie, ocenę i rozpoczęcie wdrażania wszystkich środków kontroli bezpieczeństwa informacji; Zachowanie niezależności i podleganie bezpośrednio kierownikom ds. realizacji i managerowi programu bezpieczeństwa; Kierowanie w swoim regionie sprawami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w firmach klientów, stosując się do strategii i planów dotyczących zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa; Zagwarantowanie spełniania wymogów umownych dotyczących bezpieczeństwa oraz identyfikacji szans na poprawę bezpieczeństwa; Zapewnienie wdrożenia kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa kluczowych klientów.- Wynagrodzenie: 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.05.2017 do 30.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Ekonomiczne/ Zarządzanie. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Six Sigma Green Belt; Metodologia Lean; ISO 27001:2013; Doświadczenie i wiedza dot.: - procesu zgodności, zarządzania audytem, ryzyka biznesowego, narażenia na zagrożenia, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi organizacyjnych; - realizacji i utrzymania zgodności z polityką bezpieczeństwa klienta; - zarządzania relacjami z klientami w odniesieniu do usług zabezpieczeń i zarządzania bezpieczeństwem kont; - wdrażania kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa klientów; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Skoncentrowanie na bezpieczeństwie i zapewnienie doradztwa regionalnemu kierownictwu ds. klientów poprzez udzielanie porad, wskazówek, planowanie strategiczne i zarządzanie projektami; Zapewnienie punktu kontaktowego dla inspektorów zabezpieczeń dla kluczowych klientów; Zapewnienie punktu koordynacyjnego w zakresie wiedzy na temat bezpieczeństwa informacji i działań zabezpieczających; Odpowiedzialność za kompleksowe zabezpieczenie procesu biznesowego, zarządzanie, ocenę i rozpoczęcie wdrażania wszystkich środków kontroli bezpieczeństwa informacji; Zachowanie niezależności i podleganie bezpośrednio kierownikom ds. realizacji i managerowi programu bezpieczeństwa; Kierowanie w swoim regionie sprawami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w firmach klientów, stosując się do strategii i planów dotyczących zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa; Zagwarantowanie spełniania wymogów umownych dotyczących bezpieczeństwa oraz identyfikacji szans na poprawę bezpieczeństwa; Zapewnienie wdrożenia kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa kluczowych klientów.- Wynagrodzenie: 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.05.2017 do 30.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Ekonomiczne/ Zarządzanie. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Six Sigma Green Belt; Metodologia Lean; ISO 27001:2013; Doświadczenie i wiedza dot.: - procesu zgodności, zarządzania audytem, ryzyka biznesowego, narażenia na zagrożenia, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi organizacyjnych; - realizacji i utrzymania zgodności z polityką bezpieczeństwa klienta; - zarządzania relacjami z klientami w odniesieniu do usług zabezpieczeń i zarządzania bezpieczeństwem kont; - wdrażania kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa klientów; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.05.2017 do 30.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ (SENIOR BUSINESS COMPLIANCE PROFESSIONAL)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ekonomiczne/ Zarządzanie., specjalizacja: Ekonomiczne/ Zarządzanie.
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe Ekonomiczne/ Zarządzanie. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie z branży IT. Wymagane umiejętności: Six Sigma Green Belt; Metodologia Lean; ISO 27001:2013; Doświadczenie i wiedza dot.: - procesu zgodności, zarządzania audytem, ryzyka biznesowego, narażenia na zagrożenia, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi organizacyjnych; - realizacji i utrzymania zgodności z polityką bezpieczeństwa klienta; - zarządzania relacjami z klientami w odniesieniu do usług zabezpieczeń i zarządzania bezpieczeństwem kont; - wdrażania kompleksowych udokumentowanych procesów bezpieczeństwa, zgodnych z zasadami, standardami i wskazówkami w zakresie bezpieczeństwa klientów; Wysokie zdolności analityczne i rozwiązywania problemów. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ibm.com/ibm/pl/pl/
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH. REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI. PRODUKCJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi, prace pielęgnacyjne, sprzątanie, karmienie, pomoc przy podstawowych czynnościach bytowych.
USŁUGI OPIEKUŃCZE WOJCIECH MATAN - 2016-10-03 - Stara Wieś (mazowieckie)
Umiejętność wiązania stalowych elementów. Wymagania: wykształcenie budowlane, kierunek zbrojarz.
Rafał Liss BUDIMET - 2017-04-12 - Ciekocino (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
załadunek, rozładunek, montaż
Z.P.H.U. Milektron Halina Wołosz - 2016-03-01 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
zakladanie trawników, prace szkółkowe, obsługa urządzeń ogrodniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Stopka (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakościowa i ilościowa oraz próbobranie towarów.
