INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.

Data publikacji: 2016-10-26

Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie,- doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu księgowości,- znajomość przepisów o finansach publicznych i rachunkowości budżetowej,- umiejętność argumentowania,- umiejętność pracy w zespole,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać od dn. 26.10. 2016r. do dn. 07.11.2016 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZEDokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 07.11.2016 r., Godziny : 7.30 do 15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: kętrzyński

Gmina pracodawcy: Kętrzyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn

Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 78

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 26.10.2016

Oferta pracy ważna do: 07.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 500 PLN

malowanie konstrukcji stalowych sprzętem do natrysku hudrodynamicznego
Adecco Poland sp.z o.o - 2016-11-14 - Żychlin (łódzkie)

TAPICER - od 2 100 PLN

Tapicerowanie mebli i oklejanie
HL PERSONAL Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Sulechów (lubuskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 2 350 PLN

dokonywanie oceny jakości produktów; dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów/wyrobów przychodzących i wychodzących; informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów; współpraca z organem BHP podczas szkoleń; tłumaczenie na j. ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie dokuemntów na język ukraiński itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 800 PLN

Monitorowanie i analizowanie bieżących operacji finansowych, kontrola kosztów oraz przepływów finansowych firmy, kontrola kosztów produkcji (materiałów, półproduktów, wyrobów), przygotowywanie raportów okresowych i analiz finansowych na potrzeby zarządu, zarządzanie oraz kontrola kosztów produkcji, kosztów pośrednich produkcyjnych, stanów magazynowych zakładu, reagowanie na odchylenia od budżetu, wyjaśnianie niezgodności przygotowanie prognoz rentowności i optymalizacji finansowania aktualnych i nowych inwestycji i przedsięwzięć, rozwój narzędzi kontrolingowych, współpraca z innymi działami, analiza zużycia materiałów w procesie produkcji, kontrola zapasów magazynowych, budżetowanie.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 18 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STARSZY ANALITYK DANYCH RYZYKA - od 13 000 PLN

Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB;Usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój;Identyfikacja odpowiednich źródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostępu do nich;Tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych; Dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych;Zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych;monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, Przygotowywanie raportów na potrzeby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie; Prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, utrzymywanie czystości w magazynie, przestrzeganie terminów ważności
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gruszczyce (łódzkie)

POMOC DOMOWA - od 800 PLN

przygotowanie posiłków, zmywanie naczyń, utrzymanie domu w czystości
P&D EXPERT -DOM Magdalena Eisermann-Tomys - 2016-12-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

sprzedawca w salonie z wyposażeniem wnętrz, prowadzenie zmiany, sporządzanie raportów, odbiór towaru, obsługa klienta
"ELEGANCE" Marzena Pieprzycka - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca przy produkcji okien
Jolanta Wojtera Zakład Handlowo-Usługowy "OKBUD" - 2016-03-02 - Kłobuck (śląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY-STAŻYSTA - 997,4 PLN

system zarządzania bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)

USTAWIACZ MASZYN - od 2 300 PLN

Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń w zakresie ustawiania parametrów produkcyjnych maszyn, pomiarów, diagnostyki; usuwanie drobnych usterek, konserwacja, przeglądy i kontrola sprawności maszyn i urządzeń; zmiana form; wtryskowych/narzędzi nabijających kontakty; wizualna kontrola wyprodukowanych elementów
COROPLAST SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR UBEZPIECZENIOWY - od 1 850 PLN

Inspekcje ubezpieczeniowe pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Garwolin (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PROCESU PRODUKCYJNEGO - od 3 200 PLN

WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych; obsługa korespondencji; sporządzanie pism; wysyłka, przyjmowanie, ewidencja poczty; obsługa petentów; przyjmowanie wpłat; fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 300 PLN

obsługa programu SIO, arkusz organizacyjny, prace administracyjno-biurowe
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 1 TĘCZOWA LOKOMOTYWA WOLSZTYN - 2017-09-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA- STAŻ - 997,4 PLN

SPRZEDAŻ TOWARU, PRZYJMOWANIE TOWARU, KONTROLA TOWARU, ROZPAKOWYWANIE TOWARU
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI TRZODY CHLEWNEJ - od 1 850 PLN

obsługa trzody chlewnej
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Chrapoń (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-25 - Kartoszyno (pomorskie)

POMOC BIUROWA - od 1 850 PLN

wysyłanie faktur, robienie zestawień, pomocnicze prace biurowe
"ELEKTRO" Sławomir Otrembski - 2016-07-29 - Cielęta (kujawsko-pomorskie)

HOSTESSA - od 18 PLN

Nawiązywanie krótkich rozmów z gośćmiZabawianie dzieciRozdawanie gadżetów
kontakt przez OHP - 2018-02-02 - Kępno (wielkopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 400 PLN

przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-08-18 - Hajnówka (podlaskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - KIEROWNIK SEKCJI - od 2 300 PLN

prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 600 PLN

nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mającychna celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STARSZY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur, wyciągów bankowych; wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego; przygotowywanie zestawień oraz raportów; prowadzenie kasy, rozliczanie środków finansowych; przygotowywanie przelewów; uzgadnianie sald; prowadzenie i analiza należności, zobowiązań; ewidencja środków trwałych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe; wiedza z zakresu księgowości i prawa podatkowego; znajomość MS Excel; dobra organizacja czasu pracy; komunikatywność; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; skrupulatność, dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia; możliwość rozwoju i ścieżkę kariery dopasowaną do predyspozycji i zaangażowania; miła atmosfera pracy w zgranym zespole. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Radlin (śląskie)


Wybierz powiat