Polcargo International o/Gdynia - 2016-07-19 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
-Utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców-Opracowywanie planu zakupów-Negocjowanie warunków z kontrahentami-Analiza cen, warunków dostaw-Określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów-Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów-Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami-Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów-Wybór kontrahentów-Reprezentowanie firmy
FATPOL TOOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż, obsługa klienta. Wymagania: wykształcenie podstawowe, obsługa kasy fiskalnej, posiadanie książeczki sanepidowskiej.
ZAKŁADY MIĘSNE "CZYŻEW" - JAN NETTER - 2016-10-11 - Bolszewo (pomorskie)
- koordynowanie wszystkich napraw i przeglądów serwisowych maszyn, instalacji i urządzeń na terenie zakładu; - zapewnienie ciągłości produkcji poprzez monitorowanie obszaru utrzymania ruchu;- kontrola sprawności maszyn produkcyjnych (wtryskarek, zgrzewarek) - dokonywanie oceny stanu technicznego, parametrów eksploatacyjnych, jakości, regulacji i sprawności energetycznej urządzeń, instalacji i sieci.
HT Skit Poland - 2017-12-01 - Bieruń (śląskie)
obsługa kancelaryjna, sporządzanie projektów pism/ sprządzanie wykazów rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Rzeczyca (łódzkie)
Wykładanie towaru w markecie budowlanym.
WYG HR CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, osoba do przyuczenia,
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
- szkolenie BHP i p.poż- przychodzić punktualnie na zajęcia zgodnie z indywidualnym planem zajęć- sumiennie przygotowywać się do zajęć- organizować tak zajęcia aby były atrakcyjne, interesujące, zgodne z obowiązującym planem- wykorzystywać zajęcia do utrwalania, poszerzania wiadomości zdobytych w szkole- organizowanie racjonalnego wypoczynku i pobytu na wolnym powietrzu oraz troski o wychowanie fizyczne- organizacja zespołowej nauki własnej wychowankom- prowadzenie prac i zajęć związanych z realizacją podstawowych zadań szkoły wynikających bezpośrednio z organizacją procesu dydaktycznego wychowawczego, opiekuńczo-wychowawczego oraz innych zajęć- prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych zgodnie ze statutem szkoły, programem wychowawczym i profilaktycznym- odnotowywanie tematów odbytych zajęć w dzienniku- dbania o kulturę spożywania posiłków- przestrzegania regulaminu pracy, przepisów BHP i ppoż- wykonywanie innych czynności poleconych przez dyrektora szkoły
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Otyń (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Nowy Targ (małopolskie)
Wydawanie/ przyjmowanie towarów, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie produktów do sprzedaży, sprawdzanie towaru pod wzgledem jakościowym i ilosciowym, obsługa kasy fiskalnej
Sklep Spożywczo- Przemysłowy Anna Borsukiewicz - 2016-05-25 - Hrubieszów (lubelskie)
-Wykonywanie instalacji wentylacyjnej,-Kontakt telefoniczny 728-375-423
AMADEUSZ FREITAG - 2018-02-15 - Tczew (pomorskie)
przygotowanie, realizacja i rozliczanie projektów Funduszy Europejskich, koordynacja pracy osób zaangazowanych w projekt, współpraca z Instytucją Pośrednictwa i innymi instytucjami
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- Kompletowanie zestawów (butelki + kieliszki, przyklejanie etykiet, banderol),- Miejsce pracy Starogard GdańskiKontakt telefoniczny 603-420-028, e-mail: tczew (at) toolip.pl
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Operator spycharki
Paweł Biel "Trans-Kop" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
Oferta stażu dla osób do 30 r. ż. - praca w Piotrkowie Tryb. Sprzedaż i wydawanie towarów, zapoznanie się z obiegiem dokumentacji sprzedażowej, pozyskiwanie i obsługa nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Gatniki (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA LIMES MACIEJ MOJECKI - 2018-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny, teren kraju
CPI Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Mechanik pojazdów samochodowych, naprawy wulkanizacyjne.
TOMAS - CAR Tomasz Biaduń - 2017-09-07 - Zawiszyn (mazowieckie)
wystawianie faktur, praca kadrowa, naliczanie urlopów. Praca w Pyrzowicach.
KRUPSKI KAROL PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE - 2015-12-21 - Sączów (śląskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 12 300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat Tivoli Netcool. Wymagana umiejętność umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietów Office, SO Linux, Solaris, AIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)